Inför: Västerås-träff #2, 23/7

Griffin200sx westaroze.se
24 juli 2011 · 272 Inlägg

Phed skrev:

Griffin200sx skrev:

GurkaN021 skrev:
Tack Griffin för en skön träff som vanligt! Hade kul mycket bilar och folk som vanligt. Ser redan framemot sista träffen innan hösten. Griff har en fråga också tills nästa år kanske satsa på 4-5 träffar innan hösten kanske skulle va nåt? smile

tja!smile

ja tror 3 är ett bra antal kör man fler så kan folk tänka äh ja kan komma på nästa träff och då blir det nog ej samma uppslutning per träff tillfälle  dock bara en teori av mig..

Phed volvoraggare anser du volvoraggare fast dom har en fin volvo? eller anser du volvoraggare av folk som kommer dit med alkhol utan bil?.

får jag såg väldigt lite trash volvos som jag anser volvoraggare skulle säga 10%

De där jävlarna som satt på sina motorhuvar och krossade flaskor i marken, i handen håller dessa 18-20åringar en dyngpackad 13 årig trasigt blonderad tjej med mindre kläder än en del av HUNDARNA (!) som folk tvunget ska stå och trängas med i ringen där det SPRÄNGS däck. Aja, nog med spya, det var en fin uppslutning.

jo tråkigt nog kan man aldrig bli av med bil "fjortisarna" rätt tragiska människor.

Audi A4 2.0Tdi "S-line" (2008)
GurkaN021
24 juli 2011 · 80 Inlägg

Griffin200sx skrev:

GurkaN021 skrev:
Tack Griffin för en skön träff som vanligt! Hade kul mycket bilar och folk som vanligt. Ser redan framemot sista träffen innan hösten. Griff har en fråga också tills nästa år kanske satsa på 4-5 träffar innan hösten kanske skulle va nåt? smile

tja!smile

ja tror 3 är ett bra antal kör man fler så kan folk tänka äh ja kan komma på nästa träff och då blir det nog ej samma uppslutning per träff tillfälle  dock bara en teori av mig..

Phed volvoraggare anser du volvoraggare fast dom har en fin volvo? eller anser du volvoraggare av folk som kommer dit med alkhol utan bil?.

får jag såg väldigt lite trash volvos som jag anser volvoraggare skulle säga 10%

Ja du kanske har nog rätt men blir ändå rätt så mycket folk där ändå på träffarna.  Men tackar för en härlig träff ändå längtar tills sista träffen innan hösten. Sen får det väl bli centralen fram tills nästa vår/sommar smile

Cesso
24 juli 2011 · 155 Inlägg

liten film klipp från sthlm-uppsala-västerås smile http://www.youtube.com/watch?v=fR3SKWcLWYg

Griffin200sx westaroze.se
26 juli 2011 · 272 Inlägg

Skönt glid genom västerås träffen  smile

Audi A4 2.0Tdi "S-line" (2008)
ARPAnet
26 juli 2011 · 151 Inlägg

Griffin200sx skrev:

Phed skrev:

Griffin200sx skrev:

tja!smile

ja tror 3 är ett bra antal kör man fler så kan folk tänka äh ja kan komma på nästa träff och då blir det nog ej samma uppslutning per träff tillfälle  dock bara en teori av mig..

Phed volvoraggare anser du volvoraggare fast dom har en fin volvo? eller anser du volvoraggare av folk som kommer dit med alkhol utan bil?.

får jag såg väldigt lite trash volvos som jag anser volvoraggare skulle säga 10%

De där jävlarna som satt på sina motorhuvar och krossade flaskor i marken, i handen håller dessa 18-20åringar en dyngpackad 13 årig trasigt blonderad tjej med mindre kläder än en del av HUNDARNA (!) som folk tvunget ska stå och trängas med i ringen där det SPRÄNGS däck. Aja, nog med spya, det var en fin uppslutning.

jo tråkigt nog kan man aldrig bli av med bil "fjortisarna" rätt tragiska människor.

Om alla runt om vågade säga ifrån bara o bli arga på dom o visa att det inte är OKEY att bete sig på det sätt dom gör.

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang