2281
Sök

Golf R32 Sedan. (Bora goes R32) Full convert

Att skapa den bil som VW aldrig tillverkade.

329 394 Visningar
Uppdaterades senast 9 september 2019
Ingen himmel är så blå som min
2 982 Inlägg
22 juni 2011
Underbart!! Får du inte igång motorn inom kort får du bogsera kärran till lite fina fotoställen och ta läckra bilder, för nu vill vi SEEEEE! smile
Fasen va gött det måste kännas!? smile

/Mattias

Tyskstükare!
225 Inlägg
22 juni 2011
Underbart att se!

Ser precis ut som den kommer direkt från VW fabriken big_smile

10 164 Inlägg
22 juni 2011
Ser ritkigt bra ut. smile fast gilade det kromade märket mer men det är ju en smak sak. Annars tycker jag den ser riktigt fin ut. smile

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=272072
Projekt tråden om pv 444an med luftfjädring förgasar turbo och plåt breddning mm mm kolla in om ni vill :D

280 Inlägg
22 juni 2011
Trådstartare
matteeee skrev:
Underbart!! Får du inte igång motorn inom kort får du bogsera kärran till lite fina fotoställen och ta läckra bilder, för nu vill vi SEEEEE! smile
Fasen va gött det måste kännas!? smile

Jo det känns ganska bra. Riktigt bra kommer det att kännas när den rullar sen. smile Jobbar på lite olika lösningar för att få till det. Om allt går som det ska, vilket det inte gjort hittills, rullar den på fredag.  Men, vi får se.

BubblaN skrev:
Underbart att se!

Ser precis ut som den kommer direkt från VW fabriken

Tack tack.

Ja, nästan iaf. Några detaljer som skiljer, men lite styling måste man ju ha.

Djo skrev:
Ser ritkigt bra ut.  fast gilade det kromade märket mer men det är ju en smak sak. Annars tycker jag den ser riktigt fin ut.

Ja, smaken är ju som baken. Det fina med folie är ju dock att det går att ta bort ifall man tröttnar och vill återställa till original. wink

Mvh.

19 Inlägg
22 juni 2011
Sjukt snyggt och bra tempo!! Håller dock med om att det kromade märket såg bättre ut. Alternativet är ju att få det till borstad aluminium look. Det hade nog blivit det allra snyggaste och passat temat smile

1 324 Inlägg
22 juni 2011
Riktigt riktigt grymt bra jobbat! Grattis till en skit snygg bil!

Ubåtsingenjör
7 372 Inlägg
22 juni 2011
håller med om märket ! borstad alu look på det hade varit sjukt snyggt smile Annar är den är bil sjukt jävla grym !!

dARKiE
5 031 Inlägg
22 juni 2011
Njaaa, det enda jag inte gillar är emblemet var bättre förut. FEEETT annars! smile

MITT BMW 328i E36 PROJEKT Just nu, SÅLD..
MITT BMW 525i E39 PROJEKT Just nu, väntan på M5-optiken... Fälgarna monterade

50 Inlägg
22 juni 2011
Jag tycker att kolfiberfoliet på märket vart riktigt bra, Bilen är ruskigt snygg för övrigt, Bra jobbat!

Designer.
1 260 Inlägg
22 juni 2011
Ska du ha fler emblem där bak / på bilen? I sånna fall måste dom ju bli kolfiber-ish med. Kan ju inte blanda!
Hade nog lagt kolfibern på den redan svarta delen och haft själva märket i krom. Krävs lite mer av betraktaren för att märka att det inte är orginal då smile

Remember, remember the fifth of November, the gunpowder treason and plot,
i know of no reason why the gunpowder treason should ever be forgot

55 Inlägg
22 juni 2011
Riktigt snygg bil, jag tycker helt klart du ska ha emblemet i kolfiber. Grymt jobbat smile

Welcome to the world of Quattro...

280 Inlägg
22 juni 2011
Trådstartare
MIKK0 skrev:
Ska du ha fler emblem där bak / på bilen? I sånna fall måste dom ju bli kolfiber-ish med. Kan ju inte blanda!
Hade nog lagt kolfibern på den redan svarta delen och haft själva märket i krom. Krävs lite mer av betraktaren för att märka att det inte är orginal då smile

Mm, lite samma slutsats har jag kommit fram till. Har gått och funderat här hur jag ska göra. Ska ju ha R32 märkena och de är i krom. Tänker inte borsta dem har, det blir inte bra.
Var lite inne på att sätta kolfibern just bakom emblemet jag med. Får se hur det blir om jag orkar göra det nu. Har lite andra saker som måste tas tag i först.

Mvh

982 Inlägg
22 juni 2011
tråkigt att du använder dom hjulen bara smile

280 Inlägg
22 juni 2011
Trådstartare
Beeenny skrev:
tråkigt att du använder dom hjulen bara smile

Har andra som ligger. smile De ska få gummit från original fälgarna vad det lider. Kommer att börja åka så här dock.

4 005 Inlägg
22 juni 2011
ooo, snart är det nära. smile Otroligt snabbt och bra jobbat smile När tror du att den rullar?

280 Inlägg
22 juni 2011
Trådstartare
linuslinje skrev:
ooo, snart är det nära. smile Otroligt snabbt och bra jobbat smile När tror du att den rullar?

Så snart som möjligt hoppas jag. Allt beror ju på när jag kan lösa problemet med immobolizern.

92 Inlägg
22 juni 2011
Kommer absolut följas med glädje smile

434 Inlägg
22 juni 2011
följt tråden från början, och jag beundrar verkligen det du gör. Ett av dom bästa projekt jag sett. Blir så jävla snyggt. Hoppas man får se den en vacker dag smile

Bättre vita segel på Nilen än fem fisande svullon i bilen.

345 Inlägg
22 juni 2011
vad kommer att hända med tråden då bilen är klar ? kommer du att göra nå till utseendet eller  motorn i framtiden ?

Kolla gärna in mitt amazon projekt https://www.garaget.org/forum/viewtopic … 2#p4418122

when ever - were ever
513 Inlägg
23 juni 2011
Måste säga att det har varit en bra o givande tråd på alla sätt, bra info, bra bilder bra på alla sätt helt enkelt o dessutom ett riktigt proffsigt bygge.

Snyggt jobbat!

Sök