Ursäkta. Det kommer ingen bensin ur den tunna gummislangen nej.
Kolla så inte relät till spridarna hängt sig. Sitter vid expansionskärlet på höger sida. Testa att ta bort kontakterna till spridarna så den inte matar på ännu mer bränsle.
tog loss kontakterna till spridarna. kom inget bränsle i nån av dem.
Kommer inget bränsle om du tar bort kontakterna. Sätt dit kontakterna, lossa bränslebryggan och sätt på tändningen. kommer de bränsle då är spridarna öppna hela tiden.
En expert är en person som gjort alla misstag som är möjliga att göra inom ett begränsat område! Du kan ta smålänningen ur Småland, men du kan aldrig ta Småland ur smålänningen!
Hade samma på min 740! eller lite samma ivarjefall.. När jag rörde jordkablen som sitter på insuget och hade tändningen igång så gnistrade de och då kom de rätt mängd sås.. likadant när jag hällde i bensin i den översta skruven på insuget bredvid gasspjället.. riktigt tråkigt "/
Provade bogsera igång den. Prova på 2:ans växel i 50-60 km/h. Den gick igång. Var tvungen att hålla varven uppe försiktigt över 4000. Inga problem att köra varvstopp bara man gasa väldigt försiktigt. Nu till det roliga. Eftersom jag kunde fåå i gång bilen kunde jag senare läsa av felkoder. Visade felkod 121. Vilket jag tror betyder = Signal från luftmassamätaren. Men borde inte bilen starta med den utdragen? Även lamda lampan lyste.