Eftersnack: Wangan Meet "3" 28 Maj 2011 @ Helsingborg

Woojen
29 maj 2011 · 1 101 Inlägg

Tyvärr fick jag också förhinder, stressmeckade med bilen dagen innan å när jag vaknade å skulle rulla med karavanen mot skåneland så ligger där minst 2 dl olja under bilen... så blev inget för mig i år sad

Det omöjliga tar bara lite längre tid att utföra...
www.nogs.se
200a Projektet
Nissan Skyline r33 GT-R "Skajjan" (1995)
Subaru Impreza "ost" (2000)
Honda Civic EG "Turbo Civic" (1992)
Stofer
29 maj 2011 · 738 Inlägg

Ahhh fan att jag inte kunde komma sad Kommer ni inte ha wangan meet 4 i juli/augusti som förra året? smile

JalleGraphics JalleGraphics.com
29 maj 2011 · 984 Inlägg
Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography
Danyeal
29 maj 2011 · 420 Inlägg

Vad heter tjejen på garaget.org som hade "Miss Evo" bilen?

Senast redigerat av Danyeal (29 maj 2011)

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
29 maj 2011 · 4 418 Inlägg

Danyeal skrev:
Vad heter tjejen på garaget.org som hade "Miss Evo" bilen?

http://www.garaget.org/Miss_Evo_TME

Danyeal
29 maj 2011 · 420 Inlägg

Jill skrev:

Danyeal skrev:
Vad heter tjejen på garaget.org som hade "Miss Evo" bilen?

http://www.garaget.org/Miss_Evo_TME

danke

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
Axzza
29 maj 2011 · 295 Inlägg

Trevlig träff, rätt rörigt vart alla tog vägen bara. Blev det något race på kvällen eller alla försvann?
Tycker det var lite konstigt att folk stod på parkeringen utanför toy'r'us när det regnade, när det går att ställa sig under ikea? ;P

Honda Performance Club
Danyeal
29 maj 2011 · 420 Inlägg

Axzza skrev:
Trevlig träff, rätt rörigt vart alla tog vägen bara. Blev det något race på kvällen eller alla försvann?
Tycker det var lite konstigt att folk stod på parkeringen utanför toy'r'us när det regnade, när det går att ställa sig under ikea? ;P

Måste bara säga mina two cents. Träffen var riktigt skön och det fanns så många fina bilar så att jag nästan ville skrota min egen, men det kändes som om det fanns för lite att göra mellan 10-16:00 men jag kan bara skylla mig själv för att jag kom dit så pass tidigt. Det andra, som man blev jävligt besviken på, var när folk körde iväg och flydde från parkeringsplatsen pga regn i 10-20 min. Jävligt taskigt mot både wangan crew och mot folk som hade kört flera timmar för att komma till träffen.

Detta är för de 2 fjortis-tjejerna som körde i en svart Evo-8. Istället för att köra som ett par åsnor och acclerera på parkeringen och NÄSTAN och då menar jag verkligen NÄSTAN köra in i en silverfärgad skyline så fixar jag mer än gärna en dekal till er där det står ***ATTENTION WHORES***  så att ni kan stå still på parkeringen och få uppmärksamhet istället för att köra in i någons bil. IDIOTER!

Sista orden .. Tusen tusen tack till Wangan Crew och alla som kom till träffen, även om det var jättetrist  väder i slutet så blev träffen skitbra och skitkul, fortsätt så och jag önskar er lycka till och träffen har en jättestor potential med ytterligare förbättringar smile så fortsätt så big_smile smile Tack ännu en gång

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
Go_sideways
29 maj 2011 · 428 Inlägg

Danyeal skrev:

Axzza skrev:
Trevlig träff, rätt rörigt vart alla tog vägen bara. Blev det något race på kvällen eller alla försvann?
Tycker det var lite konstigt att folk stod på parkeringen utanför toy'r'us när det regnade, när det går att ställa sig under ikea? ;P

Måste bara säga mina two cents. Träffen var riktigt skön och det fanns så många fina bilar så att jag nästan ville skrota min egen, men det kändes som om det fanns för lite att göra mellan 10-16:00 men jag kan bara skylla mig själv för att jag kom dit så pass tidigt. Det andra, som man blev jävligt besviken på, var när folk körde iväg och flydde från parkeringsplatsen pga regn i 10-20 min. Jävligt taskigt mot både wangan crew och mot folk som hade kört flera timmar för att komma till träffen.

Detta är för de 2 fjortis-tjejerna som körde i en svart Evo-8. Istället för att köra som ett par åsnor och acclerera på parkeringen och NÄSTAN och då menar jag verkligen NÄSTAN köra in i en silverfärgad skyline så fixar jag mer än gärna en dekal till er där det står ***ATTENTION WHORES***  så att ni kan stå still på parkeringen och få uppmärksamhet istället för att köra in i någons bil. IDIOTER!

Sista orden .. Tusen tusen tack till Wangan Crew och alla som kom till träffen, även om det var jättetrist  väder i slutet så blev träffen skitbra och skitkul, fortsätt så och jag önskar er lycka till och träffen har en jättestor potential med ytterligare förbättringar smile så fortsätt så big_smile smile Tack ännu en gång

Jag satt i min bil precis brevid när det hände. håller med dig. herregud vilka idioter. Det va duktigt nära!!
Men underbar träff och hoppas även att vi kanske kan få se en till  träff i sommar. Fantastiskt kul. Himmelriket att gå runt bland "ENDAST" japanare. Även om en o annan tysk smet in wink

Danyeal
29 maj 2011 · 420 Inlägg

Go_sideways skrev:

Danyeal skrev:

Axzza skrev:
Trevlig träff, rätt rörigt vart alla tog vägen bara. Blev det något race på kvällen eller alla försvann?
Tycker det var lite konstigt att folk stod på parkeringen utanför toy'r'us när det regnade, när det går att ställa sig under ikea? ;P

Måste bara säga mina two cents. Träffen var riktigt skön och det fanns så många fina bilar så att jag nästan ville skrota min egen, men det kändes som om det fanns för lite att göra mellan 10-16:00 men jag kan bara skylla mig själv för att jag kom dit så pass tidigt. Det andra, som man blev jävligt besviken på, var när folk körde iväg och flydde från parkeringsplatsen pga regn i 10-20 min. Jävligt taskigt mot både wangan crew och mot folk som hade kört flera timmar för att komma till träffen.

Detta är för de 2 fjortis-tjejerna som körde i en svart Evo-8. Istället för att köra som ett par åsnor och acclerera på parkeringen och NÄSTAN och då menar jag verkligen NÄSTAN köra in i en silverfärgad skyline så fixar jag mer än gärna en dekal till er där det står ***ATTENTION WHORES***  så att ni kan stå still på parkeringen och få uppmärksamhet istället för att köra in i någons bil. IDIOTER!

Sista orden .. Tusen tusen tack till Wangan Crew och alla som kom till träffen, även om det var jättetrist  väder i slutet så blev träffen skitbra och skitkul, fortsätt så och jag önskar er lycka till och träffen har en jättestor potential med ytterligare förbättringar smile så fortsätt så big_smile smile Tack ännu en gång

Jag satt i min bil precis brevid när det hände. håller med dig. herregud vilka idioter. Det va duktigt nära!!
Men underbar träff och hoppas även att vi kanske kan få se en till  träff i sommar. Fantastiskt kul. Himmelriket att gå runt bland "ENDAST" japanare. Även om en o annan tysk smet in wink

Du!!! du skrämde skitet ur mig när jag gick förbi din bil .... gick med sambon och tittade på din bil bakifrån ba: "Fan va fet, kolla avgasr **KABOOM*BOOMBOOMBOOM" .. trodde jag fick stroke på riktigt!! Sick antilaggg!!!

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
MrJAM
29 maj 2011 · 1 464 Inlägg

_jocce_ skrev:

MrJAM skrev:
Kul att det var lyckat!

Trots allt jag sa, så blev det inget för min del tyvärr. Väderleken, ett haveri och allmänt krasslig hälsa tog ut sin rätt. Hoppas det kommer en ny gång snart. smile

tråkigt värre att allt skulle komma på samma dag likxom vad ä oddsen för det egentligen wink..
bara vänta på fyrran wink--

Ja, men jag hade kallt, riktigt kallt, räknat med att komma upp. Jag är en man som gör allt för att hålla det jag lovar, men när det inte räcker till så är det deprimerande. roll

Men det är ju säsong. Allt måste ju såklart ske samtidigt så det är väl bara att dra ner byxorna och "ta det"... wink

Men hur var vädret? Blev det regn? I Malmö såg det dystert ut länge, men jag tror bara det blåste utav bara helv... som värst. Själv har jag bränt mig i hela ansiktet med den lilla sol som kom under dagen.

Kommande Event: Error... Alldeles för många inbokade att lista här... ;)
Go_sideways
29 maj 2011 · 428 Inlägg

Danyeal skrev:

Go_sideways skrev:

Danyeal skrev:

Måste bara säga mina two cents. Träffen var riktigt skön och det fanns så många fina bilar så att jag nästan ville skrota min egen, men det kändes som om det fanns för lite att göra mellan 10-16:00 men jag kan bara skylla mig själv för att jag kom dit så pass tidigt. Det andra, som man blev jävligt besviken på, var när folk körde iväg och flydde från parkeringsplatsen pga regn i 10-20 min. Jävligt taskigt mot både wangan crew och mot folk som hade kört flera timmar för att komma till träffen.

Detta är för de 2 fjortis-tjejerna som körde i en svart Evo-8. Istället för att köra som ett par åsnor och acclerera på parkeringen och NÄSTAN och då menar jag verkligen NÄSTAN köra in i en silverfärgad skyline så fixar jag mer än gärna en dekal till er där det står ***ATTENTION WHORES***  så att ni kan stå still på parkeringen och få uppmärksamhet istället för att köra in i någons bil. IDIOTER!

Sista orden .. Tusen tusen tack till Wangan Crew och alla som kom till träffen, även om det var jättetrist  väder i slutet så blev träffen skitbra och skitkul, fortsätt så och jag önskar er lycka till och träffen har en jättestor potential med ytterligare förbättringar smile så fortsätt så big_smile smile Tack ännu en gång

Jag satt i min bil precis brevid när det hände. håller med dig. herregud vilka idioter. Det va duktigt nära!!
Men underbar träff och hoppas även att vi kanske kan få se en till  träff i sommar. Fantastiskt kul. Himmelriket att gå runt bland "ENDAST" japanare. Även om en o annan tysk smet in wink

Du!!! du skrämde skitet ur mig när jag gick förbi din bil .... gick med sambon och tittade på din bil bakifrån ba: "Fan va fet, kolla avgasr **KABOOM*BOOMBOOMBOOM" .. trodde jag fick stroke på riktigt!! Sick
antilaggg!!!

hahah. Ber om ursäkt ;D

goffemannen
29 maj 2011 · 205 Inlägg

Ja vill också tacka för en bra träff.

Film från Superior Media kommer. En trailer är redan klar....


http://vimeo.com/24377139

Danyeal
29 maj 2011 · 420 Inlägg

goffemannen skrev:
Ja vill också tacka för en bra träff.

Film från Superior Media kommer. En trailer är redan klar....


http://vimeo.com/24377139

ser fet ut smile längtar till filmen

R.I.P Gabriel Brorson 1987-2010
Asse_ clubjdm.se
29 maj 2011 · 462 Inlägg

Hej alla, som Hasselholmen sa så tackar Club JDM för träffen. Blogginlägg kommer snart med bilder, skvaller om domarnas bedömning och lite annat intressant. wink Kommer senare smile

Edit: @ Superior Imports, kul med att trailerna bara var från Club JDMs monter, ^^

Senast redigerat av Asse_ (29 maj 2011)

www.clubjdm.se
Banny69
29 maj 2011 · 506 Inlägg

Trevlig träff=)

Born to be wild and crazy
Volvo V70II (2010)
Nissan Skyline R33 GT-R "Banny drft edition" (1997)
JDMCRAZE
29 maj 2011 · 2 077 Inlägg

ADAM i crew här wink

Vill säga TACK till alla som kom och att ni ändå höll humöret uppe,det uppskattas smile
Skönt med en tråd där folk INTE bara klagar!!

Visst cruisingen blev ingen succe' det kan jag hålla med om, men 2 st personer som ska hålla reda på 120 bilar är aningen svårt.. när vi dessutom satt i olika bilar med..

Tappade räkningen på utskällningar jag fick pga detta.. don't be hatin on me, VI i CREWEN gör detta för er!!

Så dem som klagat kan NI göra bättre själv då?
Lite uppskattning hade FAN inte skadat istället för och klaga, men det är ju Sverige vi e så man MÅSTE ju bara klaga för det ^^ ska vara glada att ens några vill göra detta överhuvudtaget smile

GRATTIS till alla vinnarna smile
Dem som tycker detta var så dåligt behöver inte ens komma nästa gång anser jag wink

Just my 50 cents..

Senast redigerat av JDMCRAZE (29 maj 2011)

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Jill Bilvårdstekniker & Fotograf
29 maj 2011 · 4 418 Inlägg

Tror att ni ska vända på det och se det som helt naturligt. Träffen har blivit Sveriges största JDM träff, sen har ni inte hängt med i den utvecklingen...

Inför Wangan Meet 4 gör ni rätt i att sätta er ner och diskutera vad som gått fel och hur ni kan förhindra det i framtiden. Ta gärna och ta hjälp av någon eller fler erfarna och drivna arrangörer som kan hjälpa att lyfta träffen ännu mer! :-)

JDMCRAZE
29 maj 2011 · 2 077 Inlägg

Jill skrev:
Tror att ni ska vända på det och se det som helt naturligt. Träffen har blivit Sveriges största JDM träff, sen har ni inte hängt med i den utvecklingen...

Inför Wangan Meet 4 gör ni rätt i att sätta er ner och diskutera vad som gått fel och hur ni kan förhindra det i framtiden. Ta gärna och ta hjälp av någon eller fler erfarna och drivna arrangörer som kan hjälpa att lyfta träffen ännu mer! :-)

JA tillväxten är ju det ökade trycket som du säger Jill smile
Yes vi kommer göra det så det blir bättre till nästa gång!

Jag tyckte ALLT va asbra förutom cruisingen smile
TACK för tipset och priserna smile
VA kul ses igen btw smile

Wheel hoe and proud of it.
Rays/Work/SSR/HRE/BBS/Enkei - Stay legit and don't buy shit!
Skoda Octavia RS "Smurfen" (2007)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang