Jäkligt snyggt! Var ett riktigt lyft för kupén med den flockade brädan Du lär väl slippa den jobbiga reflektionen i vindrutan också när solen ligger på..
Tack mannen, känns definitivt mycket mer ombonat nu:-) Har faktiskt inte tänkt så mycket på reflektionen innan, måste vara för att man har solbrillor jämt haha:-)
Var förbi Peter W igår och gissa om jag blev glad när han hittade en stereoram i sitt garage vilket betyder att jag hibber få lite färg på den innan Gävle då jag slipper ta ner den som sitter redan:-) Tack Peter.
Grymt fint det här, har läst igenom hela din tråd ! Men gillar faktiskt inte det röda i motorutrymmet, det blev lite för mycket enligt mig.
Tack, kul att du tog dig tid att läsa tråden:-) Ja det e många som varit skeptiska men jag gillar det för tillfället så då kör jag på det dock så vet man aldrig vad jag får för mig om ett tag hehe:-)
Tack tack, ja det har tagit ett tag men det börjar kännas klart och jag har haft förmånen att få grym hjälp av vänner med vissa moddar så det har ju underlättat betydligt:-)
Då blev även srgen runt stereon lackad och nu fick jag även kopplat in skärmarna bak o de funkar haha, trodde först jag skulle kortsluta allt men det funkar uppenbarligen haha:-)