Meguiars webshop

Peter_88
29 juni 2011 · 45 Inlägg

Hejsan. Är det någon som har har handlat elr har erfarenhet av att handla online där!  Skickar dom varorna i tid?

Berätta gärna om du har någon info om denne webshop!

6Point1
29 juni 2011 · 192 Inlägg

Jag har köpt grejer direkt från Meguiar's hemsida. Förutom att frakten kanske är i överkant för småhandling (men åtminstone konsekvent oavsett hur mycket du beställer för) så har jag inget ont att säga. Grejerna dök upp på några dagar och deras produkter håller världsklass! Kör endast Meguiar's på min och det är som dom säger, "flytande magi".

Senast redigerat av C_Ek (29 juni 2011)

JohanRehn89
29 juni 2011 · 266 Inlägg

Mekonomen här omkring har stora delar av Meguiar's saker, kolla där så slipper du frakten och får det på en gång....

Peter_88
29 juni 2011 · 45 Inlägg

Ok! har iaf beställt förra veckan big_smile så det återstår och se om sakerna dyker upp.. vill juh gärna pröva om det är så bra som dom säger big_smile

6Point1
30 juni 2011 · 192 Inlägg

De dyker upp. Och de är precis så bra som dom säger. smile

DanneGTV6
2 juli 2011 · 270 Inlägg

C_Ek skrev:
Jag har köpt grejer direkt från Meguiar's hemsida. Förutom att frakten kanske är i överkant för småhandling (men åtminstone konsekvent oavsett hur mycket du beställer för) så har jag inget ont att säga. Grejerna dök upp på några dagar och deras produkter håller världsklass! Kör endast Meguiar's på min och det är som dom säger, "flytande magi".

Jag kör deras proffsserie.. fy satan vilka resultat man får!!

6Point1
2 juli 2011 · 192 Inlägg

Kan jag tänka mig! Har bara testat de produkter som säljs via hemsidan men gjorde en helrekond på farsans solidsvarta bil och satan vad bra det blev!

DanneGTV6 skrev:

C_Ek skrev:
Jag har köpt grejer direkt från Meguiar's hemsida. Förutom att frakten kanske är i överkant för småhandling (men åtminstone konsekvent oavsett hur mycket du beställer för) så har jag inget ont att säga. Grejerna dök upp på några dagar och deras produkter håller världsklass! Kör endast Meguiar's på min och det är som dom säger, "flytande magi".

Jag kör deras proffsserie.. fy satan vilka resultat man får!!

DanneGTV6
2 juli 2011 · 270 Inlägg

C_Ek skrev:
Kan jag tänka mig! Har bara testat de produkter som säljs via hemsidan men gjorde en helrekond på farsans solidsvarta bil och satan vad bra det blev!

DanneGTV6 skrev:

C_Ek skrev:
Jag har köpt grejer direkt från Meguiar's hemsida. Förutom att frakten kanske är i överkant för småhandling (men åtminstone konsekvent oavsett hur mycket du beställer för) så har jag inget ont att säga. Grejerna dök upp på några dagar och deras produkter håller världsklass! Kör endast Meguiar's på min och det är som dom säger, "flytande magi".

Jag kör deras proffsserie.. fy satan vilka resultat man får!!

Jag har provat flera andra märkens proffserier, och det finns mycket skräp. Men nu har jag hittat hem smile

Peter_88
3 juli 2011 · 45 Inlägg

Men dom har dålig service genom mail iaf. har skickat 2 mail utan resultat! står 2-5 arbets dagar ska leveransen ta, men har inte dykt upp något här iaf..

DanneGTV6
3 juli 2011 · 270 Inlägg

Peter_88 skrev:
Men dom har dålig service genom mail iaf. har skickat 2 mail utan resultat! står 2-5 arbets dagar ska leveransen ta, men har inte dykt upp något här iaf..

Vad jag har förstått så har dom väldigt mycket att göra då det är många som upptäckt hur bra dom är. Den dåliga servicen uppvägs genom att dom har så bra grejjer... tycker iaf jag

Peter_88
3 juli 2011 · 45 Inlägg

jajo, det är juh klart men leverans tiden tycker jag iaf att man ska kunna hålla!

Köpte förresten ett kit som hette något med new car. borde man köra vaxet med maskin eller funkar det för hand?

Tyckte priset var ruskigt bra när man köpte ett kit

Senast redigerat av Peter_88 (3 juli 2011)

6Point1
3 juli 2011 · 192 Inlägg

New Car Kit kanske? Ett samlingspaket för att hålla bilen "ny", jag använder själv det shampot, däckglansen och tvättvanten. Även Watermagnet som är med i kitet är grymt att torka bilen med efter tvätt.

Peter_88
3 juli 2011 · 45 Inlägg

Härligt big_smile

Ja precis det är det kittet tongue

Senast redigerat av Peter_88 (3 juli 2011)

DanneGTV6
3 juli 2011 · 270 Inlägg

Själv har jag bara använt polermedel, vax, lera och trimdetailer, och det funkar super duper

Peter_88
5 juli 2011 · 45 Inlägg

Nej nu tror jag ger upp istället! Har Maila ett flertal ggr. Ringt som en tok men hamnar i kö som första plats hela tiden men händer inget mer än så. Får åka och köpa sakerna hos någon återförsäljare ist. Är det dyrare hos återförsäljarna tro?

DanneGTV6
14 juli 2011 · 270 Inlägg

Dom har det rätt körigt nu eftersom dom har haft ett ordentligt inbrott. Ha tålamod smile

Agathorn
24 augusti 2011 · 6 Inlägg

Man kommer inte ens in på hemsidan nu. Man vill ju köpa bra grejjer att bevara och skydda sin nya bil med smile

Do it!
BMW 135 "COBB" (2008)
DanneGTV6
2 september 2011 · 270 Inlägg

http://img64.imageshack.us/img64/8601/garagebild.jpg

Så här kan en gammal slarvigt omlackad alfa romeo från 83 med apelsinskalslack och rinningar bli efter en omgång meguiars polering smile

6Point1
2 september 2011 · 192 Inlägg

Ren magi! smile

DanneGTV6 skrev:
http://img64.imageshack.us/img64/8601/garagebild.jpg

Så här kan en gammal slarvigt omlackad alfa romeo från 83 med apelsinskalslack och rinningar bli efter en omgång meguiars polering smile

DanneGTV6
2 september 2011 · 270 Inlägg

C_Ek skrev:
Ren magi! smile

DanneGTV6 skrev:
http://img64.imageshack.us/img64/8601/garagebild.jpg

Så här kan en gammal slarvigt omlackad alfa romeo från 83 med apelsinskalslack och rinningar bli efter en omgång meguiars polering smile

Tack!
Jäkla snygg bil du har förresten! smile

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang