3978
Sök

Skånes V70N T-gul edition.

Uppgradering av ljudet:-)

558 814 Visningar
Uppdaterades senast 19 mars 2015
1 777 Inlägg
8 juni 2012
Trådstartare
Brådhis skrev:
Av någon anledning kommer jag att tänka på 80-talet när man satt och spelade Atari när jag ser spaceball:en och det röda. Ahh... Memories... smile

Som någon skrev, det skär så till den milda grad att det lixom ser bra ut! Så härifrån blir det tummen upp! smile

//Brådhis

Ja nu när du säger det fick jag också flashbacks, åhhh det glada 80-talet. Så retro :-)

Egen företagare
314 Inlägg
8 juni 2012
Det går o flocka på alla hårda material , flexande material går också flocka på men risken är att det spricker om man är oförsiktig när man monterar det.

Volvo4life

356 Inlägg
8 juni 2012
Följt tråden ett tag nu men aldrig kommenterat, gillar din V70 SKARPT! Riktigt snygg o udda med T-gul! Grymt arbete med, med riktigt bra resultat!
Mittkonsollen är de enda som började sticka i ögat på mig, men inte pågrund av färgen. Tycker färgkombon är skitball o så, men de blänker lite mycket på nåt set.. Kass på att förklara, men det blir så mycket på nåt sätt tongue Tror att ringen runt spaceballen hade varit riktigt jävla snygg i flockat! Rött som svar tror jag hade vart som grädden på moset! Men men, det är ju inte min bil o inte mina val smile Blir skitbra oavsett!

1 777 Inlägg
8 juni 2012
Trådstartare
jappsen skrev:
Följt tråden ett tag nu men aldrig kommenterat, gillar din V70 SKARPT! Riktigt snygg o udda med T-gul! Grymt arbete med, med riktigt bra resultat!
Mittkonsollen är de enda som började sticka i ögat på mig, men inte pågrund av färgen. Tycker färgkombon är skitball o så, men de blänker lite mycket på nåt set.. Kass på att förklara, men det blir så mycket på nåt sätt tongue Tror att ringen runt spaceballen hade varit riktigt jävla snygg i flockat! Rött som svar tror jag hade vart som grädden på moset! Men men, det är ju inte min bil o inte mina val smile Blir skitbra oavsett!

Tusen tack för de fina orden, riktigt kul att höra att du fäljer mitt lilla projekt:-) Oftast när man e på träffar så går ju folk bara förbi insidan och tanken e att det ska lysa lite invändigt så att folk faktiskt tittar in o ser det man har gjort:-) Men vi får se om jag behåller det så eller inte, man e ju lite ombytlig plus att jag gärna gör en sak just för att se resultatet istället för att gissa:-) Återigen riktigt kul att du tittade in o kommenterade och alla tips o ider e alltid välkomna:-)

// Skåne

Plåtis
948 Inlägg
9 juni 2012
Brinka skrev:
Nja, det kändes malplacerat med det röda där.. Men OK, för denna veckan då! smile Sen får du lacka den svart.. wink
Ska du flocka resten av mittkonsollen oxå?

Ja även bilen få väl ha röda veckor..... big_smile

RättviksTräffen
454 Inlägg
9 juni 2012
Rille-K skrev:
Brinka skrev:
Nja, det kändes malplacerat med det röda där.. Men OK, för denna veckan då! smile Sen får du lacka den svart.. wink

big_smilebig_smilebig_smile

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
9 juni 2012
Rille-K skrev:
Brinka skrev:

Haha! Du e knäpp! lol Är det därför det småjävlas med bilarna en vecka innan då?

Det är lättare att prata än att få något sagt.
735 Inlägg
9 juni 2012
Brinka skrev:
Rille-K skrev:
Brinka skrev:

Haha! Du e knäpp! lol Är det därför det småjävlas med bilarna en vecka innan då?

Innan vad?? roll

Meus ipsius Deus sum
636 Inlägg
9 juni 2012
MrH skrev:
Brinka skrev:
Rille-K skrev:

Innan vad?? roll

Röda veckan.. Hos fruntimmer heter det PMS.. Vettefan vad man ska kalla det hos bilar?? lol

* Voff voff *
10 987 Inlägg
9 juni 2012
Brinka skrev:
MrH skrev:
Brinka skrev:

Innan vad?? roll

Röda veckan.. Hos fruntimmer heter det PMS.. Vettefan vad man ska kalla det hos bilar?? lol

Periodisk Motor Störning...?

//Brådhis

The evening sun touched gently on the eyes of Lucy Jordan...

74 Inlägg
10 juni 2012
2½ timmas läsning gjord... tongue Älskar ALLT du har gjort på bilen! FÖRUTOM de röda runt spaken!
Men de är din bil så de är du som ska vara nöjd! wink
Men din bil är helt jävla sick måste ja säga! <3
Alltid varit lite svag för just T-gul och på en v70N så kändes de bara så jävla rätt!

1 777 Inlägg
10 juni 2012
Trådstartare
Coretech skrev:
2½ timmas läsning gjord... tongue Älskar ALLT du har gjort på bilen! FÖRUTOM de röda runt spaken!
Alltid varit lite svag för just T-gul och på en v70N så kändes de bara så jävla rätt!

Tack som fan för de riktigt fina orden, det uppskattas verkligen till 100%:-). Börjar nog falla för grupptrycket snart o målar om det röda till svart hehe. :-)

74 Inlägg
10 juni 2012
ts007 skrev:
Coretech skrev:

Tack som fan för de riktigt fina orden, det uppskattas verkligen till 100%:-). Börjar nog falla för grupptrycket snart o målar om det röda till svart hehe. :-)

Haha nej fan låt inte grupptrycket påverka dig! Du borde köra ny färg varje månad på den istället! tongue
Snorgrön nästa kanske? ;P

1 777 Inlägg
10 juni 2012
Trådstartare
Coretech skrev:
ts007 skrev:
Coretech skrev:

Haha nej fan låt inte grupptrycket påverka dig! Du borde köra ny färg varje månad på den istället! tongue

Hehe jo det vore en lite galen ide dock så lutar det åt svart igen som det var tänkt från början:-) Hoppas bara jag inte ändrar mig snart igen:-) Prion nu ligger på att få på en ljudämpare då bilen låter som ett monster:-)

74 Inlägg
10 juni 2012
ts007 skrev:
Coretech skrev:
ts007 skrev:

Hehe jo det vore en lite galen ide dock så lutar det åt svart igen som det var tänkt från början:-) Hoppas bara jag inte ändrar mig snart igen:-) Prion nu ligger på att få på en ljudämpare då bilen låter som ett monster:-)

Ja svart gör sig nog bäst enligt mig! smile Så kör på de! smile Eller klä ramen i mocka? tongue
Jaså? Men de är väl trevligt när de hörs att man kommer? wink

3 181 Inlägg
10 juni 2012
Ljuddämpare?  vart de sånt monster ljud när du byggde om avgaset. ha ha..

Har en dämpare liggandes om du vill ha

Plåtis
948 Inlägg
10 juni 2012
Har proppar om du tycker det låter för mycket... wink

1 777 Inlägg
10 juni 2012
Trådstartare
tobzter skrev:
Ljuddämpare?  vart de sånt monster ljud när du byggde om avgaset. ha ha..

Har en dämpare liggandes om du vill ha

Haha jo jag har en liten dämpare liggandes, ska bara få på den nån dag:-)

1 777 Inlägg
10 juni 2012
Trådstartare
Rille-K skrev:
Har proppar om du tycker det låter för mycket... wink

Behövs inte, blir snart döv iallafall:-)

1 777 Inlägg
10 juni 2012
Trådstartare
Coretech skrev:
ts007 skrev:
Coretech skrev:

Ja svart gör sig nog bäst enligt mig! smile Så kör på de! smile Eller klä ramen i mocka? tongue
Jaså? Men de är väl trevligt när de hörs att man kommer? wink

Kanske klä den i krokodilskinn haha:-) Jo jag e kluven med ljudet, den låter rätt trevligt men på gränsen för mycket och jag har en liten dämpare liggandes så jag tror att den kommer göra ljudet perfekt:-)

Sök