SOLEN E FRAMME NU och inga mörka moln vad ja kan se igår skulle det regna oxå men kvällen var skit fin=) satt ute å grilla å spela kort under öppna himlen te halv 2 i natt kom inte en droppe hehe !
Vart på Brottet-utställningen nu. Mycket större än vad jag trodde, en hel del kändis-bilar med, bla Qvarnis 911. 50kr inträde med, klart värt en extra runda innan Simons träff
Jag kommer och kollar lite också.. vill ju också va med på sån här rackarns häftig träff.. hoppas det är ok. hehe
Fasen va skoj! Blir det Audi eller venton?
Venton är.... obes.. redan blivit tillräckligt dyrt att köra den obes... haha. Så det får bli audi idag.
Ey Geiros har du offers nummer? Han åker med mig om vi skulle åka från Borås eller om du låter bli karavanen från Gbg? Tänkte om man skulle försöka planera ngt?
körde om qvarnis 911 igår han va inte sugen på att gasa... hehe
coolt.. vardå?
surt att han inte ville gasa... men det är väl det gamla vanliga -> 'jag har porsche och är snabbare än dig, så jag behöver inte gasa för att bevisa något' syndromet..
jagade en vit 996turbo häromdagen, men han körde så sakta att stadsbussen körde om han..