Supra_robins Toyota Supra MKIV -96 bilder helgen 26-27 april

mitt projekt på supran
  • 194 Följare
  • 225 166 Visningar
  • Uppdaterades senast 1 mars 2015
Supra_robin
4 september 2011 · 4 663 Inlägg

Snofi skrev:
Ser fint ut smile
Hur var passformen på fronten?

kan säga det att det inte är 100%  men godkänd,  men som sagt har inte fått på min än då jag måste kapa lite vid luftintagen för att tryckrören tar i.  får se ur de går när jag kapat de som tar i

_Fredrik
4 september 2011 · 2 788 Inlägg

Det ser bra ut smile Hur har det gått med lacken, fått ordning på det? smile

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
Supra_robin
4 september 2011 · 4 663 Inlägg

_Fredrik skrev:
Det ser bra ut smile Hur har det gått med lacken, fått ordning på det? smile

har hört av mig till 2 stycken lackerar till och ska ev åka till en  imorn så vi får hoppas på det bästa

Supra_robin
5 september 2011 · 4 663 Inlägg

ja update dax var som sagt iväg till en lackeringsfirma som sa att det kunde ta fram färgen och lacka  delarna för ett grymt bra pris.  dock så har jag inte hunnigt slipat ner fronten så den e helt por fri men de kan säker killarna på lackfirman fixa

Owla
6 september 2011 · 751 Inlägg

Saab_Robin skrev:
ja update dax var som sagt iväg till en lackeringsfirma som sa att det kunde ta fram färgen och lacka  delarna för ett grymt bra pris.  dock så har jag inte hunnigt slipat ner fronten så den e helt por fri men de kan säker killarna på lackfirman fixa

Härligt! Tror du dem kan tänka sig o lacka en framskärm + baklucka också wink?

Funkiee Saab älskare!
6 september 2011 · 4 597 Inlägg

underbart robin big_smile blev det 86ans lack o plåt? smile

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Supra_robin
6 september 2011 · 4 663 Inlägg

då var sakerna lämnade hos lackeraren fick ta hjälp av morsans SUV för att kuna få dit fronten. När jag var där så frågade jag hur lång tid det skulle kunna ta. då sa han på fredag..SWEET. han skulle då ringa mig under dagen när de var klart.

Supra_robin
10 september 2011 · 4 663 Inlägg

update  skulle eventuellt ha hämtar sakerna från lack i fredags  så ringde o frågade om sakerna var klara efter jobbet. då sa dem att de inte visste om de var klara och de skulle kolla med lackchefen men han var i lacklåset så de skulle ringa upp när han kommit ut ur båset. men ringde aldrig upp sad  så hoppas att sakerna blir klara nu i veckan

NN1CKE "Saab är ingen bil, det är en livsstil"
11 september 2011 · 224 Inlägg

sånt blir man så jävla trött på. dom säger att  sakerna ska vara klara den och den dagen sen är det inte det. ännu värre när man ringer och dom säger att de ska ringa upp men inte gör det heller driver en till vansinne

Supra_robin
11 september 2011 · 4 663 Inlägg

Nn1ck3 skrev:
sånt blir man så jävla trött på. dom säger att  sakerna ska vara klara den och den dagen sen är det inte det. ännu värre när man ringer och dom säger att de ska ringa upp men inte gör det heller driver en till vansinne

ja lite  sne blev man men hoppas på att de blir klara nu i veckan

_night_stalker_ 220 pounds of crazy
11 september 2011 · 1 418 Inlägg

Är de en hobby bil så är man nog nästan smartast om man skickar saker på lack under vintern när man ändå inte kör med den å så får dom ta den tid dom behöver med sakerna.. Inte göra som jag gjorde, skickade delar av camaron på lack på våren så ja missa all körning under maj månad med bilen hmm

Chevrolet Racing
Camaro: a small vicious animal that eats mustangs
Citat av en grabb som såg en Lingenfelter LS1; -That thing pulls like a raped ape!
Supra_robin
11 september 2011 · 4 663 Inlägg

_night_stalker_ skrev:
Är de en hobby bil så är man nog nästan smartast om man skickar saker på lack under vintern när man ändå inte kör med den å så får dom ta den tid dom behöver med sakerna.. Inte göra som jag gjorde, skickade delar av camaron på lack på våren så ja missa all körning under maj månad med bilen hmm

sant så sant, men vill inte ha sakerna liggande fram till vinter bara för att skicka det på lack sedan. så ja passade på.

Owla
11 september 2011 · 751 Inlägg

Ähh, sådär är tyvärr alla lackerare! Vi får väll hoppas priset va bra och att reslutatet blir fint!

Supra_robin
12 september 2011 · 4 663 Inlägg

pratade med lackerings firman idag och jag är välkommen o hämta mina saker imorgon eftermiddag

Supra_robin
13 september 2011 · 4 663 Inlägg

ja skulle ju hämta sakerna från lack firman idag men så blev det inte.
glömde mobilen hem och när ja kommer hem så ha de pratat in ett meddelande och berättat att lackbåset gått sönder och att mina saker måste lackas om.  och nu har jag ett så pass tajt schema att jag inte kan komma o ev hämta sakerna på över en vecka sad

_Fredrik
13 september 2011 · 2 788 Inlägg

Antar att du inte ska köra med din bil på vintern och säsongen är ju snart över, varför hålla på och stressa nu? tongue

Volkswagen Polo 9N3 "Polo-Yolo" (2005)
Supra_robin
13 september 2011 · 4 663 Inlägg

_Fredrik skrev:
Antar att du inte ska köra med din bil på vintern och säsongen är ju snart över, varför hålla på och stressa nu? tongue

vill ha det på bilen så man sliper tanka mer på det och kan börja på andra saker.

Jlmmy
13 september 2011 ·

damn vad segt... alltid är det något hmm
Men kommer bli bra som fan! big_smile

ha d

Supra_robin
17 september 2011 · 4 663 Inlägg

var o hämtade sakerna igår och allt såg skit bra ut big_smile ska nu bara få tid att montera allt

Funkiee Saab älskare!
17 september 2011 · 4 597 Inlägg

fan va grymt robin big_smile

Volvo XC70 "Polestar" (2016)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang