Ta bort

Superior-Micke_J
30 april 2011 · 192 Inlägg

Backlundaren skrev:
Fast det verkar finnas så jävla mycket ilska mot den här killen, och jag kan inte förklara det i något annat än att avundsjuka för hans kändisskap inom bilvärden? För vilken mer bilbyggare kan ni nämna som ni måste ta ut en massssssa aggressioner på i ett forum?

För mig var det här utan tvekan den mest misslyckade bil han byggt, men allt de här hatet för det? naaaae

Agreed till 100% med det översta. Sen tycker jag att ordet "misslyckade" känns enormt relativt. Skulle hellre formulera mig med "minst lyckade" då detta bygge ändå sopade matten med ca 90% av alla bilar på garaget.org, men vad säger det då man som Elitserie-spelare ska vara van att jämföras med de bästa... ;-)

Ingen som har konstruktiv kritik om filmen?

Anton-DekorTeknik
30 april 2011 · 964 Inlägg

Superior-Micke_J skrev:

Backlundaren skrev:
Fast det verkar finnas så jävla mycket ilska mot den här killen, och jag kan inte förklara det i något annat än att avundsjuka för hans kändisskap inom bilvärden? För vilken mer bilbyggare kan ni nämna som ni måste ta ut en massssssa aggressioner på i ett forum?

För mig var det här utan tvekan den mest misslyckade bil han byggt, men allt de här hatet för det? naaaae

Agreed till 100% med det översta. Sen tycker jag att ordet "misslyckade" känns enormt relativt. Skulle hellre formulera mig med "minst lyckade" då detta bygge ändå sopade matten med ca 90% av alla bilar på garaget.org, men vad säger det då man som Elitserie-spelare ska vara van att jämföras med de bästa... ;-)

Ingen som har konstruktiv kritik om filmen?

Måste hålla med översta delen av texten.
Dock gillar bygget då jag själv har en rx8a men hade hoppats på något mera.

Angånde filmen har jag svårt att hitta något som borde ändras.
Den visar vad den ska men visst hade det varit roligt med interjuv och lite spec på vad som används.
Kanske kastat in lite byggbilder.

Mvh Anton

Söker ni dekaler eller material till bilmässor?
Gå in på DEKORTEKNIK.COM
Eller följ oss på Facebook:
Gå in och gilla!
Ena Colaberoende
30 april 2011 · 1 219 Inlägg

Kan inte uttala mig om bilen eftersom jag inte sett den live utan bara på ett fåtal foton.
Klart jag hade vänt mig om om den hade kört förbi mig och den ser läcker ut.

Hade en helt okänd byggt den så hade det blivit många positiva kommentarer om den bilen men nu är det Kooz som har byggt bilen och jag tror många är missnöjda för att dom hade förväntat sig mer av Lukas.

/Ena

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang