2187
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #2 - 10 juli

89 Inlägg
26 juni 2011
Klimpen92 skrev:
Ja men detta får man åka på! big_smile blir la bäst att ta örebro kortegen om man kommer från mariestad?

Alldeles rätt....häng på och kom i tid till 10:00 tankning möjlig vid StatOil macken några hundra meter ifrån Svampen´s parkering på Dalbygatan 4....sedan avgång från parkeringen 10:30.
Senast redigerat av LeifsE28 (30 juni 2011)

1 393 Inlägg
26 juni 2011
Trådstartare
Jag vill bara på förhand tacka er alla som åker låååångt för att närvara på träffen! RESPEKT!! cool

T.ex. kommer en skara BMW´s från Helsingborg att åka upp redan på lördagen. Ni från den regionen kan ju kontakta den här användaren för att om möjligt, haka på upp: http://www.garaget.org/Mercedes89

Vill också påminna ALLA att om det mot förmodan blir regn denna dag, kan träffen komma att flyttas fram som vi meddelat i tråden. Det meddelas i så fall senast på fredagen 8 juli.

Men nog fasen ska solen skina på oss då, inte sant? cool

CEO @ Bimmers Of Sweden

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
26 juni 2011
Mfive skrev:
2 veckor kvar!

Säg inte så mannen, fick till sänkningen idag, två veckor bygga ljud hmm.... Kanske kommer med ljudet monterad men inte ikopplat, så att man har något att visa i bagaget!

Peace and auuut!

//Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

1 393 Inlägg
26 juni 2011
Trådstartare
Hahaha!! I know you can do it! Do it! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

135 Inlägg
26 juni 2011
Hej allihopa!

För er som inte sett det så har jag startat en samlingstråd för Uppsala.
Vi rullar från Novation (dvs BMW) kl 10:00 och kör mot Västerås för att möta upp ett gäng där.

Tråden:
http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=218198

Vi syns! smile

/Fredrik

135 Inlägg
26 juni 2011
... men vi väntar naturligtvis in Gävlegänget innan vi rullar.

/F

Master of the obvious
636 Inlägg
26 juni 2011
de hoppas jag : )

Bmw e30 Touring M-tech 2 / 5-bult / BBS RC

663 Inlägg
27 juni 2011
vilket engagemang allihopa=) jag är mäkta imponerad och det är guld att folk roddar upp samåkningarna så här bra!

Har själv träffat på lite bmwägare som inte visste om träffen så några bilar i stan har man raggat upp...en grön 850 och en e36 325is i grymt fint skick=) så fort jag ser en bmw ska jag gå fram och berätta detta för dem, tycker alla ska göra likadant så blir vi nog närmare 300bilar eller mer=) hehe

1 393 Inlägg
27 juni 2011
Trådstartare
Det låter ju underbart Fredde!!

Har själv en granne i garaget som har en Z3:a. Han kommer snart ha en lapp i rutan... smile

Glöm inte vår Infotelefon där ni på träffdagen 10 juli kan få guidning av vägen till träffen, info om tider etc.

På telefonen svarar vår funktionär Johan.

Numret är: 0735599493

Uppdaterar trådens förstainlägg med denna info.
Senast redigerat av Mfive (27 juni 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

385 Inlägg
27 juni 2011
När de börjar bli såhär stort borde väl bilsport lr liknande vara intresserade för ett reportage?

1 393 Inlägg
27 juni 2011
Trådstartare
Haas skrev:
När de börjar bli såhär stort borde väl bilsport lr liknande vara intresserade för ett reportage?

Samtal pågår på det området. smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

126 Inlägg
27 juni 2011
Då kan även jag ta tillfället i akt och informera er som missat det att det även finns en tråd för samåkning från Västerås. Precis som Fredrik (635CSI) skriver så kommer vi åka ihop med gänget från Uppsala.

Så alla från t.ex Dalahållet är varmt välkomna att komma ner och åka med oss mot träffen. smile

Läs allt här: http://www.garaget.org/forum/viewtopic. … 76&p=1

Mvh//Fredrik,Västerås

68 Inlägg
27 juni 2011
Jag kommer att komma med min BMW 330, ser ut att bli en rolig träff... kan inte missa detta trots en lång resa från Värmland smile

Vill Du Ha 5% Avdrag På Amotek.se??
Kontakta Mig...

1 393 Inlägg
27 juni 2011
Trådstartare
The-Red-Rose skrev:
Jag kommer att komma med min BMW 330, ser ut att bli en rolig träff... kan inte missa detta trots en lång resa från Värmland smile

Riktigt kul att du vill komma! Det blir en samåkning som avgår från Örebro. Joina gärna den om du vill:

"SAMÅKNING FRÅN ÖREBRO TILL BMW´S OF SWEDEN #2 - 10 JULI

Samling mellan klockan 10:00-10:15 på parkeringen nedanför Svampen / Örebro.

Starttid från Svampen / Örebro klockan 10:30 via genomfarten i Arboga där fler kan hänga på samåkningen vid Ekbacken/Rasta, vid rondellen, sedan vidare via Ok-macken i Kungsör där Köpings-BMW anländer till i karavanen vidare till Eskilstuna."

CEO @ Bimmers Of Sweden

32 Inlägg
27 juni 2011
Jag tänkte också komma, verkar vara en trevlig träff. Hakar på samåkningen från Gävle.

663 Inlägg
27 juni 2011
The-Red-Rose skrev:

Arvika...27mil...ingenting! Kul att se bmw från Arvika, annars bara massa dieselmercor där ju. Du är välkommen men lämna dialekten hemma=) skojar bara!

58 Inlägg
1 393 Inlägg
28 juni 2011
Trådstartare
Good!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

4 Inlägg
28 juni 2011
Jag hoppas att jag kan komma då, då jag jobbar på måndag och kanske tar med mig 2 st andra BMW ägare. men min bil är också under arbete så (kommer ändras mkt under denna vinter)

MvH Johan

1 393 Inlägg
28 juni 2011
Trådstartare
*** VIKTIGT MEDDELANDE ***

Vi har beslutat att ha träffen i Vilsta hela dagen och inte bryta upp för att åka till en andra träffplats. Det kommer att bli så många bilar att det bara blir rörigt att flytta på sig + att området i Vilsta är riktigt trevligt med chans till många schysta photoshoots i närheten av backen.

Träffen kommer pågå mellan klockan 12:00 till klockan 17:00-18:00. I övrigt är det samma tidsupplägg med tävlingen, men...

... vi kommer förutom gratistävlingen för ALLA med BMW också ha en "Bästa puts-tävling".
Mr Cap i Bromma kommer att ha en representant på plats som kommer att bedöma den bil som har den bästa putsen. Då räcker det inte med att ha kört lite snabbvax, för att ha chans att vinna, utan här bedöms allt! Så se nu till att din bil är i mint condition, så kanske du har chans att vinna priset de sponsrar med, dvs. riktigt grymma putsprylar.

Trådens förstainlägg är uppdaterat, LÄS DET!!

Satan vad grymt det kommer bli den 10:e!!cool

CEO @ Bimmers Of Sweden

Sök