Rättelse av mig själv, kollade och det blir 6,5" även i kickpanelerna Du hade så rätt så Evil Tack för besväret. Svårt när man inte har grejerna hemma att veta exakt faktiskt.
då så.. se bara till att delningsfrekvensen till elementen blir rätt
Will do, Sonny fixar Stort tack!
lugnt..
kul att hjälpa folk som tar åt sig info istället för att "käfta emot" som verkar rätt vanligt nu för tiden.
då så.. se bara till att delningsfrekvensen till elementen blir rätt
Will do, Sonny fixar Stort tack!
lugnt..
kul att hjälpa folk som tar åt sig info istället för att "käfta emot" som verkar rätt vanligt nu för tiden.
Självklart. Tror det är en mognadsfråga. För några år sedan gick man igång på alla cylindrar när man fick kritik, nu har man liksom rannsakat sig själv och erkänt att man inte är expert inom alla områden och tar mer än gärna emot konstruktiv kritik. Sen finns det alltid människor som sitter bakom tangentbordet och låtsas vara världens kunnigaste inom alla områden men det får man ta med en klackspark och vara tacksam för att de åtminstone uppmärksammat ens projekt
Nu har jag läst allt och måste bara säga att det blir ju ett riktigt grymt och udda bygge.. En sak har slagit mig bara och det är om ni inte skall modda motorhuven så den matcha nya grillen lite bättre??? som sagt en fundering bara Lycka till
Tack för att du följer oss, vi ska göra vårt bästa
Ingen orsak!
Ert projekt påminner mig om fordonsprojektet "BMW 328 Kompressor" (gatbilar.se) som Daniel "Padde" Lindstedt hade igång runt år 2009 - 2010 (om jag nu ej tagit fel), därav de stora intresset & förtjusningen till ert projekt!
Ännu en gång, lycka till & hälsningar från högskolebänken!
Nu har jag läst allt och måste bara säga att det blir ju ett riktigt grymt och udda bygge.. En sak har slagit mig bara och det är om ni inte skall modda motorhuven så den matcha nya grillen lite bättre??? som sagt en fundering bara Lycka till
Tack Det är så att jag redan kapat sönder grillen för att moddas och huven har ju som man ser också missats en del Det blir liksom som det blir
Tack för att du följer oss, vi ska göra vårt bästa
Ingen orsak!
Ert projekt påminner mig om fordonsprojektet "BMW 328 Kompressor" (gatbilar.se) som Daniel "Padde" Lindstedt hade igång runt år 2009 - 2010 (om jag nu ej tagit fel), därav de stora intresset & förtjusningen till ert projekt!
Ännu en gång, lycka till & hälsningar från högskolebänken!
Okej, ja hans projekt var inte & leka med Märker att du gillar BMW.
lite delar kommer att lackas efterhand. Så som huven och lite inredningsdetaljer ka lämnas om en vecka! Bilen får åka på lack när den är klar, inget datum på det ännu!
Vissa har penisförlängare, andra kör Mini...
Sponsorer: Inga...
Köper skiten själv!