4470
Sök

Skånes V70N T-gul edition.

Uppgradering av ljudet:-)

558 853 Visningar
Uppdaterades senast 19 mars 2015
Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
7 juni 2012
Nja, det kändes malplacerat med det röda där.. Men OK, för denna veckan då! smile Sen får du lacka den svart.. wink
Ska du flocka resten av mittkonsollen oxå?

1 777 Inlägg
7 juni 2012
Trådstartare
Brinka skrev:
Nja, det kändes malplacerat med det röda där.. Men OK, för denna veckan då! smile Sen får du lacka den svart.. wink

Ja det var meningen. nä konsolen ska inte flockas än! Tänkte lacka den röd asg:lol:

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
7 juni 2012
ts007 skrev:
Brinka skrev:

Ja det var meningen. nä konsolen ska inte flockas än! Tänkte lacka den röd asg:lol:

Haha! Du är nästan lika knäpp som mig! big_smile

818 Inlägg
7 juni 2012
Tyckte inte det blev bra med det röda

1 777 Inlägg
7 juni 2012
Trådstartare
rasurbo skrev:
Tyckte inte det blev bra med det röda

Vilken tur att jag tycker det då:-) Vi får se om jag gillar det i längden:-)

3 860 Inlägg
7 juni 2012
Man vet som sagt inte föränn man testat... Jag är själv kluven, är ju så härlig röd nyans och det skär sig nästan så att det blir bra... hahaha... Gillar nog det ändå!

Ta en titt i min prjokttråd! V70 T5
Autotech

1 777 Inlägg
7 juni 2012
Trådstartare
spokenratt skrev:
Man vet som sagt inte föränn man testat... Jag är själv kluven, är ju så härlig röd nyans och det skär sig nästan så att det blir bra... hahaha... Gillar nog det ändå!

Jo när man väl sitter där ser det helt ok ut:-) Det får sitta där sålänge, trivs man inte e det bara att lacka om:-)

RättviksTräffen
454 Inlägg
7 juni 2012
Se där ja, blev riktigt bra med det gula, när det gäller det röda är det huvudsaken att du själv är nöjd, har inte bestämt mig än om jag gillar det eller inte hmmbig_smile
Senast redigerat av Mange1972 (7 juni 2012)

1 777 Inlägg
7 juni 2012
Trådstartare
Mange1972 skrev:
Se där ja, blev riktigt bra med det gula, när det gäller det röda är det huvudsaken att du själv är nöjd, har inte bestämt mig än om jag gillar det eller inte hmmbig_smile

Ja farbror ska inte vara rädd för lite nytänkande hehe. Det e skånskt med rött o gult!! Det ebara lite färg så allt går att ändra dock så gillar jag det mer o mer:-)

3 Inlägg
7 juni 2012
Tycker du har bra ider man ska våga annars kommer man ingenstans.

1 777 Inlägg
7 juni 2012
Trådstartare
tomasturbo skrev:
Tycker du har bra ider man ska våga annars kommer man ingenstans.

Grymt kul att höra mannen!! Det uppskattas:-)

3 181 Inlägg
7 juni 2012
Lite vågat med röd ring.men ja säger de funka wink  jäkla glans du fick till va kör du för klarlack?

76 Inlägg
7 juni 2012
de e rätt behåll de så ska ju synas att du kommer frånskåne jag tyckte de gjorde sig bra alltid retar de någon ju smile
Senast redigerat av INGOS (7 juni 2012)

Jimmy

1 777 Inlägg
8 juni 2012
Trådstartare
tobzter skrev:
Lite vågat med röd ring.men ja säger de funka wink  jäkla glans du fick till va kör du för klarlack?

Tack polarn, det e vanlig klarlack från hagmans sock så har jag mellanslipat två gånger:-)

1 777 Inlägg
8 juni 2012
Trådstartare
INGOS skrev:
de e rätt behåll de så ska ju synas att du kommer frånskåne jag tyckte de gjorde sig bra alltid retar de någon ju smile

Haha visst gör det så. tänker behålla det så ett tag, känns faktiskt jävlugt bra just nu:-)
Sköt om dig vännen:-)

Volvonörd
1 187 Inlägg
8 juni 2012
Det vart GRYYYYYYYYMT som grisen säger med den röda detaljen. vart kom den ide'n från tro? smile)

Sponsorer 2013:
SBS Reklam Söderhamn, Nordqvist Bilvård Söderhamn, Meca Söderhamn, Lindkvist & Söner Billackering AB, Skruvat.se, Pinass Fastfood, BDS-Bilakuten Bollnäs, Vågbro Glas Söderhamn, Kajakshoppen Söderhamn
Projekttråden: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=194391

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
8 juni 2012
Den där färgklicken sitter som en smäck! Det är så tokigt med det röda så det blir bra. Kul att du vågade dig på att testa.

* Voff voff *
10 987 Inlägg
8 juni 2012
Av någon anledning kommer jag att tänka på 80-talet när man satt och spelade Atari när jag ser spaceball:en och det röda. Ahh... Memories... smile

Som någon skrev, det skär så till den milda grad att det lixom ser bra ut! Så härifrån blir det tummen upp! smile

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

1 777 Inlägg
8 juni 2012
Trådstartare
MrLego skrev:
Det vart GRYYYYYYYYMT som grisen säger med den röda detaljen. vart kom den ide'n från tro? smile)

Hehe, faktum är att den var svart först men sen blev det fel på färgen och då hade jag bara röd hemma:-)

1 777 Inlägg
8 juni 2012
Trådstartare
MrH skrev:
Den där färgklicken sitter som en smäck! Det är så tokigt med det röda så det blir bra. Kul att du vågade dig på att testa.

Tack Mange, ja man lever bara en gång haha:-)

Sök