Eftersnack/Bilder: FNM/Första Vårträffen - Ikea Barkarby 15/4 -11

Ptrr
16 april 2011 · 73 Inlägg

kameramannen skrev:
Vänta här nu - varför fick du bärga bilen och vad fick du böter för?

Hade tydligen köris, var helt bomben på att jag hade till sista denna månad på mig men icke sa nicke så fick inte köra en meter till så vara bara o ringa polaren...

dobrow Sthlm (S) LOW
16 april 2011 · 184 Inlägg

Jag får tacka alla för en grym träff och vi från TNM vill tacka också till dom som höll sig till förhållningsreglerna.

Som alltid blir det så på träffar att det finns puckon som inte fattar att börn+grus = blästring.

Nästa träff kommer förmodligen bli om 2 veckor men vi återkommer om info om detta!

Mvh Dobrow

Sounds like a bumblebee , Looks like a toy car ?
Subaru Impreza wrx sti spec d "Sthlm S low" (2007)
nicke8
16 april 2011 · 218 Inlägg

tyckte de vA helt okej om mn tänker på hur mkt folk det va på plats

psyco Vestfold chiptuning Stockholm
16 april 2011 · 2 405 Inlägg

Tycker träffen va bra men synd på vissa som missköter sig, sjukt mycke folk och bilar iaf smile han som kom kutande från polisen gjorde fan min dag ser blå ljus (står på andra sidan parkeringen) ser ett huvud komma siksakandes mellan bilarna i världens jävla fart sen ser man en till kommer efter. Hepp hepp kommer en kille och flyger förbi, tätt där efter kommer en trött polise som ser ut som om han ska dö av spring rundan halv joggande.Trodde han skulle rasa ihop  smile

Sponsor:
Danielssons bilplåt
Ledworks Sweden
Vestfold chiptuning Stockholm
BMW 540i "Vestfold Chiptuning Stockholm" (2007)
Porsche Cayenne Turbo "Vestfold chiptuning Stockholm" (2008)
EW200 Maskinförare
16 april 2011 · 11 Inlägg

Det var ju ett gäng bilar om man säger så...gillar inte heller alla nötter som ska elda däck bland bilar!! jag fattar inte vad ni tänker med? Lite tråkigt att det inte är belysning sent på kvällarna där....hade vart nice att se bilarna på parkeringen! big_smile

Theone_200sx
16 april 2011 · 78 Inlägg

Tyckte det va en bra kväll. Mycket bilar och många vänner man inte träffat på ett tag. Råkade dock också ut för den mörka M5 E39:an. Men han missade min bil lyckligtvis.

Nissan S13 "Smedens S13" (1993)
b_tech
16 april 2011 · 63 Inlägg

Hel nöjd med kvällen, den lilla procent som misskötte sig får man leva med då det alltid finns sånt folk.
Men mycket väll skötta bilar att titta på men som tyvärr blev svårt när mörkret kom rätt snabbt.
Och många bilnördar som är höjdrädda märkte jag big_smile

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
Jimmy- Team Lawless Racing
16 april 2011 · 169 Inlägg

ingen av alla som var där som inte tog några bilder!`??

Drive it like you stole it..
Lawless Racing
Gilla oss på Facebook!
Volvo 945 LTT "Refrigerator" (1997)
robba4262
16 april 2011 · 14 Inlägg

Många och mkt fina bilar igår smile väntar på bilder!

lingua
16 april 2011 · 2 271 Inlägg

Ser fram emot senare när det är ljusare längre.
Som nån annan skrev, vadan dessa handavtryck på bilarna? hade jag vart där hade du skyldige
fått mitt handavtryck i nyllet.
Annars va träffen riktigt nice.

Saab 9000 Talladega "T5.5 Kortmotor" (1988)
BuRrE08
16 april 2011 · 678 Inlägg

lingua skrev:
Ser fram emot senare när det är ljusare längre.
Som nån annan skrev, vadan dessa handavtryck på bilarna? hade jag vart där hade du skyldige
fått mitt handavtryck i nyllet.
Annars va träffen riktigt nice.

Förstår inte ens varför man ska pilla på andras bilar hmm?
Ibland ser man folk sitter på ens bil det är riktigt jävla irreterande lite brist på respekt?!

Träffen var väl oki det kunde varit ljusare lite längre smile!

Någon som vet varför polisen tog förarens och passagerarnas id och skrev up i blocken?
hände mig iaf aldrig varit med ngt sånt förrut

nordstromj
16 april 2011 · 1 772 Inlägg

Någon som uppskattade hur många bilar det var?

..även polisbilar?

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
GL77
16 april 2011 ·

Riktigt fina bilar & folk som var helt okej. Men så fanns det en hel del "nötter" som gjorde så att folk allt mer drog därifrån, jag såg oxå folk som burnade osv Och har man lite vett i huvudet så förstår man väl att man inte ska göra det bland bilar som ställs ut... Utan det är bättre att åka till någon parkering där det inte står några andra bilar.

Jag drog från området när det blev för mycket tumult borta vid MAX. Och hur mkt folk som helst gick mot polisen... Då kände jag att det hade spårat ur...

Tack för en bra kväll så länge som den var bra... wink

Ser fram mot ljusare & varmare kvällar...

/G

Caylon Bayerische Motoren Werke
16 april 2011 · 271 Inlägg

Överlag trevlig träff. Kan ju bli bättre på en del punkter, men ändå en eloge till de som försökte arrangera träffen med att dirigera in bilar osv.
Otroligt att polisen ändå är relativt snabba på dyka upp på kvällsaktiviteterna.

Återkommer efter jobbet med lite bilder och filmer smile

BMW M3 E92 (2008)
M-jonsson
16 april 2011 · 63 Inlägg

Tycker det var en fin träff i helheten.
men vad fan hände när snuten stannade den vita bilen o hela folkmassan samlades kring dom?

Sen tycker jag snutarna var inte lite fräcka, dom stannade ju alla på vägen ut o det kan man väll axeptera men hålla på att skriva upp reg nr, person nr i någon jävla bok för att kunna se hur aktiv man är inom sånna här träffar (Men toppen  på det var när dom frågade hur jag har råd med en sån här bil)

Brän däck inte vänner.
partyvan
16 april 2011 · 1 071 Inlägg

Fy fan vilken dålig träff om man nu kan kalla det för träff.
Va ju inget folk kvar vid 23 tiden trodde det va större och värre träffar i stora stockholm men icke.
Synd att sista pengarna fick åt till soppa ca 50 mil tur och retur

Onödigt inlägg^^
Volkswagen Caddy "Caddylack" (1996)
nordstromj
16 april 2011 · 1 772 Inlägg

partyvan skrev:
Va ju inget folk kvar vid 23 tiden trodde det va större och värre träffar i stora stockholm men icke.

Det kanske hände annat vid den tiden..

If one day the speed kills me, do not cry, because i was smiling - Paul Walker
Shine can never beat attitude.
BMW 320d (2007)
b_tech
16 april 2011 · 63 Inlägg

En träff är aldrig bättre än vad man gör den till själv lol

Senast redigerat av b_tech (16 april 2011)

“ Turbo: exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster.”
partyvan
16 april 2011 · 1 071 Inlägg

NordstromJ skrev:

partyvan skrev:
Va ju inget folk kvar vid 23 tiden trodde det va större och värre träffar i stora stockholm men icke.

Det kanske hände annat vid den tiden..

Sant men det är ju inte så lätt och veta när man inte är där ifrån

Onödigt inlägg^^
Volkswagen Caddy "Caddylack" (1996)
KungKimmo
16 april 2011 · 96 Inlägg

Kul träff och mycket fina bilar smile synd det där med folk som burnar bland bilarna och att baconpatrullen ska vara så överjävliga.. Ser fram emot fler träffar längre fram i sommar när det är ljust längre!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang