2015
Sök

Inför: BMW´s of Sweden #2 - 10 juli

Ljud freak !
928 Inlägg
10 juli 2011
Jaha snart får man nog ta å åka så man hinner upp tongue haha

39 Inlägg
10 juli 2011
clean_ skrev:
Ni som åker med Örebrokaravanen, stannar ni vid ok i Kungsör eller måste jag hålla koll på när ni åker förbi? Och ungefär vilken tid tror ni att ni är där? Jag hakar på därifrån smile

Håll utkik smile. Det är inte jag som leder Örebro karavanen. Men jag är iaf en av dom som åker med från Örebro.
Men hållutkik utifall att den som leder karavanen missar avfarten :-P

Glidare
133 Inlägg
10 juli 2011
fan va sugen man blir!
jag har verkligen tårarna nästan rinnande för att jag inte kommer att närvara denna gång.
Det jag hoppas av Arne är att han fixar en träff innan säsongen är slut.
Vissa av er som kommer att närvara denna träff kommer förmodligen att känna min frånvaro (självförtroende) på topp! haha. Skooooj

Jag önskar alla deltagare från hela mitt hjärta en oslagbar och skön träff som den alltid har varit.

BMW *Ja du ligger i blodet och där kan ingen ta dig ifrån mig tills livets gång tar sitt sista hjärtslag*
Senast redigerat av DeKey (10 juli 2011)

59 Inlägg
10 juli 2011
kommer nog tyvärr inte iaf! kommer på nästa lovar jag om det ev. blir någon! smile

mvh tobbe

62 Inlägg
10 juli 2011
Buhu blir ingen M3 turbo! Fick visa några raggare vem som bestämmer på Power Meet sen ville inte diffen mer sad

89 Inlägg
10 juli 2011
HaMoLa skrev:
clean_ skrev:
Ni som åker med Örebrokaravanen, stannar ni vid ok i Kungsör eller måste jag hålla koll på när ni åker förbi? Och ungefär vilken tid tror ni att ni är där? Jag hakar på därifrån smile

Håll utkik smile. Det är inte jag som leder Örebro karavanen. Men jag är iaf en av dom som åker med från Örebro.

Jättebra att man läser alla inlägg....jag har skrivit i tidigare inlägg så kommer vi via Götlunda på gamla Arbogavägen och i Arboga där smälter BMW vänner in i ledet och den som vill vara med i karavanen från Köping med omnejd i bevakar detta vid OK/Q8 macken som ligger intill korsningen vid E20 i Kungsör.

Tiden som vi anländer OK/Q8 vid E20 korsningen kan bli runt 11:10 tiden...när ni ser karavanen så svänger ni ut på E20 och smälter in er i ledet.

Vid frågor och annat så kan ni nå mig på             070-528 528 8      .
Mvh /// Leif
Senast redigerat av LeifsE28 (10 juli 2011)

663 Inlägg
10 juli 2011
Haha Leif informationen kan ju inte vara mer tydlig sen tidigare inlägg=)

1 393 Inlägg
10 juli 2011
Trådstartare
Gooooo!!!!

CEO @ Bimmers Of Sweden

189 Inlägg
10 juli 2011
Måste man vara där prick 12 eller står det folk som visar man man ska inne på området även senare? Börjar bli lite ont om tid för mig smile

///M

7 Inlägg
10 juli 2011
LeifsE28 skrev:
HaMoLa skrev:
clean_ skrev:

Jättebra att man läser alla inlägg....jag har skrivit i tidigare inlägg så kommer vi via Götlunda på gamla Arbogavägen och i Arboga där smälter BMW vänner in i ledet och den som vill vara med i karavanen från Köping med omnejd i bevakar detta vid OK/Q8 macken som ligger intill korsningen vid E20 i Kungsör.

Tiden som vi anländer OK/Q8 vid E20 korsningen kan bli runt 11:10 tiden...när ni ser karavanen så svänger ni ut på E20 och smälter in er i ledet.

Mvh /// Leif

Försöker vara där vid OKQ8 i Kungsör vid den tiden...

Mvh Kim

Kim Norgren
Overload Racing

22 Inlägg
10 juli 2011
LeifsE28 skrev:
HaMoLa skrev:
clean_ skrev:

Mvh /// Leif

Tack för infon!

1 393 Inlägg
10 juli 2011
Trådstartare
goga_fett skrev:
Måste man vara där prick 12 eller står det folk som visar man man ska inne på området även senare? Börjar bli lite ont om tid för mig smile

Nej för sjutton! Det gör inget om du kommer lite senare. Det är mig du möter "i dörren". smile
Senast redigerat av Mfive (10 juli 2011)

CEO @ Bimmers Of Sweden

Räser Förer
386 Inlägg
10 juli 2011
Själv ska man spendera dagen med att dra om kabelhärvan sad heeeeeeeeeeelvete att man missar det här och att tjejen fyller år JUST idag av alla 365 dagar :'(

Swedish Bmw Mafia
Ett riktigt sprut, det enda rätta
Lindbäck Motorsport @ facebook
Bmw M535 Turbo

Mr
35 Inlägg
10 juli 2011
Sol och regn här! Finns det någon på denna träff som har diagnosutrustning med sig? Skulle behöva lokalisera varför airbaglampan lyser.. Bmw 540 -98 med gamla kontakten

Mvh
/B

AUTOBAHNRASER
3 804 Inlägg
10 juli 2011
nyss hemkommen, jävligt nöjd med dagen! nu vill ja se onödigt mycket bilder

Bmw osv..

7 Inlägg
10 juli 2011
Hemma efter en mkt trevlig dag. Många fina bilar var det!
Ett stort tack till er som arrangerar detta!

//Kim

Kim Norgren
Overload Racing

Bäst
250 Inlägg
10 juli 2011
Trökigt att man missade det, skit att det var garagefest igår för 2 polare som fyllde 25 sad
Hoppas det blir en nästa gång! smile

Burna bör man annars dör man!

34 Inlägg
10 juli 2011
Då är man hemma efter 25 mil enkel väg. Upp med bilder nu smile

544 Inlägg
10 juli 2011
Tackar arne för den här grymt lyckade träffen han har lyckats få till! smile
Det var även trevligt att se lite andra oldtimers bland utställarna idag (bla 4st 02er). cool

Väl möt, och som tidigare nämnt: Nu vill vi se onödigt mycket bilder från träffen!

Prestanda med stil

Sök