Var o hälsade på Micke o Viktor idag och som sagt de jobbar på som bara den och man fick en liten rundvandring och fick se hur allt går till, känns GRYMT bra att ögonstenen är i så trygga händer!!! Åk hem o vila nu grabbar och glöm inte att ta en stor stänkare, det förtjänar ni tamejfan!!!!!
// Skåne
de blir galet bra , åter igen tokbra präglig du gör på v70n skåne längtar till färgen!
Var o hälsade på Micke o Viktor idag och som sagt de jobbar på som bara den och man fick en liten rundvandring och fick se hur allt går till, känns GRYMT bra att ögonstenen är i så trygga händer!!! Åk hem o vila nu grabbar och glöm inte att ta en stor stänkare, det förtjänar ni tamejfan!!!!!
// Skåne
de blir galet bra , åter igen tokbra präglig du gör på v70n skåne längtar till färgen!
// joncho
Ja det blev tokbra, måste förbi imorgon o titta med egna ögon he he, tack kul att du tycker det ;-)
// Skåne
// joncho
Ja det blev tokbra, måste förbi imorgon o titta med egna ögon he he, tack kul att du tycker det ;-)
ja ska med byta färg på min o har hittat en jävligt snygg färg som en annan kanske ska ha men den va så snygg så kanske tar den med vill se nya lacken!
Härligt, man ska gå på magkänslan och huvudsaken är att man själv blir nöjd;-) Bilder kommer nästa o slutet av nästa vecka, vill ha den klar helt så att man ser helheten;-)
// Skåne de blir galet bra , åter igen tokbra präglig du gör på v70n skåne längtar till färgen!
// joncho
ja ska med byta färg på min o har hittat en jävligt snygg färg som en annan kanske ska ha men den va så snygg så kanske tar den med vill se nya lacken!
Ja jag e helt övertygad om detta, tack för det grymma jobbet ni lägger ner grabbar. När allt e klart måste vi ju fira med en eller två stänkare tycker jag ha ha och hälsa Viktor också!!!
Jag ser verkligen fram emot att få se slutresultatet! Hoppas att jag kan ta mig upp till 08-land innan semestern är över för i år.
Japp det tycker jag att du ska eller så kommer du till Vallåkra he he
Blir nog Vallis oavsett. Har anmält bilen men inte fått något svar än.
Vet inte hur det går till där riktigt, anmälde också och då fick jag till svar välkomna till Vallåkra så jag vet inte riktigt hur jag skall tolka det:rolleyes:
Och A-stolparna, blev inte riktigt nöjd med de, man ser att väven glidit lite isär på vissa ställen pga att jag troligtvis satte på väven för tidigt(tidsbrist) och de gled den isär lite när jag höll där med fingrarna dock så tror jag inte att det kommer att synas speciellt mycket när allt e klart, får trolla lite med epoxyn:lol: