2218
Sök

Angående: Träffar i Helsingborg Fredagar och Lördagar

302 Inlägg
30 juli 2011
ekelund88 skrev:
NikonSweden skrev:
Bara en liten tanke ,ni har aldrig funderat på att ha lite telefonkontakt så slipper det bli så här.

står ju klart o tydligt väla kl 21 och dom äda bilarna som visade sig på väla kl 21 var halmstad/laholms bilar smile KASS

Vi var också där sad Kom dit 5 över... var en bil som körde runt sad... Minst 10 bilar har kört runt och letat, hade vi bara stannat nånstans så hade det blivit nån träff iaf neutral

Fast cars drag race, fast drivers road race

239 Inlägg
30 juli 2011
ekelund88 skrev:
fy fan va sämst.. vi åkte ner i tron om att de skulle dyka upp folk inte en människa de va som inte va från halmstad hållet smile aldrig helsingborg igen fy fan va de sög apa

Är du retarderad?

1. Regn
2. Hbg festivalen
3. Regn
4. Regn
5. Regn

302 Inlägg
30 juli 2011
dj_padde skrev:
ne det sög verkligen. finns en tråd och många har som sagt internet idag på sin telefon. bara att uppdatera sidan..

fick veta att folk brukar vara i ättekulla.
Hamnen ner till båtarna.
Berga (kör in där vid Volvo också utanför bilpartner där nere).
Ibland är det även vid net on net.

Men regnar det så kan folk även finnas i parkeringshuset mitt över stattena.

det fick ja veta när ja var på väg hem från HBG. men var i ättekulla & hamnen och vid mc donald`s och max/väla

hade varit mer folk i Halmstad på raggar Parkeringen & på statoil.. tyvärr..

Vi var runt på alla de ställena också... inte en människa sad

2 656 Inlägg
30 juli 2011
Arkaj skrev:
ekelund88 skrev:
fy fan va sämst.. vi åkte ner i tron om att de skulle dyka upp folk inte en människa de va som inte va från halmstad hållet smile aldrig helsingborg igen fy fan va de sög apa

Är du retarderad?

1. Regn
2. Hbg festivalen
3. Regn
4. Regn
5. Regn

Jätte retarded smile jefla internet ridare de va uttalat träff här i tråden ingen dök upp=efterblivet planerat och man slösade bort ett par timmar av sitt liv så de e nog du som e helt jävla efter

Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
384 Inlägg
30 juli 2011
ekelund88 skrev:
Arkaj skrev:
ekelund88 skrev:

Är du retarderad?

1. Regn
2. Hbg festivalen
3. Regn
4. Regn
5. Regn

Jätte retarded smile jefla internet ridare de va uttalat träff här i tråden ingen dök upp=efterblivet planerat och man slösade bort ett par timmar av sitt liv så de e nog du som e helt jävla efter

men som sagt, detta är en stående träff^^ samma skit var helg mer eller mindre ,somliga helger är här överfett andra lite mindre lyckat...

302 Inlägg
30 juli 2011
LTM skrev:
ekelund88 skrev:
Arkaj skrev:

Är du retarderad?

1. Regn
2. Hbg festivalen
3. Regn
4. Regn
5. Regn

men som sagt, detta är en stående träff^^ samma skit var helg mer eller mindre ,somliga helger är här överfett andra lite mindre lyckat...

Helt rätt... och nu var ju plan B, festivalen! Så det var ju inte helt i onödan smile

412 Inlägg
30 juli 2011
Hoppas på mycket folk ikväll!!!

En häst har en hästkraft! Eller..?!

2 656 Inlägg
30 juli 2011
Inget från oss iaf

412 Inlägg
30 juli 2011
Förstår det. Är Helsingborgfestivalen också så mycket folk som vanligtvis är där som inte kommer. Bättre ni pallrar er hit en annan helg! smile

En häst har en hästkraft! Eller..?!

SkenLaddRacing
159 Inlägg
30 juli 2011
Är det någon helg man ska vara på "träffen" Så är det ju denna egentligen, för tror farbror blå har lite annat att tänka på

Jag kan egentligen ingenting, jag bara låtsas.
Den som ingen turbo har, han får åka utan dump!

Wiee Trimma för att köra fort? nä brett..
384 Inlägg
30 juli 2011
MrLing skrev:
Är det någon helg man ska vara på "träffen" Så är det ju denna egentligen, för tror farbror blå har lite annat att tänka på

Helt rätt! snuten är ju upptagen i byn^^

SkenLaddRacing
159 Inlägg
30 juli 2011
LTM skrev:
MrLing skrev:

Helt rätt! snuten är ju upptagen i byn^^

Synd att inte så många tänker på det! Ikv ska det ju bara dugga fram till 8 sen ska det ju va uppehåll, så hoppas folk dyker upp:)

26 Inlägg
30 juli 2011
kanske dyker upp.... om jag inte fastnar nere i stan smile

957 Inlägg
30 juli 2011
jag kommer   om det inte regnar:d

82 Inlägg
30 juli 2011
kommer nog jag med big_smile  men var blir samlingen idag? för där va ju inte någon precis samling igår ?

SkenLaddRacing
159 Inlägg
30 juli 2011
Vi kör väla runt 9 snåret?
Senast redigerat av MrLing (30 juli 2011)

Wacko Racing
260 Inlägg
30 juli 2011
MrLing skrev:
Vi kör väla runt 9 snåret?

Låter hur bra som helst! smile

82 Inlägg
30 juli 2011
kan vi säkert ta smile ska antagligen vara nere i stan oh kolla joddla vid 7 så borde hinna därifrån till 9 wink

menar då vid max på väla smile

181 Inlägg
30 juli 2011
Trådstartare
Jag kommer uppdatera tråden vid kl 7 ikväll om hur vädret är! Jag kommer köra till väla om det inte regnar då!

82 Inlägg
30 juli 2011
bluie skrev:
Jag kommer uppdatera tråden vid kl 7 ikväll om hur vädret är! Jag kommer köra till väla om det inte regnar då!

gött tongue då är vi två tongue

Sök