1721
Sök

Golf R32 Sedan. (Bora goes R32) Full convert

Att skapa den bil som VW aldrig tillverkade.

329 428 Visningar
Uppdaterades senast 9 september 2019
2 077 Inlägg
12 september 2011
denna e så sjukt fin big_smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!

280 Inlägg
12 september 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
Fasen att du inte skrev att du skulle dit då! Vill ju sen den irl jue!

Ja jag glömde helt bort att uppdatera här. Har hängt på GTI-klubben ett tag nu.

JDMCRAZE skrev:
denna e så sjukt fin

Man tackar. smile

48 Inlägg
12 september 2011
Håller med Putteliten helt o hållet, bor ju typ 400 meter ifrån banan sad

280 Inlägg
12 september 2011
Trådstartare
Henkaboy skrev:

Trist. sad

Men jag är bra avundsjuk på er bastards där nere. Två fina banor i samma område... Här i sk. huvudstaden har vi inte ett skit... Bara en massa miljöpartister och gnällspikar som sätter stopp för alla försök att göra någon satsning på motorsport.

Kanske ska flytta...

48 Inlägg
12 september 2011
T0bbster skrev:
Henkaboy skrev:

Trist. sad

Men jag är bra avundsjuk på er bastards där nere. Två fina banor i samma område... Här i sk. huvudstaden har vi inte ett skit... Bara en massa miljöpartister och gnällspikar som sätter stopp för alla försök att göra någon satsning på motorsport.

Kanske ska flytta...

Har alltid undrat dock, är de LMS som arrangerar dessa event eller är de nån person som hyr banan?

6 Inlägg
13 september 2011
Henkaboy skrev:
Har alltid undrat dock, är de LMS som arrangerar dessa event eller är de nån person som hyr banan?

Beror på event. Nu var det GTI Klubben, i samarbete med OSC, som hyrt banan och själva arrade.

@T0bbster:
Nästa gång du får för dig att göra en Gymkhana kan du väl se till att fixa en riktigt stor asfaltsplätt att leka på? Istället för att ligga utanför själva banan, på gräset/avåkningzonen och drifta? big_smile

Skämt o sidå, snyggt kört! 1:11 är riktigt bra tycker jag!

Med lem
768 Inlägg
13 september 2011
Hehe, tur att det gick bra med dig o bilen.

Singel! Stöt på mig, jag är elektriker!

280 Inlägg
13 september 2011
Trådstartare
Soderquist skrev:
Henkaboy skrev:

Beror på event. Nu var det GTI Klubben, i samarbete med OSC, som hyrt banan och själva arrade.

@T0bbster:
Nästa gång du får för dig att göra en Gymkhana kan du väl se till att fixa en riktigt stor asfaltsplätt att leka på? Istället för att ligga utanför själva banan, på gräset/avåkningzonen och drifta? big_smile

He he, ja man kanske ska göra så istället för att göra bruna spår i kalsongen ute på gräsmattan. tongue
Fast ska man hålla sig på asfalten behöver jag mer effekt! Massor med effekt!

Ingen himmel är så blå som min
2 982 Inlägg
14 september 2011
T0bbster skrev:
Soderquist skrev:
Henkaboy skrev:

@T0bbster:

He he, ja man kanske ska göra så istället för att göra bruna spår i kalsongen ute på gräsmattan. tongue
Fast ska man hålla sig på asfalten behöver jag mer effekt! Massor med effekt!

Finns ju färdiga dubbelturbokit eller kompressorkit till dom där. Synka dom två kitten så får du dubbelturbo-kompressor-kit (och inihelvete trångt under huven).. smile

Symbiosen med kompressor och turbo är NAJS I tell U smile

/Mattias

Norrlänning
643 Inlägg
14 september 2011
T0bbster skrev:
https://www1.garaget.org/gallery/images/147/146687/146687-82e491b8145e065c01b5f421c5b15542_large.jpg

Bästa bilden på bilen tror jag, man ser verkligen hur den ser ut. Riktigt snyggt är det iaf, samtidigt som hjärnan får tuppjuck, för en golf har ingen rumpa wink

338 Inlägg
14 september 2011
fan va snygg e den tillsalu

Audi S4 SuperCharged

Herr
1 722 Inlägg
14 september 2011
RinorGDI skrev:

allt är nog till salu för rätt pris=)

There's no need to fear, UNDERDOG is here!

338 Inlägg
14 september 2011
joo klart

Audi S4 SuperCharged

280 Inlägg
14 september 2011
Trådstartare
RinorGDI skrev:

Som sagt. Allt är till salu. smile

338 Inlägg
14 september 2011
hur mkt skulle du vilja ha för den är den 4wd som original r32

Audi S4 SuperCharged

9 140 Inlägg
14 september 2011
T0bbster skrev:
Henkaboy skrev:

Trist. sad

Kanske ska flytta...

Hehe, så är det att bo i fj**lträsket! Bättre du flyttar ner till Mantorp, nära till 2 fina banor nästan så du kan åka på dom när du vill. Sen är det ju billigare boende och billigare försäkring får du också! Kan ju inte bli bättre! big_smile

Ingen himmel är så blå som min
2 982 Inlägg
14 september 2011
Putteliten skrev:
T0bbster skrev:
Henkaboy skrev:

Trist. sad

Kanske ska flytta...

Hehe, så är det att bo i fj**lträsket! Bättre du flyttar ner till Mantorp, nära till 2 fina banor nästan så du kan åka på dom när du vill. Sen är det ju billigare boende och billigare försäkring får du också! Kan ju inte bli bättre! big_smile

Tja, bo mellan Sturup Raceway och Ring Knutstorp innebär att man förutom nära till banorna och billigare boende än fjollträsk också har närmre till Tyskland. Det ÄR bättre wink Om inte för att handla så finns det ju en Ring till där nere wink

/Mattias

280 Inlägg
14 september 2011
Trådstartare
Putteliten skrev:
T0bbster skrev:
Henkaboy skrev:

Trist. sad

Kanske ska flytta...

Ja det låter något det. Det verkar om inte annat vara en hel del bilintresserade i Linköping. Det var tamefan svarta spår i varenda rondell och korsning på vägen till banan.
smile

920 Inlägg
14 september 2011
T0bbster skrev:
Putteliten skrev:
T0bbster skrev:

Trist. sad

Kanske ska flytta...

Ja det låter något det. Det verkar om inte annat vara en hel del bilintresserade i Linköping. Det var tamefan svarta spår i varenda rondell och korsning på vägen till banan.
smile

kan bero på att det va elmia träffen där i våras ju o då e hela sveriges biltokar ute o kör på kvällen när elmia stängt big_smile

Streetracing, you can't have more fun still having your pants on!
audi b6 stance projekt: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 1#p3752191
Bmw e46 Rallycross bygge: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=284581

Sök