2088
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #2 - 10 juli

154 Inlägg
7 juli 2011
Nice! smile Och va roligt att mina flyers verkar fungera big_smile Fick nyss veta att mina närmsta vänner inte följer med, tråkigt. Men dom lovar att dyka upp på nästa träff.
Självklart om du håller det för dig själv wink
Mfive skrev:
En ny sponsor har tillkommit, vilket är skoj!

GREENPART - http://www.greenpart.se

De kommer även finnas på plats och visa upp delar av sitt sortiment.

135 Inlägg
7 juli 2011
Mfive: Heder åt ditt engagemang! Nu håller vi bara tummarna för
att vädret blir ok!

tkd_robban: en av dom ballaste bilarna som byggts! Helt fanstastiskt, ska bli RIKTIGT kul att se! smile

135 Inlägg
7 juli 2011
... och Jenmarry, du ska också ha beröm som fixar sticker och sätter på bilar. Det är så härligt när folk engagerar sig smile
/F

24 Inlägg
8 juli 2011
635CSi skrev:
Mfive: Heder åt ditt engagemang! Nu håller vi bara tummarna för
att vädret blir ok!

tkd_robban: en av dom ballaste bilarna som byggts! Helt fanstastiskt, ska bli RIKTIGT kul att se! smile

Tack så mycket, jag hoppas att den ska glädja många entusiaster! :-)
Jag får dock ursäkta det befintliga skicket då tidigare ägare misshandlat den
ganska ordentligt sad

Glidare
133 Inlägg
8 juli 2011
Hej alla!
Jag kommer nog inte att kunna närvara denna träff p.g.a att jag har haft en otroligt skön semester i mallorca.
anledningen till frånvaron är att jag fick reda på det här nu när jag skriver inlägget, och min bil är inte klar för utställning denna gång då det var mycket som jag hade tänkt o göra.
allt som jag hade tänkt o fixa har kommit hem men jag kommer nog inte att hinna få på det tills på söndag.
dimljusen har spruckit av någon anledning plus att jag behöver minst ett dygn för att få den o glänsa, efter allt damm den har samlat i garaget.
jag mår inte så bra nu när jag inte kan närvara, men jag kan inte skylla på någon annan än bara mig själv.

Mvh/ John
Senast redigerat av DeKey (8 juli 2011)

135 Inlägg
8 juli 2011
tkd_robban: tråkigt när folk inte har vett att vårda en sån udda bil:-( Det låg en till salu på autopower för kanske fem år sedan, det måste nästan vara den va? Är den regbesiktigad i Sverige?

1 393 Inlägg
8 juli 2011
Trådstartare
DeKey:

Jag tycker att du ska komma ändå. Nu vet vi ju varför kärran inte är tiptop (om du inte hinner förstås).
Är ju riktigt kul att bara träffa likasinnade.
Blir ju ännu större än sist.
Joina gärna karavanen från Stockholm/Södertälje.

Welcome man!

CEO @ Bimmers Of Sweden

Glidare
133 Inlägg
8 juli 2011
Jag ska försöka göra mitt bästa för att närvara men kan inte lova något.!

Mfive skrev:
DeKey:

Jag tycker att du ska komma ändå. Nu vet vi ju varför kärran inte är tiptop (om du inte hinner förstås).
Är ju riktigt kul att bara träffa likasinnade.
Blir ju ännu större än sist.
Joina gärna karavanen från Stockholm/Södertälje.

Welcome man!

24 Inlägg
8 juli 2011
635CSi skrev:
tkd_robban: tråkigt när folk inte har vett att vårda en sån udda bil:-( Det låg en till salu på autopower för kanske fem år sedan, det måste nästan vara den va? Är den regbesiktigad i Sverige?

Ja jag skulle tro att det var den, den såldes till tidigare ägare -07. Ja då den är "svensksåld" så den
är absolut reggad, besiktad i onsdags UA ;-)

385 Inlägg
8 juli 2011
Har råkat dra av adaptern till låsbultarna och har ett bråkande stag i framvagnen som jag nu inte kommer åt.
Bmw hinner inte fixa fram någon ny innan söndag. Får se om man kan hitta på någon nödlösning sålänge, annars är söndagen hotad sad

45 Inlägg
8 juli 2011
635CSi skrev:
... och Jenmarry, du ska också ha beröm som fixar, sticker och sätter på bilar. Det är så härligt när folk engagerar sig smile
/F

Sätter på bilar? =P lol

Herr
851 Inlägg
8 juli 2011
Haas skrev:
Har råkat dra av adaptern till låsbultarna och har ett bråkande stag i framvagnen som jag nu inte kommer åt.
Bmw hinner inte fixa fram någon ny innan söndag. Får se om man kan hitta på någon nödlösning sålänge, annars är söndagen hotad sad

Jag råkade tappa bort min lås "nyckel" fick bli fram med stora insex nycken och Pappa hammare.

Men det gick det med.. smile bråkade stag är dock inte lika kul... sad

Det är ni som är konstiga, det är jag som är normal.
150,7db @ 42hz BMW E39T med 5 säten
Spordas av: [Min plånbok]
Byggd av: [Mina händer]

385 Inlägg
8 juli 2011
shidapu skrev:
Haas skrev:

Jag råkade tappa bort min lås "nyckel" fick bli fram med stora insex nycken och Pappa hammare.

Men det gick det med.. smile bråkade stag är dock inte lika kul... sad

Nä det är inte lika kul. Vill heller inte förstöra dom friska bultarna med nåt.
Jaja, vi får hålla tummarna och se helt enkelt...

154 Inlägg
8 juli 2011
Tack smile Det sitter i blodet wink
635CSi skrev:
... och Jenmarry, du ska också ha beröm som fixar sticker och sätter på bilar. Det är så härligt när folk engagerar sig smile
/F

539 Inlägg
8 juli 2011
Haas skrev:

Vad har du för kod på nyckeln? Jag har en BMW orginal nyckel i bilen. Pma om du inte vill skriva här.

135 Inlägg
8 juli 2011
Driver_man o Jenmarry: Hahaha! smile Nog för att man själv är bilsexuell, men jag hatar när telefonen redigerar efter eget huvud...

385 Inlägg
8 juli 2011
42emil skrev:
Haas skrev:

Vad har du för kod på nyckeln? Jag har en BMW orginal nyckel i bilen. Pma om du inte vill skriva här.

Jag vet inte vad de är för kod tyvärr, på bmw såg dom heller inte det eftersom koden ofta sitter i den delen som är i bulten. Dom hade såklart inte tid att ta in den och kolla närmare.
Fast man kan ju alltid prova smile även om oddsen är små då det finns en hel drös med olika koder...

539 Inlägg
8 juli 2011
Haas skrev:
42emil skrev:
Haas skrev:

Jag vet inte vad de är för kod tyvärr, på bmw såg dom heller inte det eftersom koden ofta sitter i den delen som är i bulten. Dom hade såklart inte tid att ta in den och kolla närmare.
Fast man kan ju alltid prova smile även om oddsen är små då det finns en hel drös med olika koder...

Iofs bor ju inte jag i Södertälje. Så det kanske är skitsamma?

Däcksvarvare
227 Inlägg
8 juli 2011
Nån som har en list till m3 e36 front vänster fram (sett framifrån) den kan ta med och sälja på träffen? Vill ju inte visa upp bilen skadad sad

The legendary

59 Inlägg
8 juli 2011
kommer! wink

Sök