2089
Sök

Inför: Tüsk/JDM träff #3 Örebro 30 Juli 2011

237 Inlägg
28 juli 2011
Får va en som är lite negativ ja med... McTw1st sa åt mig att skriva upp mig. men ja tänkte att ja skiter i det ifa jag inte kommer.. men har hört med folk som ska dit så tänkte ja vafan då skriver ja väl upp mig på listan så får man iaf se hur många som kommer.. Kul tyckte ja till jag såg detta anmälnings stopp och vart faktist väldigt BESVIKEN.. Ni kunde ha arangerat en träff med tysk/jdm bilar som hade blivit väldigt stor.. och som nu verkar falla ut i sanden pga att ni har gjort detta.. Tråkigt...  Kvällen blir säkert skit rolig endå men vet inte längre om man kommer...

Meister
6 763 Inlägg
28 juli 2011
Fightertiger skrev:
Får va en som är lite negativ ja med... McTw1st sa åt mig att skriva upp mig. men ja tänkte att ja skiter i det ifa jag inte kommer.. men har hört med folk som ska dit så tänkte ja vafan då skriver ja väl upp mig på listan så får man iaf se hur många som kommer.. Kul tyckte ja till jag såg detta anmälnings stopp och vart faktist väldigt BESVIKEN.. Ni kunde ha arangerat en träff med tysk/jdm bilar som hade blivit väldigt stor.. och som nu verkar falla ut i sanden pga att ni har gjort detta.. Tråkigt...  Kvällen blir säkert skit rolig endå men vet inte längre om man kommer...

Hur tänkte du att de skulle få plats med alla bilar då?

Das Auto
455 Inlägg
28 juli 2011
Fightertiger skrev:

Om du är smart så kommer du ändå.
För ju fler som bangar, ju mindre folk de ju och det är större risk att träffen dör ut.

237 Inlägg
28 juli 2011
camaro67 skrev:
Fightertiger skrev:

Ja du för det första så är det nog fler folk en mig som inte har en ANING om att detta stället va litet och trångt.. de är väl det första svaret.. oftast brukar man ju va van med stora parkeringar med mycket plats...

st4hl.. Tror ja kommer endå.. kollar lite med folk och verkar som de blir endå.. Jag personligen behöver inte ta in min för ja vet att folk har bra mycket finare bilar en min.. men min är ju tysk och varför ska den stå sj ute i den blandade parkeringen och va rädd tonguetongue

Das Auto
455 Inlägg
28 juli 2011
Fightertiger skrev:
camaro67 skrev:
Fightertiger skrev:

Ja du för det första så är det nog fler folk en mig som inte har en ANING om att detta stället va litet och trångt.. de är väl det första svaret.. oftast brukar man ju va van med stora parkeringar med mycket plats...

st4hl.. Tror ja kommer endå.. kollar lite med folk och verkar som de blir endå.. Jag personligen behöver inte ta in min för ja vet att folk har bra mycket finare bilar en min.. men min är ju tysk och varför ska den stå sj ute i den blandade parkeringen och va rädd tonguetongue

Okej! De låter bra wink

836 Inlägg
28 juli 2011
camaro67 skrev:
Fightertiger skrev:

Finns väl stora parkeringar i örebro? denna träff har som sagt varit i katrineholm och norrköping med har jag för mej och där var där inga problem med saker o ting, men nu när det kommer till örebro så ska det helt plötsligt bli som något exklusivt där först till kvarn blev som regel 3 dagar innan träffen skulle äga rum!

Detta måste folk ha vetat innan platsen bestämdes!! jag skippar det just för att det känns som att det mer e reklam sak åt G-R.se, visst det e kanoners med ett område där man har el grindar o så men hade hellre sett nån klantskalle som tycker han ska ställa sin icke jdm/tysk bil på platsen än att man måste neka folk att komma!!! det e inte ELMIA direkt? och som det har skrivits om innan så e jag inte iheller intresserade av orginal bilar om dom så har ljudbyggen eller inte, om nu det ska vara begränsat liksom!

Flytta träffen till ikea parkeringen eller vad som helst och låt dom som vill bänka bilen åka till G-R! just när örebro stad har en stor chans att få en riktig träff med MASSA bilar så blir det så här istället! folk från andra städer skiter i att åka och vissa får inte ens lov att komma in! just att träffen har funkat i TVÅ ANDRA STÄDER men inte här!

javisst
77 Inlägg
28 juli 2011
Kan väl kanske ha en jdm/tysk parkering utanför med smile

836 Inlägg
28 juli 2011
hundunge skrev:

Lär tyvärr inte funka eftersom alla andra kommer parkera som nära som möjligt plus att det e sjukhusets parkering utanför och där e nästan alltid fullt smile

237 Inlägg
28 juli 2011
kenny_crx skrev:
camaro67 skrev:
Fightertiger skrev:

Finns väl stora parkeringar i örebro? denna träff har som sagt varit i katrineholm och norrköping med har jag för mej och där var där inga problem med saker o ting, men nu när det kommer till örebro så ska det helt plötsligt bli som något exklusivt där först till kvarn blev som regel 3 dagar innan träffen skulle äga rum!

Detta måste folk ha vetat innan platsen bestämdes!! jag skippar det just för att det känns som att det mer e reklam sak åt G-R.se, visst det e kanoners med ett område där man har el grindar o så men hade hellre sett nån klantskalle som tycker han ska ställa sin icke jdm/tysk bil på platsen än att man måste neka folk att komma!!! det e inte ELMIA direkt? och som det har skrivits om innan så e jag inte iheller intresserade av orginal bilar om dom så har ljudbyggen eller inte, om nu det ska vara begränsat liksom!

Flytta träffen till ikea parkeringen eller vad som helst och låt dom som vill bänka bilen åka till G-R! just när örebro stad har en stor chans att få en riktig träff med MASSA bilar så blir det så här istället! folk från andra städer skiter i att åka och vissa får inte ens lov att komma in! just att träffen har funkat i TVÅ ANDRA STÄDER men inte här!

Vi får väl dra till IKEA då big_smile.. Inte för att va respektlös mot er som lägger ner tiden och fixar detta.. men ta in era 65 så kan vi andra vänta vid ikea.. så får ni gärna komma sen big_smile

836 Inlägg
28 juli 2011
vill bara tillägga en stor satans eloge till viic!!! som tagit sej tid med området o så! klagar inte på honom men trodde vi hade större utrymme in så där inne men det är lite ombyggt med euromaint som har stängslat in sej

javisst
77 Inlägg
28 juli 2011
kenny_crx skrev:
hundunge skrev:

Lär tyvärr inte funka eftersom alla andra kommer parkera som nära som möjligt plus att det e sjukhusets parkering utanför och där e nästan alltid fullt smile

okej okej tongue

74 Inlägg
28 juli 2011
Stryk mig med från listan.
När det är bestämt antal insläpp så finns de dem som hellre vill ha den platsen än jag.
Jag kan gå in och kolla, om jag kommer.

Skam den som ger sig!

vw67.se
237 Inlägg
28 juli 2011
Stryk mig med från listan.
Finns mååååånga bilar som är mycket snyggare än min.
Men jag kommer och kollar big_smile

395 Inlägg
28 juli 2011
Tack kenny_crx !!! big_smile jo ja hoppades på större område också men önskemålen skulle ju också nås och det blev så denna gång...

Vi kan göra såhär, ... Ni har alla varit duktiga och anmält er på listan som inte ska komma dvs... Ni kan vara snälla och uppdatera listan utan erat namn på, så underlättar ni lite big_smile

tack på förhand smile

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook

395 Inlägg
28 juli 2011
Detta står på första sidan... Men vi skriver det återigen här smile

Anmälningsstop!!!!!!!

Ohoj!
Dags för en till träff i en ny stad, då det är enklast att flytta träffen till olika städer så att man inte ska behöva åka för långt för en träff. Träffen är somsagt inriktad till tyska och japanska bilar.
Syftet är att man ska lära känna nya människor med lika intresse, knyta nya band, samt att utbyta kunskap o.dyl.

Självfallet så kommer den obligatoriska grillningen ske på plats.

PLATS: Södra Grev Rosengatan, Precis brevid sjukhuset. Området Kallas för CV Området.
DATUM/TID:18.00 30 Juli

Har du prylar som du inte behöver och tror att andra kan behöva?
Ta med "skiten" så kanske prylarna hittar ett nytt hem!

Glöm inte att lämna alkoholen hemma!
Om du nu vill impa på polarna, gör det inte i närheten av träffplatsen!

Det kommer att finnas möjlighet till att bänka!

Anmälningsstop!!!!!!!
Senast redigerat av ViiiC (28 juli 2011)

Klicka här SWEDISH MOTOR Träffen 2012-05-26, OBS!! bänka din bil på träffen
SWEDISH MOTOR Facebook

237 Inlägg
28 juli 2011
ViiiC skrev:
Detta står på första sidan... Men vi skriver det återigen här smile

Ohoj!
Dags för en till träff i en ny stad, då det är enklast att flytta träffen till olika städer så att man inte ska behöva åka för långt för en träff. Träffen är somsagt inriktad till tyska och japanska bilar.
Syftet är att man ska lära känna nya människor med lika intresse, knyta nya band, samt att utbyta kunskap o.dyl.

Självfallet så kommer den obligatoriska grillningen ske på plats.

PLATS: Södra Grev Rosengatan, Precis brevid sjukhuset. Området Kallas för CV Området.
DATUM/TID:18.00 30 Juli

Har du prylar som du inte behöver och tror att andra kan behöva?
Ta med "skiten" så kanske prylarna hittar ett nytt hem!

Glöm inte att lämna alkoholen hemma!
Om du nu vill impa på polarna, gör det inte i närheten av träffplatsen!

Det kommer att finnas möjlighet till att bänka!

Åter igen.. Det står ju inget om ett anmälningsstopp i denna text:S...Så om nån går in på denna sida nu idag och läser detta så vet dom inte om stoppet...

4 Inlägg
28 juli 2011
1. Michkijn - Datsun 120y Estate
2. _Johannes - S12 eller MK2
3. ZuroX - BMW 328i
4. Gti-Emil - MK4
5. XmegatronX - Audi S4
6. S-holmstrom - S14a
7. ViiiC - Mazda Rx-7
8. Lill P med jettan!
9. williamk- Bmw 320
10 .Goga_fett - Bmw E46
11. Danne - E36 M3 ( kommer troligen )
12. Frayass - BMW E30 325i
13. Aerojonas BMW E30 327T(om jag inte åker på mantorp med landracing då..)
14.death_proof caddy mk2 eller mk1an
15.Banz- - Vw passat 1.8t -02 ( kommer troligen )
16. viktork - MKII
17. Kenny_crx Skyline R33
18. st4hl - Golf MK3 VR6
19. Josam Audi 80 "snigel"
20. azmaz - BMW E46 330i
21. Mechanimal - BMW E36 318i "2SLOW2LOW"
22. Golfnik - Vw Golf Mk1 "Diesel"
23. Shortie - Badboy Elite
24. McTw1st - BMW 525TDSa "Kameljonten"
25. Yohanss0n - Vw corrado och en Golf ||| vr6
26. myche - Bmw e30 320 (om jag fått igång den)
27. Harnborg - Golf GTI 16v mkII
28. conquer - Audi s4 bi
29. Freddriiik - BMW e34 520 turbo
30. Hundunge - Jetta mk2
31. Bmw_zache - BMW 730
32. Karlstrom - Honda Civic Ek3
33. Pomm - Volkswagen Passat 1.9TDI
34. Mofflan - Bmw 328i
35. InZ-audio - Golf MK III
36. icklas - nissan s13
37. Driftmaster - Nissan 350Z
38. Pontusvr6 - Golf Mk3 Vr6
39. Turbo_Putte - Bmw 325ic 3.0
40: Cesso S2000 Supercharger
41: Mrpk  S2000
42: JDMy00 Honda Civic Ed6
43: Gillberg - Nissan s15
44: CmoR - Silvia S15
45: Joel-H - Golf MK2
46: J-P-R - Golf Mk1 "skrotgolfen"
47: Franken86 - Accord Type S
48: SNL - Golf Mk1
49: rvbm - Jetta Mk1
50: M5Danne - BMW M5 e34
51: i500 - Nissan S14a
52: Najs - Nissan S14A
53: COBCAT_O VW Jetta (om chafför hittas)
54: Drazz - Honda Crx V-Tec (Om Hemma)
55: Ctr07-Impreza Sti
56: Scoore - Honda Civic Vtec
57: Vr6turbovariant - Golf gti 16v turbo (Tillsalu)
58: vw67 - Volkswagen Polo Variant "evelgreen"
59: pinktaco - Audi Porsche RS2 avant
60. Badmk2 - Honda accord
61. Corsa_RSt - Mazda FD3 (om allt klickar ihop)
62. Spelis - e46 Coupé
63. Sers - Mitsubishi Evo VI
64. Camaro67 - Nissan 200sx S14a
65. Markus PFC - Mitsubishi Evo 4 / evo 5
66. Akeson - BMW 328 "M-sport"

Bänka Bilen för 500kr (krav: minst 10st som skall bänka):
1. McTw1st "Kameljonten" BMW 525TDSa E34
2. MrPk s2000
3. Gillberg - Nissan s15
4. Jaarvinen- Bmw e36 kompressor
5. Drazz - Honda Crx V-Tec (Om Hemma)
6. Vr6turbovariant - Golf gti 16v turbo (Tillsalu)
7. ViiiC - Mazda rx7
8. Zputnic - Chevrolet Corvette C5
9. Badmk2 - Honda accord
10. joelimmo - volvo 960 original wink

237 Inlägg
28 juli 2011
Se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

StaticVikings
118 Inlägg
28 juli 2011
Fightertiger skrev:
Se!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

hahahahhaha

crank it up a bit! // Banz-

149 Inlägg
28 juli 2011
detta börjar mer likna en utställning =/ trodde det skulle vara en träff för att träffa andra personer med samma intresse och kolla på andras bilar?
Senast redigerat av Pontusvr6 (28 juli 2011)

Sök