Inför: Karavan från Lkpg till MoM #1 (Nkpg) 7:e Maj!

ee
6 maj 2011 · 87 Inlägg

Aerodynamik skrev:
Kommer nog smile

Men varför ska ni ända bort till Kolmården, ligger ju hur långt bort som helst tongue

Hmm jo det är frågan. Skrev bara det som stog i deras tråd. Kanske man ska skita i den omvägen?

Edit: Jag har inget direkt emot att åka ut dit dock. Ni andra kan väl säga vad ni tycker i frågan också.

Senast redigerat av ee (6 maj 2011)

Aerodynamik ...
6 maj 2011 · 7 120 Inlägg

ee skrev:

Aerodynamik skrev:
Kommer nog smile

Men varför ska ni ända bort till Kolmården, ligger ju hur långt bort som helst tongue

Hmm jo det är frågan. Skrev bara det som stog i deras tråd. Kanske man ska skita i den omvägen?

Jo, jag åker gärna med karavanen för kommer från det hållet men förstår verkligen inte varför man ska upp dit och sen vända in till Norrköping igen tongue

TEASER Svetsare
6 maj 2011 · 828 Inlägg

glider nog med er smile

Angry Drift Team
PatrikLodin
6 maj 2011 · 109 Inlägg

Aerodynamik skrev:

ee skrev:

Aerodynamik skrev:
Kommer nog smile

Men varför ska ni ända bort till Kolmården, ligger ju hur långt bort som helst tongue

Hmm jo det är frågan. Skrev bara det som stog i deras tråd. Kanske man ska skita i den omvägen?

Jo, jag åker gärna med karavanen för kommer från det hållet men förstår verkligen inte varför man ska upp dit och sen vända in till Norrköping igen tongue

Ja tror ja svänger av när vi kommer till norrköping wink

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Aerodynamik ...
6 maj 2011 · 7 120 Inlägg

PatrikLodin skrev:

Aerodynamik skrev:

ee skrev:
Hmm jo det är frågan. Skrev bara det som stog i deras tråd. Kanske man ska skita i den omvägen?

Jo, jag åker gärna med karavanen för kommer från det hållet men förstår verkligen inte varför man ska upp dit och sen vända in till Norrköping igen tongue

Ja tror ja svänger av när vi kommer till norrköping wink

Då är vi två tongue


Edit: Följer nog med till Kolmården iaf... roll

Senast redigerat av Aerodynamik (7 maj 2011)

PatrikLodin
6 maj 2011 · 109 Inlägg

Aerodynamik skrev:

PatrikLodin skrev:

Aerodynamik skrev:

Jo, jag åker gärna med karavanen för kommer från det hållet men förstår verkligen inte varför man ska upp dit och sen vända in till Norrköping igen tongue

Ja tror ja svänger av när vi kommer till norrköping wink

Då är vi två tongue

big_smile

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
ramb0 SKANK Performence
6 maj 2011 · 272 Inlägg

Ifall ni har missat det grabbar så träffas alla (inkl norrköpingsfolket) på kolmårdensdjurpark parkering kl19 föör att sedan åka till maxi i ingelsta där resten av träffen kommer va kl 20.... Åker ni av i nkpg så missar ni ju tyvärr det som händer i kolmården plus att ni blir ensamna i nkpg tills dom andra kommev vid ca 20:20 eller något i den stilen...

SKANK Performence
Volvo 940R Clean Edition
http://www.garaget.org/?car=213519
PatrikLodin
7 maj 2011 · 109 Inlägg

ramb0 skrev:
Ifall ni har missat det grabbar så träffas alla (inkl norrköpingsfolket) på kolmårdensdjurpark parkering kl19 föör att sedan åka till maxi i ingelsta där resten av träffen kommer va kl 20.... Åker ni av i nkpg så missar ni ju tyvärr det som händer i kolmården plus att ni blir ensamna i nkpg tills dom andra kommev vid ca 20:20 eller något i den stilen...

Tack för infon.. det hade jag missat.. så ja hänger med till kolmården smile

Exhaust gasses go into the turbocharger and spin it, witchcraft happens and you go faster
Endid
7 maj 2011 · 130 Inlägg

ingen statsanställd åker någonsin ända ut till kolmården för att störa bilentusiaster, bara kolmårdstroll dom jagar där! wink

Audi S4 (2011)
patrik90j
7 maj 2011 · 847 Inlägg

jag kommer tyvär inte kunna leda karavanen =/

Audi S6 5,2L V10 "GO BIG" (2007)
ramb0 SKANK Performence
7 maj 2011 · 272 Inlägg

Nehe... Danne fixar du det??

SKANK Performence
Volvo 940R Clean Edition
http://www.garaget.org/?car=213519
ramb0 SKANK Performence
7 maj 2011 · 272 Inlägg

Nehe... Danne fixar du det??

SKANK Performence
Volvo 940R Clean Edition
http://www.garaget.org/?car=213519
dannekart "Go wide or go home"
7 maj 2011 · 44 Inlägg

Jag kör bara åka efter 200an med the shocker i bakrutan cool

Nissan 200sx s13 ls1 V8
ramb0 SKANK Performence
7 maj 2011 · 272 Inlägg

Då är det avfärd når alla hör ett tut från ett "huliganhorn"  samling ca 17:40 Avfärd 18:00!
Upställning på led mellan rejmes och preem efter den röda nissan 200an med vit the shocker på bakrutan! (ev vit hand typ)
Jag ställer mig sist och kommer ha kontakt med daniel i 200an. Så han vet när han ska åka.

Kom igen nu allihopa! Dra med alla ni känner så vi får ihop till en riktigt bra karavan!

SKANK Performence
Volvo 940R Clean Edition
http://www.garaget.org/?car=213519
ee
7 maj 2011 · 87 Inlägg

ramb0 skrev:
Då är det avfärd når alla hör ett tut från ett "huliganhorn"  samling ca 17:40 Avfärd 18:00!
Upställning på led mellan rejmes och preem efter den röda nissan 200an med vit the shocker på bakrutan! (ev vit hand typ)
Jag ställer mig sist och kommer ha kontakt med daniel i 200an. Så han vet när han ska åka.

Kom igen nu allihopa! Dra med alla ni känner så vi får ihop till en riktigt bra karavan!

Låter pefa! Riktigt gött väder blev det ju också. cool

ramb0 SKANK Performence
7 maj 2011 · 272 Inlägg

ee skrev:

ramb0 skrev:
Då är det avfärd når alla hör ett tut från ett "huliganhorn"  samling ca 17:40 Avfärd 18:00!
Upställning på led mellan rejmes och preem efter den röda nissan 200an med vit the shocker på bakrutan! (ev vit hand typ)
Jag ställer mig sist och kommer ha kontakt med daniel i 200an. Så han vet när han ska åka.

Kom igen nu allihopa! Dra med alla ni känner så vi får ihop till en riktigt bra karavan!

Låter pefa! Riktigt gött väder blev det ju också. cool

Det blev det värkligen:)
Efter som du starta tråden kan du väl kopiera det jag skrev o klistra in i första inlägget så folk som klickar in i tråden ser det?? smile

SKANK Performence
Volvo 940R Clean Edition
http://www.garaget.org/?car=213519
ee
7 maj 2011 · 87 Inlägg

ramb0 skrev:
Det blev det värkligen:)
Efter som du starta tråden kan du väl kopiera det jag skrev o klistra in i första inlägget så folk som klickar in i tråden ser det?? :)

Fixat. :)

dannekart "Go wide or go home"
7 maj 2011 · 44 Inlägg

Kommer bli awesome big_smile

Nissan 200sx s13 ls1 V8
Aerodynamik ...
7 maj 2011 · 7 120 Inlägg

Dags att tvätta bilen snart och åka wink

Endid
7 maj 2011 · 130 Inlägg

bilen är tvättad och klar, ses på plats!

Audi S4 (2011)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang