VirreEriksson skrev:
Bilen är avställd och kör ju inte med den så
På bakluckan tar man bort de gamla och sätter dit de nya som jag fattat de. finns de som säger sry man ska klistra på de befintliga men jag vet inte..
Hur man gör beror på om man ska byta sitt gamla mot ett saab originalemblem eller ett plagiat från kina...
Dom billiga kopiorna man kan köpa mängder av på tex ebay och tradera är bara en tunn dekal som man klistrar ovanpå sitt gamla.
Dom dyrare kopiorna är tjockare dekaler men fortfarande bara dekaler, dessa tar man bort gamla märket helt för att sätta dit istället.
Och sen dom snordyra originalemblemen sätter man dit genom att ta bort det gamla, rengöra och sätta dit det nya..
Om jag inte kommer ihåg helt fel så sitter det väl två styrpinnar på dom riktiga emblemen så att man inte kan sätta dom fel. Sneda emblem tex är ju ingen höjdare och ser ju bara ännu värre ut än ett utslitet

"Att springa utan att man har polisen efter sig, tyder på att man har psykisk obalans" -blacken
"Köp inte en Saab utan turbo snälla, det är som att köpa en ostmacka utan ost." - Chrizz
http://glim.myminicity.com/env
Egen minecraftserver på esab86.no-ip.org :P