Bild på bilbälte sökes.

skydark
28 maj 2011 · 375 Inlägg

Jag har förjävels letat efter en bild på "automatiska" bälten. Sådanna som spänns fast automatiskt frammifrån när man startar bilen. Någon som fattar vad jag menar och har en bra bild?

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
skydark
28 maj 2011 · 375 Inlägg

Exakt sån menade jag. Tack.

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
Johnsen
28 maj 2011 · 426 Inlägg

Nån som kan förklara funktionen lite tydligare för en som inte riktigt förstår? smile vad är vitsen med dom och vad ska TS ha konstruktionen till ?smile

Det är inte farten som dödar...
Det är stoppen
Kolla in min projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 7#p3128567
BMW 650i (2007)
Johnsen
28 maj 2011 · 426 Inlägg

Kollade klippet precis, fy fan vad smidigt smile grym konstruktion

Det är inte farten som dödar...
Det är stoppen
Kolla in min projekttråd: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 7#p3128567
BMW 650i (2007)
volvoentusiasten
28 maj 2011 · 4 005 Inlägg

Hade gärna velat ha det, men ej godkänd bilbäteslösning av bilprovningen sad Verkar hur smidigt som helst smile

Muttley
29 maj 2011 ·

Undrar hur de beter sig i en smäll på 50-70 km/h på bilden till vw ser de väldigt klent ut och känns nästan som ens kropptyngd lär dra sönder fästanordning eller dörren.

skydark
29 maj 2011 · 375 Inlägg

Johnsen skrev:
Nån som kan förklara funktionen lite tydligare för en som inte riktigt förstår? smile vad är vitsen med dom och vad ska TS ha konstruktionen till ?smile

Jag skulle bara ha bilden till att visa en kompis som inte fattade hur jag menade. HAR googlat som en tok utan att hitta...

Snacka gärna skit om min partner, men nämn inte ett ont ord om min bil!
Volvo Knugen The one and only
29 maj 2011 · 1 091 Inlägg

Ser jag fel eller finns det ingen midje-del på det bältet? Alltså är det inget trepunkts bälte??

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
volvoentusiasten
29 maj 2011 · 4 005 Inlägg

Volvo Knugen skrev:
Ser jag fel eller finns det ingen midje-del på det bältet? Alltså är det inget trepunkts bälte??

Helt korrekt!

ExXtr3me Kiss my palewhite ass
29 maj 2011 · 1 898 Inlägg

Volvo Knugen skrev:
Ser jag fel eller finns det ingen midje-del på det bältet? Alltså är det inget trepunkts bälte??

Polare har en Probe med sådant bälte och sen delen som går över midjan sätter man i själv.

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Volvo Knugen The one and only
29 maj 2011 · 1 091 Inlägg

ExXtr3me skrev:

Volvo Knugen skrev:
Ser jag fel eller finns det ingen midje-del på det bältet? Alltså är det inget trepunkts bälte??

Polare har en Probe med sådant bälte och sen delen som går över midjan sätter man i själv.

Då känns det ju lite onödigt o ha ett sånt bälte om man ändå måste fixa det själv tongue

Arguing on the internet is like running at the special olympics. Even if you win, you're still retarded.
ExXtr3me Kiss my palewhite ass
29 maj 2011 · 1 898 Inlägg

Volvo Knugen skrev:

ExXtr3me skrev:

Volvo Knugen skrev:
Ser jag fel eller finns det ingen midje-del på det bältet? Alltså är det inget trepunkts bälte??

Polare har en Probe med sådant bälte och sen delen som går över midjan sätter man i själv.

Då känns det ju lite onödigt o ha ett sånt bälte om man ändå måste fixa det själv tongue

Ja visst är det? Fattar inte funktionen alls, men men... Alltid någonting i en bil som är helt jävla onödigt tongue

Alltid Oavsett
Förevigt Djurgården
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang