tack S_Henjer för en riktigt rolig kväll! kul att det kom så mycket folk å att vi slapp regn, håller med föregående, synd att de kaosa i hamnen men annars va de fint!!
Synd man inte var på plats i hamnen tidigare.. Hade inte en tanke på att det kunde rejsas när det var ljust ute... å när det var mörkt han man ju bli gråhårig av väntan...
Synd man inte var på plats i hamnen tidigare.. Hade inte en tanke på att det kunde rejsas när det var ljust ute... å när det var mörkt han man ju bli gråhårig av väntan...
Väntade verkligen på att få vinka fram dig, men vi kunde ju inte få fri väg
Väntade verkligen på att få vinka fram dig, men vi kunde ju inte få fri väg
Det var ju synd, hade lätt velat köra lite. Fast, ett hederligt rödljus sprätt hade funkat det också. Men det uteblev tamejfan också..
Och den där m3 an med LK regplåt! Vågade bara köra fort i kurvorna runt Eurostop!. Annars gav vi han en ärlig chans mellan rödljusen vilket han avböjde.
rakan från den nya rondellen vid pilkington in mot stan? visst där kan vara mycket traffik men det skulle kunna gå om det sköts på ett bra vis!
Jag skulle vilja säga gamla e6an ute vid kvibille.. Men folk hittar ju inte dit ^^ Där finns även en stor plätt där bilar får plats att parkera utan att vara ivägen!
rakan från den nya rondellen vid pilkington in mot stan? visst där kan vara mycket traffik men det skulle kunna gå om det sköts på ett bra vis!
Jag skulle vilja säga gamla e6an ute vid kvibille.. Men folk hittar ju inte dit ^^ Där finns även en stor plätt där bilar får plats att parkera utan att vara ivägen!
Den har alltid varit den bästa, men kommer inte uppskattas av omgivningen
Finns ju inte något liv i närheten! Har ju varit rejs där en gång för några år sedan.. Då blev de riktigt bra!
Finns ju inte något liv i närheten! Har ju varit rejs där en gång för några år sedan.. Då blev de riktigt bra!