Liksom många andra har jag nu gått igenom alla sidor; riktigt snyggt jobb. Du har fått till bra balans mellan original och skönt stuk! Suget att själv göra något kul med en e30 cab har ju inte dirket minskat
Tackar som tusan Det blev lite för intensivt ifjol vinter med detta så nu tar jag det lugnare. Lusten försvinner lätt om man gapar över för mycket vilket det blev ifjol. Nu har jag iaf sakta fortsatt med insidan. Kul att du gillar det iaf , och lycka till med ditt projekt.
// mvh
Tack till alla som följer och tittar i våra projekttrådar .
Idag har bafflarna monterats på de nya svarta dörrsidorna. Sitter skruvade från insidan, sitter med 3M häftmassa runt öppningen dels som tätning och dels som fätsmassa så inget ska skramla och slutligen limmade jag dit vinyl som binder ihop det ändå mer. Inbillar mig att detta ska räcka
Senast redigerat av eastmotorsport (16 februari 2013)
En av framdörrarna nästan helt klar. Valde att flytta ner diskanten från trekanten vid a-stolpen till dörrsidan. Sitter stabilare och diskretare men spelar kanske lite säre då den sitter lägre än tidigare.
...och så var det emblemen som jag lpvade ta bild på. Här en bild innan dom monterades.
Nu så är alla fyra dörrsidorna utbytta och uppdaterade vad det gäller bafflar och placering av diskanter och delningsfilter. Närmast på tur att tillverka en kartficka som saknas bak på passagerarstolen.
inte funderat på att byta till svart matta i bilen?
im not drunk that's just torque steer
jorden är världens största räserbana, njut försiktigt...PFFFF haha
mobba mig inte, barnen är ju framtiden HAHA :D
Planerar ställa ut bilen på Motormässan i Östersund sista helgen i maj www.motormässan.nu , har inte fått klartecken från arrangören men fick en stund över att fundera över en lite frän dekor på golvet. Fick börja med att räkna ut hur hjulen rullar....
Det händer väldigt lite för tillfället med bilen. Ork och lust har saknats en längre tid nu. Men idag tog jag och kapade till en ram som ska vara till "fickan" som saknas bak på en av Porschestolarna. En ny kostade massor och materialet till denna är gratis. En kasserad rygg till en kontorsstol som kapats till samt överbliven vinyl från baksätet,
...och så här ska den bli på ett ungefär...