Inför: Caravan från action meet till mom #4

RayRayADT Sportcar for Life
27 juli 2011 · 315 Inlägg

hej hej, tänkte se ifall det är några som ville samlas och samåka till mom #4 efter Action meet....

MoM #4 börjar kl. 20.00 och Action meet slutar kl. 17.30-18.00...

Samling kan man ju ta på city gross parkeringen om inte den är fullsatt.. OBS!! Inget lekande på parkeringen, Respektera detta!!!!

Tid för samling... ja man kan ju börja rulla in redan vid 18.00 så åker vi vid 19.00-19.15

Bild på följebil kan jag lägga upp så alla vet vem som ska köra först....

och kör försiktigt utan massa dumma omkörningar och försök till hastighetsrekord och kör bakom följebilen hela tiden....

ee
27 juli 2011 · 87 Inlägg

Hade en karavan från Linköping på g men lika bra att utgå från mobilia också då. Så jag är på iallafall.

nicke8
29 juli 2011 · 218 Inlägg

är på om de blir nått isf:)

__AleXx_ oijoij-society.com
3 augusti 2011 · 774 Inlägg

Dags att lägga upp bild på följebilen så folk vet nu då?

Får se om man åker karavan eller om man rullar i egen takt, vet ju hur de brukar vara tongue

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Audi A4 B8 (2010)
ee
3 augusti 2011 · 87 Inlägg

__AleXx_ skrev:
Dags att lägga upp bild på följebilen så folk vet nu då?

Får se om man åker karavan eller om man rullar i egen takt, vet ju hur de brukar vara tongue

Vi följer hastighetsbegränsningen, varken mer eller mindre.

RayRayADT Sportcar for Life
3 augusti 2011 · 315 Inlägg

ee skrev:

__AleXx_ skrev:
Dags att lägga upp bild på följebilen så folk vet nu då?

Får se om man åker karavan eller om man rullar i egen takt, vet ju hur de brukar vara tongue

Vi följer hastighetsbegränsningen, varken mer eller mindre.

Precis....
Ang: följebil... Någon som känner sig manad? Eller ska jag ta det, för eftersom jag ska körs inne på action meet så kan de ju i värsta fall hända nått med bilen så då är de kanske dumt om jag ska sätta ut min bil som följebil???

__AleXx_ oijoij-society.com
3 augusti 2011 · 774 Inlägg

ee skrev:

__AleXx_ skrev:
Dags att lägga upp bild på följebilen så folk vet nu då?

Får se om man åker karavan eller om man rullar i egen takt, vet ju hur de brukar vara tongue

Vi följer hastighetsbegränsningen, varken mer eller mindre.

Hade inte räknat med något annat, men sen att folk inte klarar av köra som folk gör att man vill hålla sig borta ibland med!

Volkswagen Golf Mk2 "OijOij Stance and Fitment" (1988)
Audi A4 B8 (2010)
RayRayADT Sportcar for Life
3 augusti 2011 · 315 Inlägg

__AleXx_ skrev:

ee skrev:

__AleXx_ skrev:
Dags att lägga upp bild på följebilen så folk vet nu då?

Får se om man åker karavan eller om man rullar i egen takt, vet ju hur de brukar vara tongue

Vi följer hastighetsbegränsningen, varken mer eller mindre.

Hade inte räknat med något annat, men sen att folk inte klarar av köra som folk gör att man vill hålla sig borta ibland med!

håller med dig... men det är bara göra som alla ndra gånger.. hoppas på att de som stollekör nån gång ska förstå att de inte gör dem specielt fräna.... Respektera regler anser jag är nått att värdesätta, de som inte klarar av att köra som folk får väl fixa en egen "Karavan"... smile

ee
4 augusti 2011 · 87 Inlägg

__AleXx_ skrev:

ee skrev:

__AleXx_ skrev:
Dags att lägga upp bild på följebilen så folk vet nu då?

Får se om man åker karavan eller om man rullar i egen takt, vet ju hur de brukar vara tongue

Vi följer hastighetsbegränsningen, varken mer eller mindre.

Hade inte räknat med något annat, men sen att folk inte klarar av köra som folk gör att man vill hålla sig borta ibland med!

Har varit med på alla karavaner till MoM i år och har inte märkt av några problem överhuvudtaget?

Senast redigerat av ee (4 augusti 2011)

RayRayADT Sportcar for Life
4 augusti 2011 · 315 Inlägg

ee skrev:

__AleXx_ skrev:

ee skrev:

Vi följer hastighetsbegränsningen, varken mer eller mindre.

Hade inte räknat med något annat, men sen att folk inte klarar av köra som folk gör att man vill hålla sig borta ibland med!

Har varit med på alla karavaner till MoM i år och har inte märkt av några problem överhuvudtaget?

Ja jag kan bara tala om tidigare erfarenheter som är för 2 år sen då jag inte vart med på nått i år än och inget förra året heller... Så vet inte hur folket är nu för tiden..smile

Izkoo
5 augusti 2011 · 131 Inlägg

MOM ? Vad är det ? =P är kanske ny när det gäller förkortningar & träffar smile Men det hade varit kul att åka med & träffa lite nytt folk wink

~ Konstgjord In Andning & Stressfläktar ~
Volkswagen Polo 1,3L "Marrakesh" (1995)
jok3 Lastbilsschaffis
5 augusti 2011 · 886 Inlägg

Izkoo skrev:
MOM ? Vad är det ? =P är kanske ny när det gäller förkortningar & träffar smile Men det hade varit kul att åka med & träffa lite nytt folk wink

http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=219487

"Man måste plocka isär något för att kunna lära sig att sätta ihop det igen"
Skriv en kommentar om vad du tycker och lägg en röst på någon av bilarna. Kolla också in mitt projekt 960 T5 .
Angry Drift Team
MissM Västeråstjej som flyttat till Nypan...
5 augusti 2011 · 37 Inlägg

En trevlig idé!! Jag är på med min Rx-8 om jag nu tar mig ner till Action Meet på lördag! smile

RayRayADT Sportcar for Life
6 augusti 2011 · 315 Inlägg

Kommer ej... Blockpackningen gången...hmm

F_johansson88
6 augusti 2011 · 20 Inlägg

Kommer med bilen som är till salu!

Kör till det glör
RayRayADT Sportcar for Life
6 augusti 2011 · 315 Inlägg

Rallon skrev:
Kommer ej... Blockpackningen gången...hmm

Tur i oturen... Blockpackningen är det ej, förmodligen termostaten som hängt sig..smile så får se om ja kommer eller inte...

Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang