Va fasen Va har du fått tag på för grejer? Jävla fort de gick du. Trodde det skulle ta längre tid innan du fick tag på grejer :p
skroten ofc! ska fixa all el imorgon så drömmen är ju att den startas då med, ska skarva alla nya kontakter på dom gamla så slipper jag byta all ström på min, och dels för att det inte var EXAKT samma kablage, fela typ 1 kabel på det nya, men alla givare och allt är kanon skikc
Va fasen Va har du fått tag på för grejer? Jävla fort de gick du. Trodde det skulle ta längre tid innan du fick tag på grejer :p
skroten ofc! ska fixa all el imorgon så drömmen är ju att den startas då med, ska skarva alla nya kontakter på dom gamla så slipper jag byta all ström på min, och dels för att det inte var EXAKT samma kablage, fela typ 1 kabel på det nya, men alla givare och allt är kanon skikc
alltså jag köpte "komplett" kabel kablage och insug förut idag
Åhfan du Jävel vad gött! Hörde att du bara saknade en Olje retur nu? Tråkigt fan att du inte hinner få igång den till Träffen imorgon Ultimata tysken för träffen ju!
Åhfan du Jävel vad gött! Hörde att du bara saknade en Olje retur nu? Tråkigt fan att du inte hinner få igång den till Träffen imorgon Ultimata tysken för träffen ju!
ja det ända som är kvar nu! JAG VET...fuck!
"den som väntar på något gött väntar.." på freddes beemer?
ja det ända som är kvar nu! JAG VET...fuck!
"den som väntar på något gött väntar.." på freddes beemer?
Suttit och läst genom din tråd nu. De är typ exakt samma ingrepp som jag ska ta mig på i vinter. Tråkigt de där med branden men kämpa på!!!!
bmw + turbo är det ända rätta jotack har lött om ALLA kontakter/ kablar som smält, och bytit insug nu så den ska starta när jag fixat ny olje slang, får hoppas på att det inte blir kabel brand nu bara
Nejdå, det går alltid att sänka mer. Blir ju billigare med smalare däck Skärmvals, biltema-spacers och sen är det bara att fortsätta sänka. Sen byter du till ännu lägre, betydligt hårdare, fjädrar bak, skruvar ner coilsen i bott fram, sen så börjar du närma dig
Nejdå, det går alltid att sänka mer. Blir ju billigare med smalare däck Skärmvals, biltema-spacers och sen är det bara att fortsätta sänka. Sen byter du till ännu lägre, betydligt hårdare, fjädrar bak, skruvar ner coilsen i bott fram, sen så börjar du närma dig
haha jo tack jag hade ju någon sån plan, men finns inga pengar, jag vet att smalare däck är billigare, men dom här fälgarna är ju inte stora någon stans...så känns värde löst att strecha dom går precis att svänga nu utan att det tar i men minsta gupp när jag svänger så äre kört men tack för tipsen! diggar din feta bmw! den såg jag på träffen, och gillade vad jag såg!