2148
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #2 - 10 juli

111 Inlägg
2 juli 2011
En jag känner som inte har facebook eller garaget sida än som kommer med.

Peter från Sandviken med en M3 -03, han hakar på oss från Gävle

1 393 Inlägg
2 juli 2011
Trådstartare
Kanon!!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

JalleGraphics.com
984 Inlägg
2 juli 2011
Freddeponken skrev:
Driver_Man skrev:
Fick svar från han! smile

"Hej!

Det låter kul, men gör det inte gratis dock. En liten fotohörna vore roligt där man har ställt upp sina saker sen tar betalt för en bild med modellerna (förutsatt att de finns alt att nån vill ställa upp. Är dock inget krav för mig).

Om intresset finns kommer jag helt klart dit!"

Inge kul om inte folk kommer till träffen på egen vilja anser väl jag, kommer finnas fotografer där som kan ta lite bilder, bara vara artig och fråga om dom kan knäppa några extra på bilen sin...

Vet iallafall fem personer som är duktiga fotografer som kommer vara på plats!! sen alla andra som dyker upp, det kommer finnas material efter träffen för många timmars kollande!

Ingen som tvingar mig att komma, och det är verkligen inte för pengarna jag skulle komma heller. Jag anser bara att man kan få ut nånting iaf efter att man har varit där. Nu ska vi inte dra igång en hel diskussion om det här men det är vad jag känner.
Hoppas det blir en lika bra träff som den förra! Ser fram emot bilderna som de andra tar!

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography

663 Inlägg
3 juli 2011
JalleGraphics skrev:
Freddeponken skrev:
Driver_Man skrev:
Fick svar från han! smile

"Hej!

Det låter kul, men gör det inte gratis dock. En liten fotohörna vore roligt där man har ställt upp sina saker sen tar betalt för en bild med modellerna (förutsatt att de finns alt att nån vill ställa upp. Är dock inget krav för mig).

Om intresset finns kommer jag helt klart dit!"

Inge kul om inte folk kommer till träffen på egen vilja anser väl jag, kommer finnas fotografer där som kan ta lite bilder, bara vara artig och fråga om dom kan knäppa några extra på bilen sin...

Vet iallafall fem personer som är duktiga fotografer som kommer vara på plats!! sen alla andra som dyker upp, det kommer finnas material efter träffen för många timmars kollande!

Ingen som tvingar mig att komma, och det är verkligen inte för pengarna jag skulle komma heller. Jag anser bara att man kan få ut nånting iaf efter att man har varit där. Nu ska vi inte dra igång en hel diskussion om det här men det är vad jag känner.
Hoppas det blir en lika bra träff som den förra! Ser fram emot bilderna som de andra tar!

Nä vi ska inte dra igång en disskussion men nu blev jag nyfiken på vad du menar få ut av träffen? ja en trevlig träff med mycket fina bilar och trevligt folk och även ett stort prisbord räcker gott för mig att få ut av träffen. Jag åker iallafall på träffar utan baktanke att tjäna pengar..utan för jag brinner för mitt intresse. Hoppas verkligen du gör det med! Välkommen på träffen, kommer du i en bmw får du en lott där du kanske kan vinna fina priser!

JalleGraphics.com
984 Inlägg
3 juli 2011
Jag har skickat ett svar på PM till dig wink

Fotograf.... se JalleGraphics @ Facebook för bilder.
och nej, jag fotar inte gratis.
mitt mål är inte att vara billig, mitt mål är att vara bra!
https://www.facebook.com/JalleGraphicsPhotography

Herr
851 Inlägg
3 juli 2011
Lär nog dyka upp.
E39 528iT

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

147 Inlägg
3 juli 2011
Jag kommer oxå big_smile

663 Inlägg
3 juli 2011
Freja84 skrev:
Jag kommer oxå big_smile

Med en vit bil denna gången...tufft!

1 393 Inlägg
3 juli 2011
Trådstartare
Snyggt!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

89 Inlägg
3 juli 2011
ska ut till garaget nu och styra till det absolut sista på bilen,sen är det bara att hoppas att ppf hittar en lucka åt mig i veckan för mappning så dyker jag upp!smile

663 Inlägg
3 juli 2011
evojohan skrev:
ska ut till garaget nu och styra till det absolut sista på bilen,sen är det bara att hoppas att ppf hittar en lucka åt mig i veckan för mappning så dyker jag upp!smile

Underbart! fan så grym den är nu!

147 Inlägg
3 juli 2011
Jo smile nu är hon mattvit och vill fan inte missa denna träffen wink

39 Inlägg
3 juli 2011
Mfive skrev:
Nice Brodera! Antar att du inte missat att det är samåkning från Örebro? Läs några inlägg upp annars! smile

Välkommen!

Kommer till svampen kl 10 bara för att vara där bland de första smile

135 Inlägg
3 juli 2011
Freja: Ska bli spännande att se din bil! mattvit blir något nytt! smile

45 Inlägg
3 juli 2011
635CSi skrev:

Min då? Min är ju Silver! wink Haha

135 Inlägg
4 juli 2011
Silver är en återhållsam klädedräkt för en kung, men icke desto mindre passande. Jag bugar för Eder, Ers Majestät. big_smile

170 Inlägg
4 juli 2011
Väntar på ett svar från polarn att haka på upp! Hoppas jag får höra ett JA så jag slipper tänka på att åka själv från jkpg

Bäst
250 Inlägg
4 juli 2011
Driver_Man skrev:
635CSi skrev:

Min då? Min är ju Silver! wink Haha

Naej, vitt ska det vara! wink Dock är inte min matt men ändå vit och det är ju huvudsaken! big_smile

Burna bör man annars dör man!

1 393 Inlägg
4 juli 2011
Trådstartare
635CSi skrev:

Kan inte annat än att hålla med!
Mattvit är kulören jag skulle välja om det skulle bli foliering.

CEO @ Bimmers Of Sweden

Sök