Ska du titta på Fast & Furious 5?

666_Beast
2 maj 2011 · 1 863 Inlägg

Jag ska på premiären på onsdag, längtar dit redan nu.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
joakim89
2 maj 2011 · 1 265 Inlägg

När kommer den ut på thepiratebay.org?

G-sson
2 maj 2011 · 612 Inlägg

joakim89 skrev:
När kommer den ut på thepiratebay.org?

Cirka 30 minuter efter första biovisningen. roll

TyrolerHatt Skogsmålare
2 maj 2011 · 630 Inlägg

Har inte sett 4 än, vet inte om jag kommer göra det heller

Growe Fri fart för ett fritt folk!
2 maj 2011 · 13 754 Inlägg

bokat biljetter till på lördag smile

Kör fort så hinner inget hända...
Seat Arosa (1999)
Volkswagen Polo 1.6Tdi "Biloptimering i Sverige" (2010)
Pontus1991
2 maj 2011 · 423 Inlägg

Självklart, väntat länge på denna film! smile

Stefan Varberg Supraman
2 maj 2011 · 2 300 Inlägg

Jepp, men om de blir på bio vet jag inte.

Expert är man när man har lärt sig så mkt att man kan erkänna att man kan ha fel och är öppen för att lära sig nåt nytt.
pontiacen
2 maj 2011 · 1 080 Inlägg

Ingen tvekan om att den ska ses, någon gång..

The sooner you fall behind, the more time you have to catch up.
Uttelito Kung
2 maj 2011 · 603 Inlägg

Ska se den, troligen inte på bio, känns så sjukt ovärt att sitta i en stinkande sal och kolla på en film med för högt ljud och dålig bild med massa folk som sitter och praslar med godis och är allmänt störande wink

Är väldigt osäker på om det blir en bra film däremot, känns som om dom mjölkat ur denna "serie" redan vid andra filmen.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Hilmer
3 maj 2011 · 1 789 Inlägg

Kommer definitivt inte att se filmen, intresset för dessa försvann redan efter att ha sett första filmen...

Bebben Legitimerad besserwisser
3 maj 2011 · 921 Inlägg

Har biljetter bokade till imorgon, ska bli skoj!

Plymouth_Plaza
3 maj 2011 · 162 Inlägg

Kanske kanske när den släpps på dvd.

Däremot ska jag se en film vid namn Fasta & Fritös. En dokumentär som följer det hårda arbetet på Sveriges Sibyllarestauranger.

LeafBox Lat Perfektionist
3 maj 2011 · 6 359 Inlägg

Se den ska jag väll göra. Tycka om den? MKT tveksam. Blir ju bara sämre och sämre.
Inte tänker jag betala för att se den iaf tongue

Alla tycker olika, och det är därför du har fel...
Audi "S1.5" [OEM+] - 10-Ventils turbo - Projekttråd
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=297968
Audi Coupé Turbo "S1.5" (1990)
Mitsubishi Spacewagon "Driftbussen" (2004)
Eisenhut
3 maj 2011 · 1 827 Inlägg

Såg den på en förhandsvisning i Danmark i fredags. Polaren bokstavligt talat somnade ett tag, när jag väckte honom efter en stund så hade han inga problem alls med att följa med i filmen. Nog något av det sämsta jag sett på länge.

Och juste... Vill ni se feta bilar är det INTE rätt film att gå och se.

Mvh/Marcus
Fast, Reliable, Cheap. Choose two
Uttelito Kung
3 maj 2011 · 603 Inlägg

Nja fokusen är ju inte direkt på snygga bilar och streetrace längre, vilket är väldigt tråkigt.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Noxxer
3 maj 2011 · 1 482 Inlägg

När blueray rippen kommer då ska jag se den smile Vägra bio!

BLT Service
Theracords Music Label
LordLife
3 maj 2011 · 998 Inlägg

Får se om man ser den. Vet inte om tjejen vill se den, vi har ju sett dom andra men den här verkar vara mer fokuserad på personerna istället för bilarna. För övrigt tycker jag att dagens filmer blir sämre och sämre, inte mycket man ser fram emot under året. Man tror att en film ska vara bra och sen så blir det bara skit.

it looks like the one that once did the wanting suddenly wants to be wanted by a different wanting that has a want of wanting that has never been wanted for the sake of wanteness.
666_Beast
3 maj 2011 · 1 863 Inlägg

LordLife skrev:
Får se om man ser den. Vet inte om tjejen vill se den, vi har ju sett dom andra men den här verkar vara mer fokuserad på personerna istället för bilarna. För övrigt tycker jag att dagens filmer blir sämre och sämre, inte mycket man ser fram emot under året. Man tror att en film ska vara bra och sen så blir det bara skit.

Det håller jag med om, inte många som är "storfilmer" längre.

Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke.
Uttelito Kung
3 maj 2011 · 603 Inlägg

Kan väl ha att göra med att dom pumpar in för mycket pengar på specialefekter och krafs som egentligen inte är intressant, sen är det för många skåpdespelare som är rätt kassa i sina roller.
jag kommer ihåg att jag såg joey från friends i en seriös aktionrulle, hade jävligt svårt att ta det seriöst.

Det spelar ingen roll vad du har för bil eller hur mycket den kostar, är du inte man nog att köra den så som den ska köras så kan du lika bra sälja den och köpa en gammal rostig skoda.
Tokken Team dBakuten
3 maj 2011 · 3 453 Inlägg

Filmen sög hästpung.. Visste jag iofs redan efter man sett trailern.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang