2144
Sök

Inför: Tüsk/JDM träff #3 Örebro 30 Juli 2011

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
28 juli 2011
Innocent_123 skrev:
Missat detta helt! Finns de chans att man får plats med plasträcern?

Ja de är bara att komma! Finns folk som är uppskrivna men som inte ska komma så!

Double-Unicorn Rider
2 486 Inlägg
28 juli 2011
ViiiC skrev:
sirmiro skrev:
Kanske dyker upp, bilen är ju inte mycket att visa men om jag får tid över blir det:

sirmiro - Nissan Micra

Vet inte ännu hur jag gör...

är motorn i ????????? hade inte motorn skurit ?

Micra - inte Stagea. hmm
Den står orörlig och väntar på att få hjärtat utbytt.

Men micran passar bäst på parkeringen oavsett. wink Jag trodde det var obegränsat med platser. smile

400 Inlägg
28 juli 2011
Ja ok! Men skönt om man kan få de bekräftat då ja har mycket krångel och jobb framför mig med bilen.
Trisst att inte komma in när man kommer dit isåfall.

"Unloaded"
1 557 Inlägg
28 juli 2011
Håller med om att det verkligen borde gått ut klart och tydligt på första sidan samt i följande inlägg och anmälnings-inlägget att  max-intag var 65 bilar så fort som träffplatsen byttes till Garabedian Racing's lokaler, rätt dåligt sent att gå ut med sådan info när 65 bilar är anmälda -_-

Och gällande vilka som får komma in med sina bilar eller ej så borde man väl isåfall dra gränsen hårdare; tyskstuk eller JDM-trim/tuning, annars kommer du inte in. Inte direkt kul med en standard eller nästintill standard tysk/japansk bil när det finns mycket fetare byggen därute som har rätt stuk, även om alla inte är av helt rätt konstruktionsland.

Just sayin'.

"When innovation meets passion!"

219 Inlägg
28 juli 2011
Mechanimal skrev:
Håller med om att det verkligen borde gått ut klart och tydligt på första sidan samt i följande inlägg och anmälnings-inlägget att  max-intag var 65 bilar så fort som träffplatsen byttes till Garabedian Racing's lokaler, rätt dåligt sent att gå ut med sådan info när 65 bilar är anmälda -_-

Och gällande vilka som får komma in med sina bilar eller ej så borde man väl isåfall dra gränsen hårdare; tyskstuk eller JDM-trim/tuning, annars kommer du inte in. Inte direkt kul med en standard eller nästintill standard tysk/japansk bil när det finns mycket fetare byggen därute som har rätt stuk, även om alla inte är av helt rätt konstruktionsland.

Just sayin'.

jo visst, förstår jag din åsikt dock så sa viiic på sida 10 att de skulle få plats ca 30-40 bilar, nu har vi pressat in 65 så nån måtta får de nog lov att vara smile jo vi gjorde en liten miss att de inte följde med i listan men vi är inte mer än mänskliga, dock OM alla kommer så checkar vi ju naturligtvis av alla som kommer och åker så vi håller koll på hur många bilar som är inne på parkeringen.

Angående standard åk, javisst kommer de komma standard åk, men även dom är ju välkomna jag vet tex 2st i listan som åker standard, en är sänkt och en är helt standard, dock så är dessa 2 bilar ljud byggen, vilket jag inte anser är standard ändå. nog för att dem ser standard ut från utsidan men glimtar man in i bilen så ser man ganska snart att de inte är standard.

aja hoppas du förstår vad jag menar, ingen bil är igentligen 100% standard, utan någon sorts modifikation finns det alltid, dock den vanligaste är sänka och fälgar wink

MVH SotHoran <3

395 Inlägg
28 juli 2011
Innocent_123 skrev:
Missat detta helt! Finns de chans att man får plats med plasträcern?

jag återkommer om vi har avhoppare, vi har ju en eventuell som blivit av med körkort... Tråkigt nog för hans del! ingenting vi skrattar åt... men men kommer han inte så kan du ta hans plats!

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook

Das Auto
455 Inlägg
28 juli 2011
Antar att alla bilar som står på listan inte kommer stå still på området hela kvällen, eller? smile
Brukar ju bli så att man åker runt överallt senare på kvällen/natten och kanske möts på nåt annat ställe.
Isåfall tycker jag att dom som "inte får" komma, syftar på att det är fullt, kan ställa sig någon annanstans just när folket är på CV området och gå in och kolla på alla andras bilar. Och sen bara följa strömmen om alla bilar rör sig nån annanstans! smile

Jag tycker att vi borde dra ihop en grym runda att åka där alla bilar åker på ett snyggt led genom hela stan också! Vore ju grymt kul! big_smile
Senast redigerat av st4hl (28 juli 2011)

395 Inlägg
28 juli 2011
McTw1st skrev:
Mechanimal skrev:

Just sayin'.

jo visst, förstår jag din åsikt dock så sa viiic på sida 10 att de skulle få plats ca 30-40 bilar, nu har vi pressat in 65 så nån måtta får de nog lov att vara smile jo vi gjorde en liten miss att de inte följde med i listan men vi är inte mer än mänskliga, dock OM alla kommer så checkar vi ju naturligtvis av alla som kommer och åker så vi håller koll på hur många bilar som är inne på parkeringen.

Angående standard åk, javisst kommer de komma standard åk, men även dom är ju välkomna jag vet tex 2st i listan som åker standard, en är sänkt och en är helt standard, dock så är dessa 2 bilar ljud byggen, vilket jag inte anser är standard ändå. nog för att dem ser standard ut från utsidan men glimtar man in i bilen så ser man ganska snart att de inte är standard.

aja hoppas du förstår vad jag menar, ingen bil är igentligen 100% standard, utan någon sorts modifikation finns det alltid, dock den vanligaste är sänka och fälgar wink

MVH SotHoran <3

Precis som Militär Bimmern skriver där uppe!
så kan ja tillägga att vi är mänskliga och gör lite fel ibland tongue men jag tycker att de som är med och arrangerar är duktiga på att svara på alla frågor...

och alla "missar" vi gör... det lär vi oss inför kommande träffar... fortfarande så är det inte

(så fort som träffplatsen byttes till Garabedian Racing's lokaler,) <----->  Mechanimal detta tyder på att du också är människa och gör fel! big_smile .... Med detta menar jag inget ont eller otrevligt utan jag menar bara att dessa lokaler eller lokal INTE är garabedian racings egna lokaler! däremot hyr G-R en lokal där de har en bänk och det är inte G-R som va förr.... altså INTE "gamla ledningen" eller ägare som va förr... G-R sammarbetar med ett större "företag" eller verksamhet som också kommer vara där. Den andra verksamheten håller tydligen på Med Custom MotorCyklar... Ni som kommer ni kommer förstå...

Återigen Varmt Välkomna! big_smile

SWEDISH MOTOR Facebook

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
28 juli 2011
Trådstartare
st4hl skrev:
Antar att alla bilar som står på listan inte kommer stå still på området hela kvällen, eller? smile
Brukar ju bli så att man åker runt överallt senare på kvällen/natten och kanske möts på nåt annat ställe.
Isåfall tycker jag att dom som "inte får" komma, syftar på att det är fullt, kan ställa sig någon annanstans just när folket är på CV området och gå in och kolla på alla andras bilar. Och sen bara följa strömmen om alla bilar rör sig nån annanstans! smile

Jag tycker att vi borde dra ihop en grym runda att åka där alla bilar åker på ett snyggt led genom hela stan också! Vore ju grymt kul! big_smile

Ang. Karavan så kan man ju bestämma det på plats. Någon får fixa en massa gratiskartor över örebro så får vi rita ut en bra karavanväg på dem! smile

395 Inlägg
28 juli 2011
st4hl skrev:

Vi Måste och vi SKA åka lite efter träffen är det tänkt iaf wink

SWEDISH MOTOR Facebook

Das Auto
455 Inlägg
28 juli 2011
Michkijn skrev:
st4hl skrev:

Ang. Karavan så kan man ju bestämma det på plats. Någon får fixa en massa gratiskartor över örebro så får vi rita ut en bra karavanväg på dem! smile

Låter bra det! smile

Das Auto
455 Inlägg
28 juli 2011
ViiiC skrev:
st4hl skrev:

Vi Måste och vi SKA åka lite efter träffen är det tänkt iaf wink

Riktigt bra! wink

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
28 juli 2011
Trådstartare
Det kommer antagligen bli lite "först till kvarn" gällandes plats på området. Finns ju även de som inte har "garaget" som kommer att vilja delta. Träffen är ju upplagd på andra forum också, så listan i sig funkar väl inte riktigt som den ska...

Antar att insläppen börjar runt sex, men ViiiC får svara på den frågan.

ClubJDM.se
1 608 Inlägg
28 juli 2011
Michkijn skrev:
Det kommer antagligen bli lite "först till kvarn" gällandes plats på området. Finns ju även de som inte har "garaget" som kommer att vilja delta. Träffen är ju upplagd på andra forum också, så listan i sig funkar väl inte riktigt som den ska...

Vilka andra forum?

219 Inlägg
28 juli 2011
Michkijn skrev:

först till kvarn eller om någon åker tidigare så kommer någon annan få förtur till den platsen. svårare än så är det ju inte smile på så sätt kommer nog de flesta komma in, dom som är dedikerade och stannar hela tiden ska naturligtvis få stå kvar men om det är någon som åker in o ut hela tiden så kommer vi naturligtvis sätta stop för detta och låta någon annan ta den platsen, så lite rörelse som möjligt på parkering smile

395 Inlägg
28 juli 2011
Michkijn skrev:

insläpp 18:00 och vi går efter denna lista på Garaget, så den kan postas på dessa andra forum... smile

SWEDISH MOTOR Facebook

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg
28 juli 2011
Trådstartare
McTw1st skrev:
Michkijn skrev:

först till kvarn eller om någon åker tidigare så kommer någon annan få förtur till den platsen. svårare än så är det ju inte smile på så sätt kommer nog de flesta komma in, dom som är dedikerade och stannar hela tiden ska naturligtvis få stå kvar men om det är någon som åker in o ut hela tiden så kommer vi naturligtvis sätta stop för detta och låta någon annan ta den platsen, så lite rörelse som möjligt på parkering smile

och självfallet så är området fritt från alkohol och "lek med fordon som kan störa omgivning och BILAR".

219 Inlägg
28 juli 2011
Michkijn skrev:
McTw1st skrev:
Michkijn skrev:

och självfallet så är området fritt från alkohol och "lek med fordon som kan störa omgivning och BILAR".

stämmer bra smile

219 Inlägg
28 juli 2011
vi kanske skulle updatera första sidan, med klarskrivna regler,

att vi går efter listan i första hand, dock ifall det är någon som åker iväg så förlorar dem platsen till någon annan, ingen alkohol förtäring inne på området, samt om man vill spexxa så får man göra de på säker plats och inte bland bilarna?

Tangentbordsriddare
1 825 Inlägg

Sök