Jag har spenderat alldeles för mycket tid på blocket med att leta BMW av olika slag efter helgens utflykt. Det blev lite för trevligt nästan.
Jag törs inte lova något, men jag ska försöka fixa till min film så den går att beskåda mot slutet av veckan. Ska också ta ett till varv genom högen av stillbilder och se om det finns något mer som är värt att lägga upp.
schysst! Kolla gärna om du har något på min kärra! Önskar dig lycka till med bilköp.
Någon som har förslag på vilken färg jag ska ha på mina nya XYZ ok isåfall matt eller blank. beställt också lite andra prylar men det tänker jag hålla till träffen!
Verkar som lite folk har fått en liten funderare över bilval efter denna helg kan man ju förstå efter denna enorma uppslutning och inramning. Ser fram i mot nästa gång På samma gång tycker jag inte denna typ av träff ska vara för ofta, blir det inte alls samma sak till slut.
Verkar som lite folk har fått en liten funderare över bilval efter denna helg kan man ju förstå efter denna enorma uppslutning och inramning. Ser fram i mot nästa gång På samma gång tycker jag inte denna typ av träff ska vara för ofta, blir det inte alls samma sak till slut.
Stickers/klistermärken eller liknande med ett snyggt Bmw's of Sweden tryck skulle du fíxa fram Arne. T ex till framruta bakruta sidoruta osv osv. Bara en tanke..