Inför: BACKYARD AUTOMEET 2.0 Trollhättan 2011 - Fredag 1 Juli kl 19.00 ~ Swapmeet special

Broden
31 maj 2011 · 198 Inlägg

Det går ju inte att köra över Oskarsbron och upp på lambersliden för vägen är avstängd då dom håller på och bygga cykelväg där.

Widowmaker
31 maj 2011 · 1 112 Inlägg

Broden skrev:
Det går ju inte att köra över Oskarsbron och upp på lambersliden för vägen är avstängd då dom håller på och bygga cykelväg där.

den avspärrningen är fram till dagen innan träffen så när vi skall köra så skall ombyggnaden vara klar å spärrarna borttagna. skulle jag se att det är försenat å inte klart till träffen så kör vi bara raka spåret till Överby istället för Oscarsbron och Strömslund direkt efter klaffbron. jag prickar ut reservspåret på kartan med grönt

Senast redigerat av Widowmaker (31 maj 2011)

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
3 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Här är en FLYER som jag gjort å spottat ut från burken! Den har jag en bunt i bilen å när jag stöter på intressanta bilar så delar jag ut en sån eller lägger under torkarbladet på framrutan! Skriv gärna ut ett gäng å dela ut bland fina bilar där du bor så får alla facebook och garaget hatare å antidator folk veta också!

https://www1.garaget.org/gallery/images/37/36815/36815-caf0440a235ca4f01137182ef84846fd.jpg

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Journeyman2
3 juni 2011 · 373 Inlägg

Verkar trevligt!Kommer ev=)

''Hugin-Hachiko''
MrLila
4 juni 2011 · 355 Inlägg

Hej!

Dyker nog upp smile

Mvh Jonas
Pettzon88
4 juni 2011 · 295 Inlägg

Woho big_smile Du får slänga över en bunt till mig med big_smile Min skrivare vill inte vara med tongue

SÅ ring mig under dagen så hämtar jag gärna några st och delar ut big_smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Widowmaker
5 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Då har man börjat sprida flyers! hoppas det hjälper!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Pettzon88
6 juni 2011 · 295 Inlägg

Har delat ut några och satt upp några med på väl utvalda ställen wink

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Widowmaker
6 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Pettzon88 skrev:
Har delat ut några och satt upp några med på väl utvalda ställen wink

riktigt bra det! i några affärer?

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Pettzon88
6 juni 2011 · 295 Inlägg

Nej, Jetmacken på grafiten och dörren in till trappen upp till etage från p-huset big_smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Widowmaker
6 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Pettzon88 skrev:
Nej, Jetmacken på grafiten och dörren in till trappen upp till etage från p-huset big_smile

hoppas bara dom inte ogillar reklam på de ställena och att vakterna tillhörande etage inte får för sig något för å motverka träffen på "deras" parkering. men struntar dom i det så är det perfekt!

Skall inte vara något problem vad jag vet, men finns ju alltid någon som kan få för sig att dom skall sätta käppar i hjulen för skötsamt folk som försöker engagera sig i något roligt.

Vi håller tummarna att dom inte bryr sig om min fina små lappar och ogillar de dem så blir det i värsta fall att dom river ner lapparna å slänger dem.

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Pettzon88
7 juni 2011 · 295 Inlägg

Lapparna på  jetmacken hade blåst ner sad Men får hitta på något annat big_smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
7 juni 2011 · 370 Inlägg

kanske kikar förbi, men alla andra ggr de ska ha varit s.k bilträffar så har de varit sjukt dåligt med folk i trollhättan. men kanske är ngn annan arrangör då ? tongue

Pettzon88
7 juni 2011 · 295 Inlägg

Brinley skrev:
kanske kikar förbi, men alla andra ggr de ska ha varit s.k bilträffar så har de varit sjukt dåligt med folk i trollhättan. men kanske är ngn annan arrangör då ? tongue

Detta är annorlunda tongue Vet inte vilka du åkt på dock men denna är en höjdare, hoppas på minst lika mycket folk som sist.

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
7 juni 2011 · 370 Inlägg

Pettzon88 skrev:

Brinley skrev:
kanske kikar förbi, men alla andra ggr de ska ha varit s.k bilträffar så har de varit sjukt dåligt med folk i trollhättan. men kanske är ngn annan arrangör då ? tongue

Detta är annorlunda tongue Vet inte vilka du åkt på dock men denna är en höjdare, hoppas på minst lika mycket folk som sist.

Okej, ingen aning heller. men de har varit runt 25-30 bilar.
men kan du lova att detta drar mer folk kommer jag big_smile

Nssc Skaraborgs street cars crew!
7 juni 2011 · 204 Inlägg

Widowmaker skrev:
Här är en FLYER som jag gjort å spottat ut från burken! Den har jag en bunt i bilen å när jag stöter på intressanta bilar så delar jag ut en sån eller lägger under torkarbladet på framrutan! Skriv gärna ut ett gäng å dela ut bland fina bilar där du bor så får alla facebook och garaget hatare å antidator folk veta också!

http://www1.garaget.org/gallery/images/37/36815/36815-caf0440a235ca4f01137182ef84846fd.jpg

Skickar du ner flyers till mig så delar jag ut också ! smile

Swedenautorace!
Pettzon88
7 juni 2011 · 295 Inlägg

Brinley skrev:

Pettzon88 skrev:

Brinley skrev:
kanske kikar förbi, men alla andra ggr de ska ha varit s.k bilträffar så har de varit sjukt dåligt med folk i trollhättan. men kanske är ngn annan arrangör då ? tongue

Detta är annorlunda tongue Vet inte vilka du åkt på dock men denna är en höjdare, hoppas på minst lika mycket folk som sist.

Okej, ingen aning heller. men de har varit runt 25-30 bilar.
men kan du lova att detta drar mer folk kommer jag big_smile

Man kan ju inte lova wink Men sist var de ju hundratals hehe tongue

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Widowmaker
7 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Brinley skrev:
kanske kikar förbi, men alla andra ggr de ska ha varit s.k bilträffar så har de varit sjukt dåligt med folk i trollhättan. men kanske är ngn annan arrangör då ? tongue

Jag personligen har bara haft en träff tidigare å då räknade vi mellan 200 - 250 bilar men var svårt så säga exakt då många var i rörelse stor del av tiden.
Än så länge så är det 230 so tackat ja å ytterligare 154 som säger kanske oc ovanpå det så har vi 639 pers som fått inbjudan som då inte svarat ännu och jämför jag med förra träffen så anmälde sig de 100 sista personerna bara dagarna innan det var dags! jag skulle iskallt våga påstå att vi kan dra dit närmare 300 pers iallafall, många jag vet som är taggade inför detta!
Du kan se anmälningarna på facebook om du klickar på länken dit i första inlägget i denna tråden!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Brinley Hellre ökänd än okänd ;) ^^
7 juni 2011 · 370 Inlägg

Widowmaker skrev:

Brinley skrev:
kanske kikar förbi, men alla andra ggr de ska ha varit s.k bilträffar så har de varit sjukt dåligt med folk i trollhättan. men kanske är ngn annan arrangör då ? tongue

Jag personligen har bara haft en träff tidigare å då räknade vi mellan 200 - 250 bilar men var svårt så säga exakt då många var i rörelse stor del av tiden.
Än så länge så är det 230 so tackat ja å ytterligare 154 som säger kanske oc ovanpå det så har vi 639 pers som fått inbjudan som då inte svarat ännu och jämför jag med förra träffen så anmälde sig de 100 sista personerna bara dagarna innan det var dags! jag skulle iskallt våga påstå att vi kan dra dit närmare 300 pers iallafall, många jag vet som är taggade inför detta!
Du kan se anmälningarna på facebook om du klickar på länken dit i första inlägget i denna tråden!

Låter kanon !!
Ska ev dra ihop en karavan me klubben så drar vi me ett gäng också big_smile

Widowmaker
7 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Nssc skrev:

Widowmaker skrev:
Här är en FLYER som jag gjort å spottat ut från burken! Den har jag en bunt i bilen å när jag stöter på intressanta bilar så delar jag ut en sån eller lägger under torkarbladet på framrutan! Skriv gärna ut ett gäng å dela ut bland fina bilar där du bor så får alla facebook och garaget hatare å antidator folk veta också!

http://www1.garaget.org/gallery/images/37/36815/36815-caf0440a235ca4f01137182ef84846fd.jpg

Skickar du ner flyers till mig så delar jag ut också ! smile

Jag hade gärna skickat 500flyers till dig men jag driver detta som ensam volontär utan sponsorer så jag har dessvärre inte råd å skicka några te dig! En ide annars kan ju vara om du sparar ner flyern på din burk å klipper med te jobbet! De flesta brukar ju ha kopieringsapparater där som man kanske kan använda om det är ok med chefen där man är anställd!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang