MoffeGreven skrev:Nu går den varken på 1a och 4e cylindern...
MoffeGreven skrev:Gnista verka han få (gjorde ont) så gett väl ligga i soppan då, men vad fan ska det vara som gör att han inte går på 1a och 4e?Så den få ju gnistafram till stifte, å stiftena e ju ny såatt.
turboforssen skrev:vad har du för spridare ????
MoffeGreven skrev:turboforssen skrev:vad har du för spridare ????Fyfan va grymt snällt gjort!Det är ju dom gröna spridarna, 0 280 150 357Helskumt detta :s
turboforssen skrev:MoffeGreven skrev:turboforssen skrev:vad har du för spridare ????Fyfan va grymt snällt gjort!Det är ju dom gröna spridarna, 0 280 150 357Helskumt detta :sboxarna värkar va ganska svårsålda + att jag har inge behov av dom , så då kan jag lika gärna skänka bort dom till behövande:) ska försöka komma i håg att skicka dom på måndag ( skickar gratis via jobbet ) har du har -022 som slutnummer på din box va ???
MoffeGreven skrev:turboforssen skrev:MoffeGreven skrev:Fyfan va grymt snällt gjort!Det är ju dom gröna spridarna, 0 280 150 357Helskumt detta :sboxarna värkar va ganska svårsålda + att jag har inge behov av dom , så då kan jag lika gärna skänka bort dom till behövande:) ska försöka komma i håg att skicka dom på måndag ( skickar gratis via jobbet ) har du har -022 som slutnummer på din box va ???Jaha de va ju ganska perfekt då! Vinst från båda parter hehe. Precis sån box ha jag!
turboforssen skrev:MoffeGreven skrev:Fyfan va grymt snällt gjort!Det är ju dom gröna spridarna, 0 280 150 357Helskumt detta :sboxarna värkar va ganska svårsålda + att jag har inge behov av dom , så då kan jag lika gärna skänka bort dom till behövande:) ska försöka komma i håg att skicka dom på måndag ( skickar gratis via jobbet ) har du har -022 som slutnummer på din box va ???
MoffeGreven skrev:Fyfan va grymt snällt gjort!Det är ju dom gröna spridarna, 0 280 150 357Helskumt detta :s
turboforssen skrev:MoffeGreven skrev:turboforssen skrev:boxarna värkar va ganska svårsålda + att jag har inge behov av dom , så då kan jag lika gärna skänka bort dom till behövande:) ska försöka komma i håg att skicka dom på måndag ( skickar gratis via jobbet ) har du har -022 som slutnummer på din box va ???Jaha de va ju ganska perfekt då! Vinst från båda parter hehe. Precis sån box ha jag! ha ha mm äntligen slipper dom ligga och skräpa hos mig
MoffeGreven skrev:turboforssen skrev:boxarna värkar va ganska svårsålda + att jag har inge behov av dom , så då kan jag lika gärna skänka bort dom till behövande:) ska försöka komma i håg att skicka dom på måndag ( skickar gratis via jobbet ) har du har -022 som slutnummer på din box va ???Jaha de va ju ganska perfekt då! Vinst från båda parter hehe. Precis sån box ha jag!
turboforssen skrev:boxarna värkar va ganska svårsålda + att jag har inge behov av dom , så då kan jag lika gärna skänka bort dom till behövande:) ska försöka komma i håg att skicka dom på måndag ( skickar gratis via jobbet ) har du har -022 som slutnummer på din box va ???
MoffeGreven skrev:turboforssen skrev:MoffeGreven skrev:Jaha de va ju ganska perfekt då! Vinst från båda parter hehe. Precis sån box ha jag! ha ha mm äntligen slipper dom ligga och skräpa hos mig hehe rum för nya projekt bruka de kunna bli
turboforssen skrev:MoffeGreven skrev:Jaha de va ju ganska perfekt då! Vinst från båda parter hehe. Precis sån box ha jag! ha ha mm äntligen slipper dom ligga och skräpa hos mig
MoffeGreven skrev:Jaha de va ju ganska perfekt då! Vinst från båda parter hehe. Precis sån box ha jag!