2118
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #2 - 10 juli

1 393 Inlägg
29 juni 2011
Trådstartare
Kör gärna tipsen i PM till varandra eller varför inte IRL på träffen!
Good luck with the car man! smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

9 Inlägg
29 juni 2011
absolut kommer jag, detta får man inte missa!

45 Inlägg
29 juni 2011
Jansson55 skrev:
absolut kommer jag, detta får man inte missa!

Och inte dissa! =P

154 Inlägg
29 juni 2011
Jag håller med Dotzi, helt rätt!!
Detta kan bara göra träffen till det bättre! smile Håller tummarna för att regnet håller sig undan.

135 Inlägg
29 juni 2011
Lördagen är med andra ord vigd åt att få en schysst grundputs:)
Dotzie: Hänger du på Gävlekaravanen?

1 393 Inlägg
29 juni 2011
Trådstartare
635CSi skrev:

Hehe, låter bra det mister!! Har du ingen "jag litar på dig av hela mitt hjärta"-polare, som kan köra din andra haj ner? coolbig_smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

84 Inlägg
29 juni 2011
Sjukt bra idé med putstävling ju! Kommer bli ännu roligare att mingla runt och kolla på alla blanka pärlor wink

539 Inlägg
29 juni 2011
Hmm. Hade man haft råd att lacka om hela bilen först så hade man väl kanske haft en susning i "putstävlingen". big_smile Men minst lika najs att bara kika på andras bilar istället tongue

1 393 Inlägg
29 juni 2011
Trådstartare
42emil skrev:
Hmm. Hade man haft råd att lacka om hela bilen först så hade man väl kanske haft en susning i "putstävlingen". big_smile Men minst lika najs att bara kika på andras bilar istället tongue

Glöm inte ALLA priser i den stora tävlingen där ALLA BMW-ägare har lika stor chans!! FETA priser!! cool

CEO @ Bimmers Of Sweden

663 Inlägg
29 juni 2011
calibe skrev:
Sjukt bra idé med putstävling ju! Kommer bli ännu roligare att mingla runt och kolla på alla blanka pärlor wink

Var det din idè kanske?? hehe

TEAM 08 NORRORT
58 Inlägg
29 juni 2011
ånej.... då är de bara att sätta igång o putsa då..tongue

84 Inlägg
30 juni 2011
Freddeponken skrev:
calibe skrev:

Var det din idè kanske?? hehe

haha det skulle man kunna tro men de var det faktiskt inte wink

45 Inlägg
30 juni 2011
Skulle va kul med bil-fotografering också. Gratis eller betala för och få några snygga bilder med 2 sexigt klädda brudar som står och lutar mot huven eller nån del på karossen på sin bil! wink =P

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
30 juni 2011
Driver_Man skrev:
Skulle va kul med bil-fotografering också. Gratis eller betala för och få några snygga bilder med 2 sexigt klädda brudar som står och lutar mot huven eller nån del på karossen på sin bil! wink =P

Solskydds-kräm-dränkta kroppar lutandes mot en fin bmw, inte bra på lacken smile

Rekomenderar JalleGraphics (checka hans verk på facebook under samma namn) som fotograf, kolla med honom om han orkar att ta sig dit och göra några enkilda sessioner under dagen.

//Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

663 Inlägg
30 juni 2011
Driver_Man skrev:

Njae jag vet inte...gatebil är samma helg och man vill ju inte ta deras koncept=) kanske blir problem med copywrighten... lollol

Men visst fotografer är aldrig fel, tror dock det kommer drälla av dom ändå=)

1 393 Inlägg
30 juni 2011
Trådstartare
Det kommer "drälla" av bra killar och tjejer med kameror, både som fotar och filmar. smile

CEO @ Bimmers Of Sweden

539 Inlägg
30 juni 2011
Mfive skrev:
42emil skrev:

Glöm inte ALLA priser i den stora tävlingen där ALLA BMW-ägare har lika stor chans!! FETA priser!! cool

Klart jag inte glömmer det. big_smile

1 393 Inlägg
30 juni 2011
Trådstartare
Hehe, det låter bra det!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

516 Inlägg
30 juni 2011
635CSi skrev:

Japp....jag har satt upp mig på deras lista.....blir grym karavan....m3..m5 bland annat...åsså jag..smile

My car Brings Me Women

516 Inlägg
30 juni 2011
Mfive skrev:
Det kommer "drälla" av bra killar och tjejer med kameror, både som fotar och filmar. smile

Vet ni...det tror jag med...smile

My car Brings Me Women

Sök