Tack så mycket:D, jo det blev en redig skillnad, var inte tänkt att bli hel lack först, men det var värt nästan ett halvårs jobb (inkl. annat jobb mellan) Aa det gör dom det är en R-vinge som sitter på nu, sen kommer en takvinge från 745 på när vi ska tona bakrutan, i helgen kommer antagligen vindavisarna och sidokjolarna på och resten av listerna bli svarta, sen kommer jag ta en paus ett tag ( om man kommer att klara av att hålla sig från garaget ) för då kommer jag sitta bänkad framför tven och forza 4
Tack så mycket:D, jo det blev en redig skillnad, var inte tänkt att bli hel lack först, men det var värt nästan ett halvårs jobb (inkl. annat jobb mellan) Aa det gör dom det är en R-vinge som sitter på nu, sen kommer en takvinge från 745 på när vi ska tona bakrutan, i helgen kommer antagligen vindavisarna och sidokjolarna på och resten av listerna bli svarta, sen kommer jag ta en paus ett tag ( om man kommer att klara av att hålla sig från garaget ) för då kommer jag sitta bänkad framför tven och forza 4
Mvh Jonas
nehe du tack, du få inte pausa från detta projekt före du ha satt in den nya inredningen iaf.. helst inte efter heller
För Volvo i tiden Trafikförordning (1998:1276) kap. 3 71 § I dimma och vid kraftig nederbörd får dimljus användas istället för halvljus.
Är det bara jag som inte ser dimman? :P
teamvolvoracing: hehe den kommer kommer nog inte kunna hålla mig i mer än någon vecka ändå:lol: men det blir toning innan stolarna åker in:D
RightFront:Tack, det gör du alldeles rätt i
christAfer, Hellooo: Tack:D mja svarta kommer dom aldrig bli, men jag skulle vilja ha mk 18 fälgarna och dom svarta skulle nog inte sitta helt åt skogen:)
Hej hopp! nu har både addon sidorna och vindavisarna hittat sin plats, listerna har blivit svarta och har lämnat in bilen för hjulinställningar, blev det någon skillnad?? nej... jag tycker att däcken står precis lika snett som innan och bilen beter sig nästan lika dant, dock är den lite lite bättre rakt fram. men först lite bilder på addon sidorna systemkameran är paj så får klara mig med den andra så bildernas kvalitet är väll inte dom bästa
Den svarta GLT-boarden mellan lyserna är beställda så nu ska en beställning på nya reg plåtar göras
Jag försökte så gott som det gick att visa hur hjulen står, när jag har det vänstra hjulet står rakt så står det högra hjulet lite åt höger, precis så här var det innan jag lämna in den i måndags också. Problemet när jag kör är ju att den drar åt alla olika håll så man är på helspänn när man kör för att hålla emot när man kör i ojämnheter. även när jag kör på motorvägen som är rak och fin så drar den något åt höger. Däcken är 235 runt om och jag kör med 3 bars tryck. Jag har funderingar kring om det är glapp/slitet någonstans som kan ha gjort att verkstads nissen ställde hjulen så som de skulle och att det sedan har ändrat sig tillbaka, men jag tycker att han skulle ha på pekat detta om det skulle vara så.