Eftersnack: Stora Malmö Träffen! Lördagen 6/8 Samling kl. 20.00 Jägersro, Travbanan i Malmö

-Kicki-
7 augusti 2011 · 302 Inlägg

Då var bilderna uppe från träffen igår smile Enjoy <3

http://www.garaget.org/mypage/gallery.p … lbum=20938

Senast redigerat av -Kicki- (7 augusti 2011)

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
740Andy
7 augusti 2011 · 16 Inlägg

fina bilder du tar wink

-Kicki-
8 augusti 2011 · 302 Inlägg

740Andy skrev:
fina bilder du tar wink

Tack så mycket, men det är inte alltid jag lyckas, så är inte allas bilar med, så är det för att de blev dåliga och då lägger jag inte ut dem... men jag försöker hihi

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
xlm 100% Skåning
8 augusti 2011 · 357 Inlägg

Kommer det upp en ny tråd ang. nästa Lördag tro?

DjMes
8 augusti 2011 · 622 Inlägg

Så där nu kan ni följa oss också via www.nyamalmotraffen.blogg.se där finns även instruktioner på hur man går med i Crewet, Uppdaters varje dag med information om olika träffar samt  allmän trevlig information om gruppen!!  Gå in och läs gott folk samt gå med i crewet, ju fler vi är desto roligare har vi det!!! Givetvis så finns vi på garaget.org också! Det sviker man aldrig ju!

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
DjMes
9 augusti 2011 · 622 Inlägg

För er alla som undrat och är nyfikna så blir det träff på lördagen!!! kl 20.00 smäller den av!!!

Crew Namn, samt information om Lördagen!

Så där, då har jag uppdaterat med lite mer information om t.ex Tomelilla Motorfestivalen samt information om nya crew medlemmar och information om Lördagen! Obs! Behöver hjälp med ett stabilt Crew namn, in och kommentera gott folk! Vill du gå med i vårat crew? All information finns på bloggen!!! Välkomna in för trevlig läsning!

www.nyamalmotraffen.blogg.se

// Djmes

Ordförande för Re-Loaded skåne, Mer info på profil.
Mercedes C 250 4 Matic "AMG Paket" (2016)
HoNkken
9 augusti 2011 · 251 Inlägg

Jag har mailat vill va med i ert crew!

-Kicki-
9 augusti 2011 · 302 Inlägg

DjMes skrev:
För er alla som undrat och är nyfikna så blir det träff på lördagen!!! kl 20.00 smäller den av!!!

Crew Namn, samt information om Lördagen!

Så där, då har jag uppdaterat med lite mer information om t.ex Tomelilla Motorfestivalen samt information om nya crew medlemmar och information om Lördagen! Obs! Behöver hjälp med ett stabilt Crew namn, in och kommentera gott folk! Vill du gå med i vårat crew? All information finns på bloggen!!! Välkomna in för trevlig läsning!

www.nyamalmotraffen.blogg.se

// Djmes

It goes without sayin' - I'm in big_smile

Fast cars drag race, fast drivers road race
Honda CRX "C-Rex" (1991)
Senast i forumet
Diskussionsforum
Projekt
Evenemang