Härligt, kul att se ett stort intresse så tidigt! Som sagt så är ju alla välkomna och ni ska inte känna er utanför bara för bilen är gammal eller använd med slitage...bmw som bmw alla är välkomna!
Bestämde nyss med polaren som åker E30. Vi kommer lämna Rudskogen TIDIGT på söndagmorgon och bege oss till denna träff Så 1st E30 Touring och 1st E30 Coupé kommer närvara.
Några andra som kommer åka från Rudskogen på söndagmorgon? Vore trevligt om man är ett gäng bilar som åker!
Bestämde nyss med polaren som åker E30. Vi kommer lämna Rudskogen TIDIGT på söndagmorgon och bege oss till denna träff Så 1st E30 Touring och 1st E30 Coupé kommer närvara.
Några andra som kommer åka från Rudskogen på söndagmorgon? Vore trevligt om man är ett gäng bilar som åker!
Mvh
Det kallar jag entusiastisk!! Kolla med medlem divad här på forumet (han har skrivit på sidan 1 i tråden) om när han lämnar Rudskogen!
Jag kommer att kika förbi om jag inhandlat mig m3an:)
Någe mer folk från gävleborg kan väll samåka?
Kanon!!
Kolla t.ex. med medlem tomten (skrivit på sidan 1 i tråden). Han bor i Sundsvall och kanske passerar Sandviken. Annars åker nog ett gäng från Uppsala ihop.
Det kommer också upp en samåkningstråd från Stockholm/Södertälje. Håll utkik här i forumet under Östra Svealand/Stockholm. De var över 50 bilar i den samåkningen senast.