Inför: Rushracing Drift & burnout show +. Med utställning & efterfest Lördag 25Juni

Kroat
26 juni 2011 · 250 Inlägg

The_Bucket_List skrev:
tjofs media va där och fotade

Hans bilder skulle komma ikväll eller imorgon

falkon93
26 juni 2011 · 343 Inlägg

vill ha litte mer bilder på volvo 240 v8:an med kompresor

det luktar bränt gummi
(Dyslektiker)!
Volvo 940 turbo "de är ju bara en volvo" (1993)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
26 juni 2011 · 2 362 Inlägg

Vilket tjöt! Men håller med, folk är snåla att lägga ut bilder, Hitta bilder på min Ådi till och med, första för i år.. haha

Tur att jag är generös iaf! big_smile
Bilderna är nog uppe innan kl 01 iaf! smile

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
27 juni 2011 · 2 362 Inlägg

Här kommer mina bilder från evenemanget, hoppas ni är nöjda! smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 9#p2819259

http://tjofsmedia.se/images/motorevenemang/2011/rushracing_drift_burnout_show/images/Rushracing_drift_burnout_show_007.jpg

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
GurraG INGET ANNAT!!
27 juni 2011 · 1 725 Inlägg

kan ni inte skriva vem som vann vilka priser för oss som missade det?

cadillac90
27 juni 2011 · 36 Inlägg

tack för alla som kom dit smile det är ett riktigt plus för er som hade en ganska lång resa framför er tongue

Rush Racing
_Chrisse_
27 juni 2011 · 7 Inlägg

Ja, prisutdelning är vi nyfikna på :-)
Håller med er om barn och djur. Blir även nervös när dom cyklar omkring jämte bilarna :-)

DalleRacing
27 juni 2011 · 1 738 Inlägg

cadillac90 skrev:
tack för alla som kom dit smile det är ett riktigt plus för er som hade en ganska lång resa framför er tongue

Vi från Mjölby  kommer gärna nästa gång också smile var skitkul, bara lägga upp en ny tråd så lastar vi service bilen med däck igen o kommer ner! Hoppas det blir nåt snart igen?

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
passos bappelsin
27 juni 2011 · 390 Inlägg

940RDALLE skrev:
Vi från Mjölby  kommer gärna nästa gång också smile var skitkul, bara lägga upp en ny tråd så lastar vi service bilen med däck igen o kommer ner! Hoppas det blir nåt snart igen?

Skitkul att höra... Mer komer bara vänta tongue

tobbenilsson
27 juni 2011 · 59 Inlägg

Kunde tyvärr inte komma.. men kommer på nästa om jag kan!

cadillac90
27 juni 2011 · 36 Inlägg

940RDALLE skrev:

cadillac90 skrev:
tack för alla som kom dit smile det är ett riktigt plus för er som hade en ganska lång resa framför er tongue

Vi från Mjölby  kommer gärna nästa gång också smile var skitkul, bara lägga upp en ny tråd så lastar vi service bilen med däck igen o kommer ner! Hoppas det blir nåt snart igen?

Låter skit bra smile

Rush Racing
eea www.teamunlimited.se
28 juni 2011 · 132 Inlägg

_Chrisse_ skrev:
Ja, prisutdelning är vi nyfikna på :-)
Håller med er om barn och djur. Blir även nervös när dom cyklar omkring jämte bilarna :-)

eller när de slänger cyklarna i farten bredvid bilen tongue

Team Unlimited
www.teamunlimited.se
142R
28 juni 2011 · 300 Inlägg

http://värnamo.nu/sport/johan-vann-i-burnout/

Toyota Supra "Vänsterstyrd Singel Mk18" (1995)
Volkswagen Passat TDI "NrOne" (2001)
850teefem
28 juni 2011 ·

synd inte solen va ute..för då hade man sätt effekten i lacken på volvon big_smile

MadeByMe Tjofs Media/MaxxStreet
28 juni 2011 · 2 362 Inlägg

142R skrev:
http://värnamo.nu/sport/johan-vann-i-burnout/

Och det är du som har gett dom bilden?

MaxxStreet - För gatbilar och drifting
Tjofs Media - Foto/Video/Grafik
Audi A3 "Hertzificerad S3 Replica" (2004)
Audi A4 B7 2.0 tfsi Quattro "Deadpool" (2006)
Volkswagen Golf "Hebbe" (2014)
142R
28 juni 2011 · 300 Inlägg

MadeByMe skrev:

142R skrev:
http://värnamo.nu/sport/johan-vann-i-burnout/

Och det är du som har gett dom bilden?

nepp såg bara att jag va me,

Volkswagen Passat TDI "NrOne" (2001)
Toyota Supra "Vänsterstyrd Singel Mk18" (1995)
DalleRacing
28 juni 2011 · 1 738 Inlägg

MadeByMe skrev:
Fråga först, sen låna bild.

Du får ursäkta lite men jag tycker att du handlar helt fel här, därför måste jag få ge dig en läxa!

Ska börja med att det är ursnygga bilder, MEN tycker inte att du kan begära att man ska låna bilder på sina egna bilar? Då kan man vända på det hela o fråga dig om du har tillstånd av oss att fota våra bilar? Utan dom hade inte haft jobb eller tjänat pengar, medans du utsätter våra reg nr på hela nätet så kan det säkerligen begå ett brått med tex förfalskat ägarbevis m.m bara de kommer åt ett regnr! Även all fotografering när vi leker, om det nu inte skulle vara på ett inhängnat område och det blir en polis sak av det hela så har ju dom ett ganska säkert bildbevis om du förstår vad jag menar? Kanske drog det hela väldigt långt med alla framtida händelser men jag tänker iaf inte fråga om lov att ta bilderna på min egna bil, och absolut inte anstränga mig för att göra reklam åt någon jag inte känner eller får pengar för! Om du sedan lägger upp dom för allmänheten så är det ju ditt bekymer att göra reklam, sätt din loga/ namn på bilderna eller begär betalning för ditt arbete för att sedan lägga upp bilderna?

Vill inte värka spydig eller något men jag tyckte bara att du handlar det hela fel!

MVH

Volvo 940 16v Turbo "Angry Betty" (1993)
dadooo
28 juni 2011 · 841 Inlägg

kolla på : kroat   ...han har bilder i sitt album sen träffen

Volkswagen mk2 "coupe luxuz 11 500 mil" (1988)
Volkswagen Golf r32 "youtubekändis" (2008)
Nissan r33 "PLASTIDIP" (1996)
Berget_
29 juni 2011 · 132 Inlägg

940RDALLE skrev:

MadeByMe skrev:
Fråga först, sen låna bild.

Du får ursäkta lite men jag tycker att du handlar helt fel här, därför måste jag få ge dig en läxa!

Ska börja med att det är ursnygga bilder, MEN tycker inte att du kan begära att man ska låna bilder på sina egna bilar? Då kan man vända på det hela o fråga dig om du har tillstånd av oss att fota våra bilar? Utan dom hade inte haft jobb eller tjänat pengar, medans du utsätter våra reg nr på hela nätet så kan det säkerligen begå ett brått med tex förfalskat ägarbevis m.m bara de kommer åt ett regnr! Även all fotografering när vi leker, om det nu inte skulle vara på ett inhängnat område och det blir en polis sak av det hela så har ju dom ett ganska säkert bildbevis om du förstår vad jag menar? Kanske drog det hela väldigt långt med alla framtida händelser men jag tänker iaf inte fråga om lov att ta bilderna på min egna bil, och absolut inte anstränga mig för att göra reklam åt någon jag inte känner eller får pengar för! Om du sedan lägger upp dom för allmänheten så är det ju ditt bekymer att göra reklam, sätt din loga/ namn på bilderna eller begär betalning för ditt arbete för att sedan lägga upp bilderna?

Vill inte värka spydig eller något men jag tyckte bara att du handlar det hela fel!

MVH

Kan hålla med till viss del! tycker man kan visa respekt genom att alltid namnge fotograf om man lånar bilder! dock kan man inte begära att alla SKA göra det!

Berget_
Chevrolet Impala SportCoupe "luftluft 58an" (1958)
Volvo V70II (2010)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang