Inför: BACKYARD AUTOMEET 2.0 Trollhättan 2011 - Fredag 1 Juli kl 19.00 ~ Swapmeet special

Pettzon88
27 juni 2011 · 295 Inlägg

Viinikka92 skrev:
Nu närmar det sig! Har lagt ut detta evengeman på några sidor, och det kommer några bilar från dom forumen! Så nu kommer det några stukade tyskar! big_smile Jag längtar som f*n till fredag! big_smile

DÅ ÄR VI TVÅ big_smile LÄNGTAR TOKMYCKET big_smilebig_smilebig_smilebig_smile

Håller på för fullt för att bli klar med mina sysslor så allt blir perfa big_smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
snusarn
27 juni 2011 · 100 Inlägg

En liten undran finns d inte stor risk för luckor/kö i rondell/trafikstockning  om man ska över stallbackabron tänkte på rödljuset där

Widowmaker
27 juni 2011 · 1 112 Inlägg

snusarn skrev:
En liten undran finns d inte stor risk för luckor/kö i rondell/trafikstockning  om man ska över stallbackabron tänkte på rödljuset där

Jo risken finns men det är en smäll vi får ta! Vi som är långt fram i karavanen får köra riktigt lugnt över bron å en bit till så dem som kommer från överby hinner ikapp. tyvärr så går det inte att få till en enda intressant slinga å köra utan att vi råkar ut för stoppljus . den vi skall försöka med denna gången är så minimerat med stoppljus som vi bara kan få. men se det från ljusa sidan. är bara hälften så många stoppljus jämnfört med rundan vi gjorde första träffen.

men tackar för din synpunkt. är såna detaljer man annars lätt missar

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
27 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Viinikka92 skrev:
Nu närmar det sig! Har lagt ut detta evengeman på några sidor, och det kommer några bilar från dom forumen! Så nu kommer det några stukade tyskar! big_smile Jag längtar som f*n till fredag! big_smile

yes! nu är vi många som väntar! hoppas bara på att vädret blir fint. har läst att det är värmebölja på gång så har vi tur så e det 30+ på fredag. Riktigt bra med lite stukbilar!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
27 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Pettzon88 skrev:
Även klart.se visar 22grader och sol så Det kommer bli en toppenkväll big_smile

Widowmaker: Jag kommer åka dit redan 18.30 och hjälpa dig sätta upp sopsäckar smile

Jättefint Fredde! Jag själv vill komma typ vid den tiden med men det beror helt på om jag får komma iväg från jobbet tidigare på fredag! helt å hållet det som styr för min del. Men det är MYCKET uppskattat det du hjälper mig med.smile

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
27 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Nu närmar vi oss den stora kvällen med stormsteg! Det skall bli dunderkul å se er alla på plats! Nu håller jag tummarna för en superfin uppslutning, kanonväder och framför allt att vi inte får massa folk som missköter sig å förstör för alla som är seriösa och intresserade. Detta är VARKEN STREETRACE ELLER RAGGARCRUSING och några otrevliga suparfasoner är vi inte intresserade av.
Måste även tillägga att det finns vakter på området vid aktuella tidpunkten och under förra träffen så hade vi en gasglad kille som blev av med körkortet så tänk på hur ni kör.


Lite statusupdate för er som inte läser på facebook.

362 säger att de kommer
329 säger kanske kommer
793 har inte svarat

Detta blir en riktigt saftig träff!!!!cool

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
zetec
28 juni 2011 · 603 Inlägg

Jag har varit väldigt inaktiv i den här tråden men jag måste ge dig beröm för vad du gör "Widowmaker"
-Du är på rätt linje.
Vi ses i Trollhättan på Fredag smile

In hoc signo vinces
Peugeot 206 "Dunkabilen" (1999)
klebbe
28 juni 2011 · 122 Inlägg

Kommer och premiär visar forden smile

Widowmaker
28 juni 2011 · 1 112 Inlägg

zetec skrev:
Jag har varit väldigt inaktiv i den här tråden men jag måste ge dig beröm för vad du gör "Widowmaker"
-Du är på rätt linje.
Vi ses i Trollhättan på Fredag smile

Tjena Zetec! Måste bara svara på ditt inlägg och säga att det värmer!
Blir riktigt glad när man få en sån kommentar!
Jag tycker att det är så sanslöst roligt å fixa något som så många uppskattar.
Detta är inget jag gör för egen vinning utan jag gör det till stor del för bilfolkets skull å givetvis för mitt egna intresses skull!
Jag vill att Trollhättan skall få vara med på kartan beträffande bilträffar som folk åker långt till, än så länge så gå vi åt rätt håll vad jag kan se!

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Widowmaker
28 juni 2011 · 1 112 Inlägg

klebbe skrev:
Kommer och premiär visar forden smile

Kalas bra!! Är det första gången du eller bilen är med?

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Steenzor
28 juni 2011 · 489 Inlägg

jobbar till 21:00 snyfft!!!!........ sad Men kommer på kvällen och ställer upp med 340 räcern;)

Cizla Pfffft
28 juni 2011 · 906 Inlägg

Iiiiik jag LÄNGTAR!!!!! någon mer som kör från Borås??!

Umadbro?
JUSTY
28 juni 2011 · 12 Inlägg

klebbe skrev:
Kommer och premiär visar forden smile

Vad står för förändringarna i år då Klebbe?

Subaru Legacy 2.5 "Familjebil 2400mil" (2004)
klebbe
28 juni 2011 · 122 Inlägg

Widowmaker skrev:

klebbe skrev:
Kommer och premiär visar forden smile

Kalas bra!! Är det första gången du eller bilen är med?

Var och tittade förra gången, bilen var inte klar då.

klebbe
28 juni 2011 · 122 Inlägg

JUSTY skrev:

klebbe skrev:
Kommer och premiär visar forden smile

Vad står för förändringarna i år då Klebbe?

På min bil menar du?
Är lite ny look på den och uppdaterad drivlina med riktig diff.

Widowmaker
28 juni 2011 · 1 112 Inlägg

Nu tror ja att jag sticker ut å provkör karavan slingan så det inte tillkomit något vägarbete eller annat otrevligt. tänkte mäta upp hur lång den är å repa den lite så man har stenkoll på alla svängar i stan cool

"Riktiga bilar drar 1,5l milen"
Volvo Xc70 "Heavy Cruiser" (2003)
Masquerade Aldrig nöjd
28 juni 2011 · 804 Inlägg

Jäkligt synd att man inte har någon bil nu och kommer att missa detta. sad

Livet är för kort för att äga Volvo.
Pettzon88
28 juni 2011 · 295 Inlägg

Widowmaker. Om du inte kan komma ifrån tidigare så ring mig torsdag eftermiddag eller fredag kl 15.15 så kan jag svänga förbi dig och hämta tejp till säckarna så fixar jag upp dem lite snyggt big_smile

Streetracer - A Life Without Racing Is No Life At All!
MrLila
28 juni 2011 · 355 Inlägg

Hej!

Detta låter ju trevligare för var dag smile Kikar nog bort en stund.

Mötte för övrigt dig W.Maker, om det var i söndags eftermiddag. Vid stora rondellen vid Håjum.

Mvh Jonas
MT-Adam
28 juni 2011 · 272 Inlägg

Inte långt kvar nu!! smile

Ni som åker från Stenungsund/Kungälv/GBG osv får gärna svänga in mot Stenungsund och Stenungstorg och hänga med på vår lilla karavan om ni vill, och ALLA är välkomna smile Vi är där runt 18:00 och åker mot Trollhättan ca 18:15.

karta på varifrån vi åker: http://kartor.eniro.se/query?what=maps& … &from=

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang