Hehe jo det vore en lite galen ide dock så lutar det åt svart igen som det var tänkt från början:-) Hoppas bara jag inte ändrar mig snart igen:-) Prion nu ligger på att få på en ljudämpare då bilen låter som ett monster:-)
Ja svart gör sig nog bäst enligt mig! Så kör på de! Eller klä ramen i mocka? Jaså? Men de är väl trevligt när de hörs att man kommer?
Kanske klä den i krokodilskinn haha:-) Jo jag e kluven med ljudet, den låter rätt trevligt men på gränsen för mycket och jag har en liten dämpare liggandes så jag tror att den kommer göra ljudet perfekt:-)
haha! Krokodilskinn vore bara PERFEKT! Jaså ja men då är de bara smälla dit den lilla så blir de nog bra! Ser fram emot nya bilder!
Basarna skulle sitta helt plant sen sa du va? Eller ska du luta dom bakåt bara, och inte inåt som jag gjorde? Blir kanon oavsett. Det tråkiga är att den lilla klacken som är på baksidan av ryggstödet tar mkt plats om man inte bygger efter den.
Basarna skulle sitta helt plant sen sa du va? Eller ska du luta dom bakåt bara, och inte inåt som jag gjorde? Blir kanon oavsett. Det tråkiga är att den lilla klacken som är på baksidan av ryggstödet tar mkt plats om man inte bygger efter den.
De kommer att luta lite bakåt, sen kommer vi att forma till framsidan exakt efter hjulhusen så det ser snyggt ut:-) Menar du klacken som lastnätet sitter i eller vilken ? Har lite planer på en 22" skärm också hehe:-)
Kör hårt och flocka skiten av baslådan! Nu tar jag semester (turkiet here i come) i en vecka, ska bli kul och läsa allt som hänt när jag kommer tillbaka!!
Kör hårt och flocka skiten av baslådan! Nu tar jag semester (turkiet here i come) i en vecka, ska bli kul och läsa allt som hänt när jag kommer tillbaka!!
Titta, snart så dunkar det.... Hmmm tjock plexi som basarna sitter i å så ser man in i lådan som är lackad snyggt å massa ljus... :p
Lägg av nu va!!! Fan att du alltid ska sätta ider i huvudet på mig hahahahah!!! Riktigt coolt men hur gör man med dämpmaterialet i lådan? Skiter man i att dämpa?
Titta, snart så dunkar det.... Hmmm tjock plexi som basarna sitter i å så ser man in i lådan som är lackad snyggt å massa ljus... :p
Lägg av nu va!!! Fan att du alltid ska sätta ider i huvudet på mig hahahahah!!! Riktigt coolt men hur gör man med dämpmaterialet i lådan? Skiter man i att dämpa?
Kan kolla i min hur jag gjort... En ram med högtalar tyg som döljer allt under/bakom, bla dämpmatrial...