Såja då var den uppstartad prövade först att få igång den med 660cc spridarna men det blev alldeles för mycke soppa så bytade till orginal o den drog igång direkt blev till och med en provtur
Blir nog tyvärr ingen film denna helgen eftersom jag inte fått tag i nåt jag kan filma med =/ , har istället letat vatten läcka efter att jag gjort en tabbe o glömt sätta på en slangklämma .... så har fått riva vevhus o lite annat kul för att komma åt men man lär sig av sina misstag
Såja, bilen håller och inga läckage blir till att besiktiga inom snaraste och sedan börja sätta på turbo grejerna igen. En Innovate MTX-L bredbandslambda är inhandlad och kommer troligtvis till helgen, har även börjat matta ner vissa delar av bilen men inge roligt att se på .
Har varit lite segt nu ett tag men nu börjar det hända saker igen blir till att få den HELT besiktnings klar till helgen o sedan besiktiga den 10 mars. Även bestämt att jag itne ska mappa den själv då det hade känts lite dumt om man gör bort sig och man får ett motor ras, så det blir att lämna iväg den och få den mappad i början av april
På min sitter det en civic vinge det ser för jävligt ut! Men som sagt det är ju från person till person hoppas det går bra med bilen?
Okej, jo det är ju från person till person jadå allt går vägen med bilen men som alltid ska de väll dyka upp nåt problem snart snart besiktning ju så man längtar som f*n på att få dra på turbo grejerna o sedan mappa den