Allt jävlas! Inte nog med att kommunen grävde upp gatan i ett halvår och la på ny asfalt förra veckan vilket innebär att jag inte kommer ut med min Audi TT på grund av de lagt asfalten som de gjort vilket gör att fronten tar i.. Var tvungen att bygga två ramper för att komma ut. ...i dag när jag ställde på min Audi TT och var och tankade och startade motorn så började motorlampan lysa.
Med ytterst vänliga hälsningar/Lars. Forummoderator
-------------------------------------------------------------------------- Melissa:"But they're all following you?" Rubber Duck:"No, they ain't. I'm just in front." - Convoy.
är det en hel hög felkoder så är det nog rätt normalt för ett litet halv vekt batteri det där asfaltsarbetet såg ju inte ut att vara i världsklass.. har dom försökt göra en å istället för en gata?
Batteriet är från 2012 (AGM). Men har svårt att tro att tänd motorlampa skulle bero på batteriet då bilen startar lätt (laddar ofta batteriet under höst och vinterhalvåret , Sommarbil). När det gäller vägen så blir man ju galen... Har kontaktat Upplands Väsby kommun så får se vad det säger. Någon från kommun måste väl ändå komma ut och inspektera jobbet som NCC gjort?!