Inför: Världens ände #2 Nynäshamn 29/7

Tobbetdi Diesel ska man ha!
29 juli 2011 · 482 Inlägg

Mötte ett gäng vid ca 18.25 tiden på coop parkeringen. tyvärr så kan jag inte dyka upp för jag fick inte tag på barnvakt och barnen ska siva vid 19-20 tiden. Ta många bilder så man får se vad man missar!

VW Passat Variant 4M DSG6 -13
Das Club www.vwpc.se
www.vwcs.se
tooffen STHLM(S)LOW
29 juli 2011 · 420 Inlägg

wadde skrev:

Tokken skrev:

b_tech skrev:
Köp ett bensin drivet el agg och släng upp på taket så kan du poppa musik vart du vill lol

En seriöst arrangerad träff fixar el.. wink

Okej token, då säger vi såhär:

1. Nämn en träff där det erbjuds el. Nån vanlig träff alltså.

2. Nämn en träff där vi blivit avvisade av polis eller vakt.



Facit: (vänd uppocner för att läsa)

http://wadde.no-ip.com/wadde/facit.jpg

Inte för att vara tjafsig nu, men det är bara att ta med er kärrorna ut och spela för oss, jag bjuder på kaffe och har alltid med mig starthjälp om ni skulle råka köra slut på sås.
Inte måla fan på väggen direkt.

el vadå ska han antingen ladda mobilen eller driva bilen ljud:D hahaha och avisade - hej vi ska alla handla på coop! - nej d e får ni inte hahhaha shit asså roligt att läsa

Volkswagen Golf MKVI GTI "STERTMAN MOTORSPORT" (2010)
anton940
29 juli 2011 · 6 Inlägg

Det var ju trevligt!
Kändes dock lite lamt att komma i skitig bil men kunde inte motstå grusvägarna igår hehe.

Volvo 940 2.3 Turbo "Grushjälten" (1997)
WOLDERT
30 juli 2011 · 100 Inlägg

Det var en mkt trevlig sammankomst, jag kom lite sent så missade en del bilar..

Tack till Svana som kom tillbaka (efter att lämnat 440´n) och städade upp efteråt!!!! Sånt är imponerande!

Det här var väl inte sista gången lr hur!?!?..

Fundersam blir man över att det alltid alltid ALLTID måste finnas några som minsann ska visa att deras bilar/motorcyklar minsann har så enormt mkt effekt så att den orkar med att burna... W O W..
Stora applåder, stående ovationer.. Helt fantastiskt... vem kunde tro det?!?!

Åk gärna å burna, skiter högaktingsfullt i det, men I NT E på träffområdet, det skapar bara dålig stämning, drar till sig lagens långa arm osv. m.m.

För ni tror väl inte på allvar att någon blir imponerade?......

Jo... det stämmer... jag har åxå gjort d.... kände mig säkert asball... men jag lyckades på något mirakulöst sätt att undvika att burna/leva rövare på träffområden eller i dess direkta närhet.
100% sanning, det GÅR att välja... här: bland folk och bilar eller där: ej bland folk och bilar.....
Klurit eller hur?? wink
Ta allt med en nypa salt, jag är stort fan av balla som driftar, rejsar, burnar ... m.m men enbart på dom ställen där det är tänkt att detta ska ske..

Volvo 855 T-5R T-Gul "T 5 R" (1995)
Volvo S60R AWD "Flashgrön" (2005)
Volvo 855 R "WeldParts Performance" (1997)
vitto Bäst
30 juli 2011 · 250 Inlägg
Burna bör man annars dör man!
BMW 540 it/6 HK31 122/499 "Enda i världen" (1995)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang