Inför: BACKYARD AUTOMEET 2.0 Trollhättan 2011 - Fredag 1 Juli kl 19.00 ~ Swapmeet special

Widowmaker
11 juni 2011 · 1 112 Inlägg

mugenaishou skrev:
glömde fråga när jag skrev sist. är det ok att ställa ut blivande projektbil? (med bild på hur det förhoppningsvis ska se ut) alltid kul o höra andras åsikter o få lite tips o konstruktiv kritik^^
annars kan jag ju såklart ställa bilen på en annan parkering o promenera över^^
kan även ta o sätta upp en sopsäck brevid bilen så folk kan slänga saker ochså smile
hoppas på bra väder!

Då som svar på din fråga så är detta en helt och hållet fri och öppen träff och därmed är det också helt ok att ta med sig precis vad man vill och visa upp.
Finns inget boknings system, bestämda platser eller andra övriga andra tekniska saker.

Inte heller tillstånd för försäljning av tex mat, dryck eller övrig nypryl försäljning.
Med det menar jag att det kommer inte komma dit några företag å sälja prylar eller korvgubbar som kränger varmkorv utan bara privat personer å deras bilar och möjligen begagnade prylar som dom har med å sälja i form av bagage loppis.

Men du är varmt välkommen och vi tittar gärna på ditt projekt!
coolsmile

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
12 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Hejsan allihopa! Liten reminder från Backyard headquarters!

Tänk på att det är Swapmeet som gäller under träffen! Köp å sälj dina begagnade bilprylar LIVE!

Kolla igenom dina gömmor i garaget eller förrådet efter saftiga prylar som du kanske sparat till bilen men aldrig fått nytta av.
Jag själv har exempelvis plockat fram 2 slutsteg som jag insett att någon annan kanske har större glädje av än mig.
En baslåda hittade jag och även ett snyggt oanvänd sportluft filter.
Skall se om jag inte hade ett undercar neonkit i förrådet också.

Jag tänkte snygga till lite i bagaget så man kan ställa upp luckan och ge folk möjlighet å se vad som ligger i bilen, kanske en liten skylt/lapp med texten prylar säljes eller så för tydligheten skull.

Ville bara bidra med lite tips och idéer för er som funderar och det behöver inte vara märkvärdigt.
Alla som kommer till träffen vet om detta så det blir säkert lätt å få till lite gött snack bland folket.

Var inte typisk blyg svensk nu! Alla är där för intresset!
Bjud till lite så skall ni se att det blir sommarens bästa träff!!


PS:
Måste bara säga att det är oerhört roligt att se hur galet stort intresset för nästa träff är. i skrivande stund så har vi exakt 277 anmälda ja sägare och det är sanslöst bra!
ovanpå det så har vi lite drygt 220 som svarat kanske och ytterligare ca 800 som inte svarat ännu. Brukar vara många som ger svar när det är riktigt nära.
Till detta skall även de folket räknas som inte är något internet aktivt folk. Dvs många som kan dyka upp som inte syns bland mina siffror!

Statistiken var mest för er som vågar vägra Facebook! big_smile

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Pettzon88
13 juni 2011 · 295 Inlägg

Haha big_smile Tänker du på mig wink Lappen jag satte upp i p-huset i Etage har fått sitta kvar hittils iaf såg ja idag smile Det bådar ju gott tycker ja smile

Har tänkt exakt samma som dig wink har lite smågrejjer som ska säljas tongue

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Xal3 Bilplåtslagare
13 juni 2011 · 160 Inlägg

Kommer garanterat igen! otroligt trevligt sist iaf smile

Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på
www.draminbil.nu
Nissan s14a (1998)
Widowmaker
13 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Xal3 skrev:
Kommer garanterat igen! otroligt trevligt sist iaf smile

Jättekul å höra! jag kollade din kärra sist gång! den e ju en jätte! mycket större en den verkar på bilderna! men du, varför står det till salu på den?

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
13 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Pettzon88 skrev:
Haha big_smile Tänker du på mig wink Lappen jag satte upp i p-huset i Etage har fått sitta kvar hittils iaf såg ja idag smile Det bådar ju gott tycker ja smile

Har tänkt exakt samma som dig wink har lite smågrejjer som ska säljas tongue

Jepp tänkte bla på dig big_smile jättebra med lappen på etage! där ser många den! jag har även fått sätta upp både på mekonomens å ad centers dörrar här uppe på överby!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Xal3 Bilplåtslagare
13 juni 2011 · 160 Inlägg

Widowmaker skrev:

Xal3 skrev:
Kommer garanterat igen! otroligt trevligt sist iaf smile

Jättekul å höra! jag kollade din kärra sist gång! den e ju en jätte! mycket större en den verkar på bilderna! men du, varför står det till salu på den?

haha jo jag har fått höra det några gånger smile stora bilar is the shit!
jo.. står i valet om den ska säljas eller sänkas, så gör ett försök på det ena iaf..

hoppas på mycket variation på bilar! alltid kul när olika "stilar" kan mötas så man kan få ny inspiration!

Hellre frisk och rik än sjuk och fattig!
träffansvarig och styrelse medlem på
www.draminbil.nu
Nissan s14a (1998)
Widowmaker
15 juni 2011 · 1 112 Inlägg

De flesta som var med senaste träffen vet säkert också att det vara jättelånga köer på Mcdonalds och Max efter träffen. Nu har jag vart och talat med restaurang ansvariga på båda kedjorna och även delat ut flygblad till dem. Det tycktes vara mycket uppskattat då reaktionerna var positiva. Misstänker att de kommer slå på stort med personal denna gången så ni kan räkna med betydligt kortare köer och bättre service för er som är hungriga efter träffen!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
eacan
15 juni 2011 · 595 Inlägg

Fy fasen va du grejjar och donar! Detta kommer bli grymt Windowmaker! Vi lär ses ! wink

BMW 545i Sport "eacan edition IV" (2004)
snusarn
15 juni 2011 · 100 Inlägg

usch hela 16 dagar kvar ju..
ser fram emot detta som bara den ska bli gööörsköj.

lollo
16 juni 2011 · 596 Inlägg

detta låter ju väldigt skoj , man får ta sig en sväng dit och spana in lite andra bilar smile

Pettzon88
16 juni 2011 · 295 Inlägg

Längtar Som Faaaan smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
Widowmaker
16 juni 2011 · 1 112 Inlägg

eacan skrev:
Fy fasen va du grejjar och donar! Detta kommer bli grymt Windowmaker! Vi lär ses ! wink

Hehe! big_smile Ja det gäller å ligga i med detaljerna så man får en hyfsat seriös känsla över träffen. Jag vill inte bli uppfattad som oseriös och skulle det visa sig att folk tycker det så lägger jag ner alltihopa. det måste vara lite kvalité på en sånhär grej när folk åker så långt som vissa gör!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
16 juni 2011 · 1 112 Inlägg

lollo skrev:
detta låter ju väldigt skoj , man får ta sig en sväng dit och spana in lite andra bilar smile

Låter som ett riktigt bra initiativ! Man måste inte ha en jätterolig bil för att kunna deltaga! Alltid kul å se att folk kommer ändå! cool

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
16 juni 2011 · 1 112 Inlägg

snusarn skrev:
usch hela 16 dagar kvar ju..
ser fram emot detta som bara den ska bli gööörsköj.

Ja nu är vi nog ett gäng som börjar bli sugna! har funderat på om man kunde fått in en day counter i mitt första inlägg bland informationen om träffen!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
16 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Pettzon88 skrev:
Längtar Som Faaaan smile

Haha! smile lite småsugen nu va!! du är inte ensam!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
16 juni 2011 · 1 112 Inlägg

sachman skrev:
Hela torsdagen har vi ju Hjulafton i Lidköping och en stor träff efter! Informerar väll alla vi pratar med under dan o försöker få med ett härligt gäng med bilar härifrån med:) Kommer bli riktigt najs:D

Jag tycker att de är riktig starkt jobbat av dig! Jättefint att du vill snacka runt om träffen!

Men först å främst måste jag säga att jag håller tummarna att eran träff blir en kanonbra grej också! Känns alltid så jäkla roligt när en grej man fixar ger massa gött resultat.smile

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
16 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Tjenare gott folk. Hoppas det står bra till med er och att ni börjar ladda inför träffen.

Jag tänkte bara se om det fanns möjlighet att underlätta för alla som tänker åka till träffen i Trollhättan genom att samla upp länkar/tips om det skall köras eventuella karavaner från era hemorter till Trollhättan.

Finns säkert forumtrådar lite här och där som kan samman knyta folk i era områden. Skicka gärna ett PM till mig med lite kort info och tex en länk så kommer jag snarast lägga upp en lista (om det blir någon) så att alla ensamma stackare kan hitta ett fint gäng och åka med.smilesmile

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Nssc Skaraborgs street cars crew!
17 juni 2011 · 204 Inlägg

Widowmaker skrev:
Tjenare gott folk. Hoppas det står bra till med er och att ni börjar ladda inför träffen.

Jag tänkte bara se om det fanns möjlighet att underlätta för alla som tänker åka till träffen i Trollhättan genom att samla upp länkar/tips om det skall köras eventuella karavaner från era hemorter till Trollhättan.

Finns säkert forumtrådar lite här och där som kan samman knyta folk i era områden. Skicka gärna ett PM till mig med lite kort info och tex en länk så kommer jag snarast lägga upp en lista (om det blir någon) så att alla ensamma stackare kan hitta ett fint gäng och åka med.smilesmile

SSC kör samåkning från falköping finns länk till detta på facebook !
Mvh 

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/eve … 5288412686

Senast redigerat av Nssc (17 juni 2011)

Swedenautorace!
Widowmaker
17 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Nssc skrev:

Widowmaker skrev:
Tjenare gott folk. Hoppas det står bra till med er och att ni börjar ladda inför träffen.

Jag tänkte bara se om det fanns möjlighet att underlätta för alla som tänker åka till träffen i Trollhättan genom att samla upp länkar/tips om det skall köras eventuella karavaner från era hemorter till Trollhättan.

Finns säkert forumtrådar lite här och där som kan samman knyta folk i era områden. Skicka gärna ett PM till mig med lite kort info och tex en länk så kommer jag snarast lägga upp en lista (om det blir någon) så att alla ensamma stackare kan hitta ett fint gäng och åka med.smilesmile

SSC kör samåkning från falköping finns länk till detta på facebook !
Mvh 

http://www.facebook.com/?ref=logo#!/eve … 5288412686

den länken tackar vi för!!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang