Birstaträff fredag 29/7

EliasDahlberg
29 juli 2011 · 79 Inlägg

jag tänkte på det i förrgår när ja va in på mediamarkt.. den parkeringen är mer populär efter stängning än när dom har öppet.. och det känns som att det är mer bil-fanatiker än polis-fanatiker som dyker upp så jag tror inte dom kan göra så mkt smile

In och droppa en kommentar eller betyg ;D
Diskodudeboy
29 juli 2011 · 46 Inlägg

Jag och jennynatalie kommer med våra audisar iallafall smile hoppas det blir en del bilar ikväll!

pejtrick
29 juli 2011 · 30 Inlägg

Om de som äger parkeringen inte vill ha folk där så tycker jag det minsta man kan begära är att byta parkering. Det är ju inte så att det inte finns några andra parkeringar, eller är folk i trotsåldern? smile

EliasDahlberg
29 juli 2011 · 79 Inlägg

pejtrick skrev:
Om de som äger parkeringen inte vill ha folk där så tycker jag det minsta man kan begära är att byta parkering. Det är ju inte så att det inte finns några andra parkeringar, eller är folk i trotsåldern? smile

eller så är det helt enkelt så att folk gillar den parkeringen, men visst ja håller med, saker är ju bara den att det finns nog ingen annanstans dom vill ha oss ändå satt.

In och droppa en kommentar eller betyg ;D
Ekis!
30 juli 2011 · 1 210 Inlägg

Var dit och kikade lite av ren slump...   Hände inte allt för mycket då jag var där i alla fall (en halv timme ca)
Kändes som en vanlig kväll på fraktarna..

Tackar vet jag Onsdags bus!!  där var de drag förra Onsdagen tongue
Skit i birsta träffarna, och så ses vi på Mittsverige banan istället.. smile

Mvh

Hamilton
30 juli 2011 · 8 864 Inlägg

Låser och hänvisar till en evt eftersnackstråd.

Mvh
Hamilton

Fotograf på tierpidag.se
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang