Inför: BACKYARD AUTOMEET 2.0 Trollhättan 2011 - Fredag 1 Juli kl 19.00 ~ Swapmeet special

Widowmaker
23 maj 2011 · 1 112 Inlägg

Intrance skrev:
Tyvärr krockar det med Iron Maiden

Fyfan! Jag det kallar jag legitimt argument för att frånvara under backyard! Maiden är och kommer alltid vara det bästa metalbandet! Har sett dem live 3 gånger!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
peegee Forummoderator
23 maj 2011 · 2 924 Inlägg

Vilka är Backyard Babies då? smile

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Widowmaker
23 maj 2011 · 1 112 Inlägg

peegee skrev:
Kanoners! wink

Swapmeet,
De som vill kränga prylar vore la bra om de visade det me nån skylt? smile

Nya karavan-sträckan,
Via Oscarsbron och uppför Landbergsliden låter ju trevligt helt klart men jag befarar det kan bli svårt eller möjligtvis på håret att de funkar på kvällen efter denna avstängning(?) http://www.trollhattan.se/Startsida/Tra … ergsliden/ ...men tokigt om det visar sig att det fortfarande är avstängt då... roll

…sen utan att veta hur uppskattat det var sist(?) så tycker jag det är synd att inte trängas nere i centrum igen då det lär vara ännu goare drag där nere då och även på andra sidan älven på Spikön (om Emil Örn får som han vill…) ...för karavanen ska la även få största möjliga uppmärksamhet? smile

Strandgatan går ju även köras åt motsatt håll, så t.ex Storgatan ner till Älvhögsborg och Strandgatan tillbaka?
(mellan 11 och 12)

Jag kommer att gå ut med lite Quotes om det med å kränga prylar så folk har lite koll när det börjar närma sig. är såndär info som funkar bäst som färskvara kan ja tro.
Jag har kollat Vägverkets skyltning om bron och den öppnas kvällen den 30 juni. men för säkerhets skull så kommer jag vara så seriös att jag skall ringa Gatu-Parkchef Lars Gustafsson å stämma av med han så det stämmer, den info som är angiven. Också därmed fråga om man iskallt kan räkna med att kunna köra den vägen fredag kväll.

Jag har redan tänkt på strandgatan och jobbar på en ide men den är inte spikad ännu. måste kolla lite vart det är enkelriktat osv. jag vill ha med strandgatan utan att det får bli fler rödljus. Jag kommer iallfall gå ut med en uppdatering på kartan om det blir som jag tänkte mig. även en uppsamlings-zon skall läggas till längs med slingan. I stil med Innovatum stoppet vi gjorde sist!

Senast redigerat av Widowmaker (23 maj 2011)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
23 maj 2011 · 1 112 Inlägg

peegee skrev:
Vilka är Backyard Babies då? smile

Ja där sa du något! Undrar o man kan få dit dem en sväng vid 20 tiden! big_smile

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
JaZoR Team RmR
24 maj 2011 · 393 Inlägg

Såg nu tyvärr är Motorcross Vm går av stapeln den helgen i uddevalla så tyvärr tror jag inte att jag dyker upp

calleman1991 Braaaap Braaaaaap!!
24 maj 2011 · 188 Inlägg

JaZoR skrev:
Såg nu tyvärr är Motorcross Vm går av stapeln den helgen i uddevalla så tyvärr tror jag inte att jag dyker upp

Ajdå, satan det e ju en riktigt rolig event =S jäkla oflyt att de krocka då..

Volvo P1800 ES "blåmesen" (1972)
Bjork OEM <3
24 maj 2011 · 6 957 Inlägg

Detta är dagen innan Ferryrun, kan bli så att man åker på detta och vidare ner mot kusten på kvällen big_smile

OEM <3
peegee Forummoderator
24 maj 2011 · 2 924 Inlägg

calleman1991 skrev:

JaZoR skrev:
Såg nu tyvärr är Motorcross Vm går av stapeln den helgen i uddevalla så tyvärr tror jag inte att jag dyker upp

Ajdå, satan det e ju en riktigt rolig event =S jäkla oflyt att de krocka då..

Crossar har 2 hjul för lite tongue ...men håller verkligen VM-cross i Uddevalla på mellan kl 19 - 22 på fredagskvällen?
Tävlingarna går ju iaf lördag-söndag... roll ...sen är det bara ~2 mil i mellan wink

~ Life is short, have FUN! ~
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Bjork OEM <3
24 maj 2011 · 6 957 Inlägg

peegee skrev:

calleman1991 skrev:

JaZoR skrev:
Såg nu tyvärr är Motorcross Vm går av stapeln den helgen i uddevalla så tyvärr tror jag inte att jag dyker upp

Ajdå, satan det e ju en riktigt rolig event =S jäkla oflyt att de krocka då..

Crossar har 2 hjul för lite tongue ...men håller verkligen VM-cross i Uddevalla på mellan kl 19 - 22 på fredagskvällen?
Tävlingarna går ju iaf lördag-söndag... roll ...sen är det bara ~2 mil i mellan wink

VM-crossen är ju lite som Gatebil, party på kvällen tongue

OEM <3
Jackack BMW-entusiast
24 maj 2011 · 362 Inlägg

Detta får man ju inte missa!! blir som "Bjork" säger perfekt att passa på o haka på när det ändå är west coast ferryrun dagen efteråt smile

Hoppas på bra väder!
// Jackack

Volvo V70 (1999)
BMW 320da M-sport E91 "Performance" (2007)
Widowmaker
24 maj 2011 · 1 112 Inlägg

Bjork skrev:
Detta är dagen innan Ferryrun, kan bli så att man åker på detta och vidare ner mot kusten på kvällen big_smile

Yes! Stämmer det! Låter som ett bra upplägg som du säger! Se Backyard som en rejäl uppvärmning!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
JaZoR Team RmR
24 maj 2011 · 393 Inlägg

Bjork skrev:

peegee skrev:

calleman1991 skrev:

Ajdå, satan det e ju en riktigt rolig event =S jäkla oflyt att de krocka då..

Crossar har 2 hjul för lite tongue ...men håller verkligen VM-cross i Uddevalla på mellan kl 19 - 22 på fredagskvällen?
Tävlingarna går ju iaf lördag-söndag... roll ...sen är det bara ~2 mil i mellan wink

VM-crossen är ju lite som Gatebil, party på kvällen tongue

Från torsdag till söndag tongue dock är kvalet på lördag och finalen på söndag tongue

Men som bjork skriver så är det som gatebil tongue

Widowmaker
25 maj 2011 · 1 112 Inlägg

Det finns en chans att man med lite hjälp får en SPECIAL GUEST till träffen som vore till allas glädje. Kommer i dagsläget inte tillkännage vem/vilka men blir det positivt så går jag ut med det och det kommer att gillas av de flesta vill jag lova.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
CFlodin
26 maj 2011 · 77 Inlägg

Det här kanske man skulle boka, var med senast, dock i kompisens bil :p

Saab 9-5 Aero "Grey Aerow" (2004)
Widowmaker
26 maj 2011 · 1 112 Inlägg

ccm_boy skrev:
Det här kanske man skulle boka, var med senast, dock i kompisens bil :p

Låter mycket förnuftigt!  cool

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
troxy
26 maj 2011 · 7 Inlägg

Hej!

Jag dyker upp med min 206a med det nya billjudsbygget!!

peegee Forummoderator
26 maj 2011 · 2 924 Inlägg

troxy skrev:
Hej!

Jag dyker upp med min 206a med det nya billjudsbygget!!

Trevlligt, mycket dunka-dunka på bilträffar är så rätt! wink

~ Life is short, have FUN! ~
Volkswagen Passat Variant 1.8T "2 owners is enough" (1999)
Audi R/S2 Coupé quattro "vällagrad" (1992)
Widowmaker
26 maj 2011 · 1 112 Inlägg

Ja sist träff vi hade så var det allt ett par bilar som spela för hela parkeringen! Riktigt tuffa anläggningar ni har därute!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
26 maj 2011 · 1 112 Inlägg

Såhär kommer man se ut på träffen så ni känner igen mig!
http://www.facebook.com/photo.php?fbid= … mp;theater

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
hedley Saaboholic
27 maj 2011 · 3 129 Inlägg

Satan vad långt emellan träffarna ;/ men men dyker upp iallafall tongue

"Liberty of thought is the life of the soul"
Saab 9-5 Aero SC "Clean" (2005)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang