Nightmare89 skrev:Någon so åker från Sollentuna trakterna?
Viper89 skrev:Lunkan89 skrev:såg nu att på kvällen är det Västerås träff #2. Kanske något att åka karavan till eller? Tänkte bara som en kul grejj. Stance 2 advace Grymt bra idé!Fler som är sugna på att köra karavan vid 19-1930 tiden från träffen till Västerås och så fortsätter vi kvällen där?
Lunkan89 skrev:såg nu att på kvällen är det Västerås träff #2. Kanske något att åka karavan till eller? Tänkte bara som en kul grejj. Stance 2 advace
Audi_powah skrev:Hur många bilar har ni fått ihop till utställningen? Är fan sugen på och joina ändå :p
Galic_Andro skrev:Viper89 skrev:Lunkan89 skrev:såg nu att på kvällen är det Västerås träff #2. Kanske något att åka karavan till eller? Tänkte bara som en kul grejj. Stance 2 advace Grymt bra idé!Fler som är sugna på att köra karavan vid 19-1930 tiden från träffen till Västerås och så fortsätter vi kvällen där? Im in!
Harnborg skrev:Galic_Andro skrev:Viper89 skrev:Grymt bra idé!Fler som är sugna på att köra karavan vid 19-1930 tiden från träffen till Västerås och så fortsätter vi kvällen där? Im in!Jag är självklart på! Ändå på vägen hem igen så
Galic_Andro skrev:Viper89 skrev:Grymt bra idé!Fler som är sugna på att köra karavan vid 19-1930 tiden från träffen till Västerås och så fortsätter vi kvällen där? Im in!
Viper89 skrev:Grymt bra idé!Fler som är sugna på att köra karavan vid 19-1930 tiden från träffen till Västerås och så fortsätter vi kvällen där?
EFriberg skrev:Audi_powah skrev:Hur många bilar har ni fått ihop till utställningen? Är fan sugen på och joina ändå :p20-25 utställningsbilar är just nu anmälda!
Audi_powah skrev:EFriberg skrev:Audi_powah skrev:Hur många bilar har ni fått ihop till utställningen? Är fan sugen på och joina ändå :p20-25 utställningsbilar är just nu anmälda!Alright Alright! Passar min bil ens in i temat? Eller blir det bara massa low n slow raids?
EFriberg skrev:Audi_powah skrev:EFriberg skrev:20-25 utställningsbilar är just nu anmälda!Alright Alright! Passar min bil ens in i temat? Eller blir det bara massa low n slow raids? Din bil är ju fet! Så självkart gör den det!
Audi_powah skrev:EFriberg skrev:20-25 utställningsbilar är just nu anmälda!Alright Alright! Passar min bil ens in i temat? Eller blir det bara massa low n slow raids?
EFriberg skrev:20-25 utställningsbilar är just nu anmälda!
Mattss0n skrev:Lämnar med 90% säkerhet återbud. Killen jag köpte 900an av betalar inte skatten.. Så körförbudet är ett faktum.
EFriberg skrev:Mattss0n skrev:Lämnar med 90% säkerhet återbud. Killen jag köpte 900an av betalar inte skatten.. Så körförbudet är ett faktum.Åk med en polare i värsta fall?