[ANORDNA KARAVAN 2012?] Eftersnsnack: Karavanen från Stockholm till Elmia 2011. (BILDER)

Zorz Touch by U
24 april 2011 · 910 Inlägg

Rock-Star skrev:
även jag bangade ur dagen innan, samtalade med polarn runt 0400 om man skulle dra ner men fick bli en bang och vila

Det var synd att ni bangade sad

Men vart många bilar endå smile
kommer bli grymt nästa år oxå då får ni allt ta å dyka upp wink

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Koppaa
25 april 2011 · 75 Inlägg

Tack för en trevlig karavan från Kungens kurva igår, trotts man kom dit oanmäld..
[Då man vart informerad ang Karavanen i sista sekund] Men det vart kul endå big_smile

Ser fram emot nästa år smile

Grottan TMR|Team Moisty Racing
25 april 2011 · 73 Inlägg

Robban, du vet redan vad jag tyckte om karavanen, hoppas att det kommer ännu mer bilar nästa år!! big_smile

TMR|Team Moisty Racing
UK-Supra under construction.
Toyota Supra MKIV TT 6V Manuell "Moisty Top Secret Widebody" (1996)
Roffer
25 april 2011 · 59 Inlägg

Jag lyckades missa karavanen pga trött tonårs son. Men för vår del blir det ingen mer elmia. Jag trodde det var ett motorarangemang och inget fylleslag, vi kom lite sent och blev ivägpekade att parkera på någon stor gräsplan vid vattnet. Det söps friskt hela vägen in till mässan, inne var det helt ok.

På vägen ut så hamnade vi i en liten kö brevid "riktiga bilentusiaster" som satt och drack på taket på något, då fick vi veta följande:

Jag trodde att jag hade en Ford Mustang men det hade jag inte.... -Nähä

Jag hade ingen riktig Amerikanare -Nähä

Min bil skulle "Kickas" varav jag fick någon jagandes efter mig.... -Jaha

Låter nog min son lära sig motorkultur någon annanstans....

Senast redigerat av Roffer (25 april 2011)

snaku
25 april 2011 · 155 Inlägg

försov mig så blev ingen karavan för min del hmm

@roffer: vet inte vad idioterna ska dit o göra. Själv så kommer jag nog välja en annan dag att åka på nästa år.
Saknar sthlm car show i älvsjö. Där var det lite mer städat. Skulle vilja se elmia lite vuxnare och även barnvänligare i den mån en mässa kan bli det.

Saab 9-3 Viggen "Nordic" (2000)
Zorz Touch by U
25 april 2011 · 910 Inlägg

Det var många som fotade och filmade men vart är alla bilderna? yikes

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
P-Aronsson Pär Aronsson
25 april 2011 · 50 Inlägg

Hade DBfoto med mig i bilen och på mässan så jag vet att han tog ca 2000 bilder på karavanen, mässan och "efterfesten". De kommer nog på hans hemsida snart! smile www.dbfoto.se. Han har nog slavat framför datorn hela natten för att fixa alla bilder.! wink Antar att han gör ett inlägg när han är klar! smile

Enkronan
25 april 2011 · 25 Inlägg

Grottan skrev:
Robban, du vet redan vad jag tyckte om karavanen, hoppas att det kommer ännu mer bilar nästa år!! big_smile

Antar att det var du som körde Preluden med vinge?

Inte för att vara den som är den men tips till nästa gång; Omkörningar i väggrenen kan du ta på tv-spelen hemma i soffan. wink

Senast redigerat av Enkronan (25 april 2011)

timzor www.Alive.se
25 april 2011 · 122 Inlägg

Enkronan skrev:

Grottan skrev:
Robban, du vet redan vad jag tyckte om karavanen, hoppas att det kommer ännu mer bilar nästa år!! big_smile

Antar att det var du som körde Preluden med vinge?

Inte för att vara den som är den men tips till nästa gång; Omkörningar i väggrenen kan du ta på tv-spelen hemma i soffan. wink

HAHAHA hemma  i soffan! skön kommentar! big_smile

BMW E30 "Schmetterling" (1988)
Zorz Touch by U
25 april 2011 · 910 Inlägg

mer bilder!!!

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
timzor www.Alive.se
25 april 2011 · 122 Inlägg

upp upp upp upp upp upp upp!!!big_smile

BMW E30 "Schmetterling" (1988)
timzor www.Alive.se
25 april 2011 · 122 Inlägg

Timpolanen skrev:
Bilder här!

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=14172

underbart !big_smile

BMW E30 "Schmetterling" (1988)
Timpolanen
25 april 2011 · 14 Inlägg

Trevligt samåk! Synd att det gick å¨t skogen efter mantorp sad

Jag försökte ta bilder så gott det gick medans man körde! Sedan fick polaren fota en del under minna instruktioner då hans tidigare foto erfarenheter är med en mobilkamera smile Men det blev helt okej smile

Ingen som fick böter? Jag såg nån enstaka sivvare, men annars var det tomt på snutar smile

Senast redigerat av Timpolanen (25 april 2011)

Audi A4 2.0 TS Quattro "Black Edition" (2008)
KungKimmo
25 april 2011 · 96 Inlägg

Timpolanen skrev:
Ingen som fick böter? Jag såg nån enstaka sivvare, men annars var det tomt på snutar smile

Haha, ibland har man väll inte annat än turen på sin sida. Stå på bromsen i nedförsbacke när man hänger på en turboladdad volvo i 180 och ser en gris på moppe smile

Timpolanen
25 april 2011 · 14 Inlägg

Hahaha! Jo vi tog en avstickare mot motala för att träffa en polare. Riktigt ute på landet, och tänkte här man bara stå på! Men helt plötsligt började folk helljus blinka, tänkte vafan har jag inga lampor på? Men sänkte farten för kan ju vara snutar, och runt hörnet stod dem och sköt. smile

Men på E4:an vare tomt hmm

Senast redigerat av Timpolanen (25 april 2011)

Audi A4 2.0 TS Quattro "Black Edition" (2008)
Denniz-B
26 april 2011 · 161 Inlägg

Tyvärr blev det inte så många bilder på karavanen för min del. men dom finns på länken:

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=14199

Zorz Touch by U
26 april 2011 · 910 Inlägg

Denniz-B skrev:
Tyvärr blev det inte så många bilder på karavanen för min del. men dom finns på länken:

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=14199

Riktigt snygga bilder! smile

Är det ok att jag använder mig av dom som är på min bil? smile

Touch by U Graphics - Give your car a Touch by U | Dekaler och grafik till din bil
Audi GT Coupé "Orginal Renovering" (1985)
Audi S2 Coupé "TM Racing" (1991)
Eddy Galen, inte dum.
26 april 2011 · 1 324 Inlägg

KungKimmo skrev:

Timpolanen skrev:
Ingen som fick böter? Jag såg nån enstaka sivvare, men annars var det tomt på snutar smile

Haha, ibland har man väll inte annat än turen på sin sida. Stå på bromsen i nedförsbacke när man hänger på en turboladdad volvo i 180 och ser en gris på moppe smile

Det var väl precis innan vi var framme i jkpg eller?

Denniz-B
26 april 2011 · 161 Inlägg

Fprobban skrev:

Denniz-B skrev:
Tyvärr blev det inte så många bilder på karavanen för min del. men dom finns på länken:

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=14199

Riktigt snygga bilder! smile

Är det ok att jag använder mig av dom som är på min bil? smile

Absolut:) bara roligt att bilderna sprids!

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang