2205
Sök

Inför: Stance 2 Advance - wescrape, 23/7 -11 Uppsala

15 Inlägg
22 juli 2011
Fattar inte varför ni skriver stanceträff om ni inte e selektiva? de e ju som att bjuda in Honda på Bmw träff.. ne tacka vet jag "Stance Alliance" där fanns det ju ett vip område, för Eisenhut visste att det skulle komma snedseglare..Hade kunnat tänkt mig åka på denna träffen men efter man kollat denna tråden vilka bilar som kommer så tappade man ju lusten.. Men lycka till!  Mvh //Erik

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
22 juli 2011
djcoma skrev:
Fattar inte varför ni skriver stanceträff om ni inte e selektiva? de e ju som att bjuda in Honda på Bmw träff.. ne tacka vet jag "Stance Alliance" där fanns det ju ett vip område, för Eisenhut visste att det skulle komma snedseglare..Hade kunnat tänkt mig åka på denna träffen men efter man kollat denna tråden vilka bilar som kommer så tappade man ju lusten.. Men lycka till!  Mvh //Erik

Tycker att du ska dyka upp och visa dem mindre erfarna vad just Stance är smile Sen är det lite av en bortförklaring på att jag vill se din feta bil också cool hoppas du ändrar dig!

Mvh Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

wescrape
150 Inlägg
22 juli 2011
Trådstartare
Btw folket, använd er ej av GPS kodernaterna, dem är felaktiga!

Mvh Eddie Friberg | wescrape
http://www.garaget.org/EFriberg
BMW E30 320 Touring "Emily"

LTJD
192 Inlägg
22 juli 2011
Tycker det va ett jäkla gnäll om att vissa bilar inte är stance. Är väl bara att ge fan i att kolla på de som är stance då? Ingen kommer att gå med pistol mot era huvuden och tvinga er att granska varje bil. Om de som arrangerar träffen tar emot alla sorters bilar/stilar så är det väl bara att acceptera, sluta gnälla och skriv en jävla bok. 3 bilar mindre kommer nu iaf hoppas det glädjer alla gnällspikar, vi är ett gäng som inte pallar med alla bitterf*ttor. Svårt att känna sig välkommen. Hoppas ni som anordnar träffen får en bra dag, och ni som gnäller får ett fint motorras eller liknande. smile

Flyger just nu:
SAAB 9000 AERO
SAAB SONETT III - 71
SAAB 900 CABRIOLET

J.Skagerlind (wescrape)
215 Inlägg
22 juli 2011
djcoma skrev:

Alla är välkomna, men sen att alla ska få ställa ut sina bilar är det ingen som har sagt vad jag vet? Om det nu kommer en överstylad bil fast med hjulen på rätt plats. Hur ska man agera då tycker du?

Det är inte så lätt att dra gränser, speciellt inte vid första träffen. Vi har ju ingen aning om hur det kommer gå, om det ens dyker upp folk.

Ska man vara stenhård på enbart tokstanceade bilar så blir det fan inte ens en handfull bilar på en sån här träff. Det borde du om någon förstå också. Det här stuket är ju relativt nytt för Sverige och det är ju inte direkt gott om bilar med luft osv i det här landet. Right?

Mvh Joakim Skagerlind - 0760 - 940 776
http://www.garaget.org/Viper89
E28 Turbo || E39 530D || E30 324TD ||
Only Beemers with a snail on...

J.Skagerlind (wescrape)
215 Inlägg
22 juli 2011
Nu har jag läst igenom tråden igen och det jag har skritivt är" "Jag personligen är väldigt öppen när det gäller bilarna som vill ställa ut"

Det är det som jag har sagt, med det sagt så menar jag självklart inte att vem som helst får ställa ut, nånting som relaterar till stancekulturen kan ju vara en fördel smile
Senast redigerat av Viper89 (22 juli 2011)

15 Inlägg
22 juli 2011
Kalla de nåt annat då om ni inte fokuserar på stance... Hur fan ska vi "Lära" sverige om det står massa ostanceade bilar på eran utställning, då kommer ju folk tro att de har fitment..

J.Skagerlind (wescrape)
215 Inlägg
22 juli 2011
djcoma skrev:
Kalla de nåt annat då om ni inte fokuserar på stance... Hur fan ska vi "Lära" sverige om det står massa ostanceade bilar på eran utställning, då kommer ju folk tro att de har fitment..

Lägg ner din attityd och läs vad jag precis har skrivit big boy!

"Alla är välkomna, men sen att alla ska få ställa ut sina bilar är det ingen som har sagt vad jag vet? Om det nu kommer en överstylad bil fast med hjulen på rätt plats. Hur ska man agera då tycker du?

Det är inte så lätt att dra gränser, speciellt inte vid första träffen. Vi har ju ingen aning om hur det kommer gå, om det ens dyker upp folk.

Ska man vara stenhård på enbart tokstanceade bilar så blir det fan inte ens en handfull bilar på en sån här träff. Det borde du om någon förstå också. Det här stuket är ju relativt nytt för Sverige och det är ju inte direkt gott om bilar med luft osv i det här landet. Right?"

15 Inlägg
22 juli 2011
Attityd?? Jag påstår inte att jag är ngt proffs eller så.. tycker förövrigt inte att min fitment e nåt att skryta över heller.. Men jag  ska inte diskutera mer med er.. ni vill ha en stor utställning bara de e det som räknas? ist för en mindre med "Kvalitet". Då är jag med på hur ni tänker.Mvh

J.Skagerlind (wescrape)
215 Inlägg
22 juli 2011
djcoma skrev:
Attityd?? Jag påstår inte att jag är ngt proffs eller så.. tycker förövrigt inte att min fitment e nåt att skryta över heller.. Men jag  ska inte diskutera mer med er.. ni vill ha en stor utställning bara de e det som räknas? ist för en mindre med "Kvalitet". Då är jag med på hur ni tänker.Mvh

Nej det är inte det vi är ute efter. Om vi visste att det skulle komma t.ex 10 perfekta stancebilar så skulle det räcka men som sagt första träffen och vi har ingen aning om hur det kommer gå. Vi hoppas på att det det kommer tillräckligt med stanceade bilar för att skapa en schysst utställning.

Men återigen.. var dras gränsen för stance och inte stance? Den är som sagt jävligt diffus så ingen har ju någon Rätt att dömma ut folk när man blir tveksam.

84 Inlägg
22 juli 2011
har tyvärr fått förhinder sad hoppas allt går bra, får se till att komma på nästa träff istället!

74 Inlägg
22 juli 2011
Nu ska ja absolut inte ta upp diskutionen igen men tänkte bara passa på att svara på din fråga Jocke smile

Men återigen.. var dras gränsen för stance och inte stance? Den är som sagt jävligt diffus så ingen har ju någon Rätt att dömma ut folk när man blir tveksam.

Vill man ha en relativt renodlad ''stance''-träff så lägger man bara upp den på Cjdm och OijOij, inte här smile Det är mina 5cents. Ser dock fram emot imorgon och hoppas det kommer många fina bilar och att man för tjöta mkt! big_smile

LTJD
192 Inlägg
22 juli 2011
djcoma skrev:

hur fan kan du haka upp dig så mkt på en rubrik? folket läser innehållet i tråden, och vet därför vad det handlar om och vad som sagts ang. bilar osv. Hur ser du på EDPS, alla bilar som ställer ut.. det skulle ju vara en dag på strippen, inte gräsmattan eller hur? Väx upp.

Flyger just nu:
SAAB 9000 AERO
SAAB SONETT III - 71
SAAB 900 CABRIOLET

Heltidsanställd putsbög
52 Inlägg
22 juli 2011
Jag och mina kompisar kommer dock inte komma imorgon. Vädret är för ostadigt för min smak tyvärr.. Men för er som ska till Västerås så får ni gärna komma fram och berätta hur träffen var! smile om nu vädret blir bättre framåt kvällen.

J.Skagerlind (wescrape)
215 Inlägg
23 juli 2011
Mecha666 skrev:
Vill man ha en relativt renodlad ''stance''-träff så lägger man bara upp den på Cjdm och OijOij, inte här smile Det är mina 5cents. Ser dock fram emot imorgon och hoppas det kommer många fina bilar och att man för tjöta mkt! big_smile

Jag förstår precis hur du menar, men det som blir lite trist då är att det är svårt för nytt folk att få upp ögonen för vad allt vad Stance osv innebär. Men som sagt vi får väl se hur allting utspelar sig imorrn.

Jag hoppas allt går bra imorrn och att det inte blir massa smutskastning bara för att vi bjuder in folk som inte är lika inbitna i den här kulturen.

Over n' Out!

74 Inlägg
23 juli 2011
det blir nog skit trevligt smile inte långt kvar!

Sthlm(s)low Familia
1 177 Inlägg
23 juli 2011
Detta kommer att rocka riktigt hårt, blir vädret kasst så gör man väl det bästa av det! Wet tshirt-contest....! Nej men som sagt, jag har sett fram emot detta ett bra tag nu, kan inte annat än bli bättre

note: blev inge lägre bil idag, så jag får stå och skämmas med min 1cm clearance roll

Ses imorgon!

//Andro

| Sthlm(s)low @ facebook | | wescrape |

J.Skagerlind (wescrape)
215 Inlägg
23 juli 2011
Solen har precis gått upp och är framme! En del moln men solen kikar fram titt som tätt big_smile

89 Inlägg
23 juli 2011
jag rullar inom en timme!smile

Team dBakuten
3 453 Inlägg
23 juli 2011
En fråga som är viktigare än mycket annat.. finns det ström att tillgå? Annars är det onödigt att åka.

dBAkuten
Billjudsveteran sedan 1989
TEAM dBAkuten
PROJEKTTRÅD!

Sök