2324
Sök

Bmw E34 Slammed Turbo!

463 Inlägg
28 juli 2011
Trådstartare
Sajhmon skrev:
Nice:)

japp de tkr jag med det vart! big_smile men har du någoin aning om vad den där stora saken är som jag ringade in ? yikes

66 Inlägg
28 juli 2011
Nej har ingen anning. Har själv aldrig haft av mitt insug tongue

Men braaaaaaaa // Sajhmon

463 Inlägg
29 juli 2011
Trådstartare
Sajhmon skrev:
Nej har ingen anning. Har själv aldrig haft av mitt insug tongue

va glad för det isånnfall;) nejdå riktigt lätt big_smile typ 8 skruv bara big_smile

Too School for cool
110 Inlägg
29 juli 2011
Va fasen big_smile Va har du fått tag på för grejer? Jävla fort de gick du. Trodde det skulle ta längre tid innan du fick tag på grejer :p

463 Inlägg
29 juli 2011
Trådstartare
Tjockarn skrev:
Va fasen big_smile Va har du fått tag på för grejer? Jävla fort de gick du. Trodde det skulle ta längre tid innan du fick tag på grejer :p

skroten ofc! wink ska fixa all el imorgon så drömmen är ju att den startas då med, ska skarva alla nya kontakter på dom gamla så slipper jag byta all ström på min, och dels för att det inte var EXAKT samma kablage, fela typ 1 kabel på det nya, men alla givare och allt är kanon skikc wink

463 Inlägg
29 juli 2011
Trådstartare
Freddriiik skrev:
Tjockarn skrev:

skroten ofc! wink ska fixa all el imorgon så drömmen är ju att den startas då med, ska skarva alla nya kontakter på dom gamla så slipper jag byta all ström på min, och dels för att det inte var EXAKT samma kablage, fela typ 1 kabel på det nya, men alla givare och allt är kanon skikc wink

alltså jag köpte "komplett" kabel kablage och insug förut idag big_smile

Too School for cool
110 Inlägg
29 juli 2011
Åhfan du big_smile Jävel vad gött! Hörde att du bara saknade en Olje retur nu?
Tråkigt fan att du inte hinner få igång den till Träffen imorgon sad Ultimata tysken för träffen ju!

463 Inlägg
30 juli 2011
Trådstartare
Tjockarn skrev:
Tråkigt fan att du inte hinner få igång den till Träffen imorgon sad Ultimata tysken för träffen ju!

ja det ända som är kvar nu! sad JAG VET...fuck!

Too School for cool
110 Inlägg
30 juli 2011
Freddriiik skrev:
Tjockarn skrev:

"den som väntar på något gött väntar.." på freddes beemer?

463 Inlägg
30 juli 2011
Trådstartare
Tjockarn skrev:
Freddriiik skrev:
Tjockarn skrev:

"den som väntar på något gött väntar.." på freddes beemer?

måste vara det nya citatet wink

463 Inlägg
9 augusti 2011
Trådstartare
får ursäkta att det går så segt med tråden nu men som sagt så är det en motor brand som skickade mig många steg tillbaka haha! sad

261 Inlägg
11 augusti 2011
Suttit och läst genom din tråd nu. De är typ exakt samma ingrepp som jag ska ta mig på i vinter.
Tråkigt de där med branden men kämpa på!!!!

463 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
BoB_83 skrev:
Suttit och läst genom din tråd nu. De är typ exakt samma ingrepp som jag ska ta mig på i vinter.
Tråkigt de där med branden men kämpa på!!!!

bmw + turbo är det ända rätta wink
jotack har lött om ALLA kontakter/ kablar som smält, och bytit insug nu så den ska starta när jag fixat ny olje slang, får hoppas på att det inte blir kabel brand nu bara wink

261 Inlägg
12 augusti 2011
Orkar inte läsa genom allt igen..
Men har du bytt spridare oxå? Eller kör du hela motorn helt orörd?

463 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
BoB_83 skrev:
Orkar inte läsa genom allt igen..
Men har du bytt spridare oxå? Eller kör du hela motorn helt orörd?

nej allt är orginal, men behöver större spridare märker jag, då kommer det bli betydligt mer tryck smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
12 augusti 2011
Det enda som saknas nu är Slammed-delen =P

"When innovation meets passion!"

463 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
Lozinmust skrev:
Det enda som saknas nu är Slammed-delen =P

haha! tyvärr kan jag inte sänka mer på dom här däckena! sad och tänker inte köpa nya för den här ska funka i motorn nu sen så ska den bort smile

463 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
hade jag haft lika bra strech som dina däck hade den legat på marken smile

"Unloaded"
1 557 Inlägg
12 augusti 2011
Nejdå, det går alltid att sänka mer. Blir ju billigare med smalare däck wink Skärmvals, biltema-spacers och sen är det bara att fortsätta sänka. Sen byter du till ännu lägre, betydligt hårdare, fjädrar bak, skruvar ner coilsen i bott fram, sen så börjar du närma dig big_smile

"When innovation meets passion!"

463 Inlägg
12 augusti 2011
Trådstartare
Lozinmust skrev:
Nejdå, det går alltid att sänka mer. Blir ju billigare med smalare däck wink Skärmvals, biltema-spacers och sen är det bara att fortsätta sänka. Sen byter du till ännu lägre, betydligt hårdare, fjädrar bak, skruvar ner coilsen i bott fram, sen så börjar du närma dig big_smile

haha jo tack jag hade ju någon sån plan, men finns inga pengar, jag vet att smalare däck är billigare, men dom här fälgarna är ju inte stora någon stans...så känns värde löst att strecha dom big_smile går precis att svänga nu utan att det tar i men minsta gupp när jag svänger så äre kört smile men tack för tipsen! diggar din feta bmw! den såg jag på träffen, och gillade vad jag såg!

Sök