Kom igen gott folk! Behöver lite bilar som vill spela dB vet att det finns bilar med kräm i så kom igen o anmäl er! Utställningsbilar får det gärna anmälas lite till på har fått bra respons som är jätte kul Kom igen nu
Kan tyvärr inte komma önkar jag kunde & önskar även att stereon var rätt inställd så kunde man provat spela lite för första gången men det får nog bli näste år.
Kan tyvärr inte komma önkar jag kunde & önskar även att stereon var rätt inställd så kunde man provat spela lite för första gången men det får nog bli näste år.
Hoppas ni får en kanon dag!
Det e väl bara komma det så rattar jag in stereon så den låter ordentligt Nu ser ni till att tanka bilen och kommer
Bilder från träffar. WooDMaN? foto Sponsorer|MDS||Bollnäs bilvård |
Hoppas ni får en kanon dag!
Det e väl bara komma det så rattar jag in stereon så den låter ordentligt Nu ser ni till att tanka bilen och kommer
Kan ju försöka, måste vänta på lite svar först isåfall fast grejen är att när man ställer in hertz osv så man kan spela högre låter det bra när bilen är avstängd, men när man startar den viner & susar det massor så det inte ens går att spela för man blir ju helt knäckt. "generator störningar" har testat det mesta & flyttat kablar osv men det försvinner ej.